Motor Euro 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce motor diesel euro 6 o sa apară?

    Comment


    • #17
      Ala e vis frumos...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #18
        Eu nu cred ca unui Euro 6 ii va sta in gat benzina de 95. Fiti seriosi.

        Comment


        • #19
          Cred ca Renault a pus deja acest motor pe alte piete....este cel din clipurile astea? Ma refer la cel de 1.0 cu 70 de cai.



          Avaliação detalhada: https://youtu.be/IpgEWhydBZgATENÇÃO!Reuni 11 dicas bem bacanas para você não ser enganado na hora de comprar um carro usado.Baixe GRATUI...

          Comment


          • #21
            Originally posted by AlexDorin View Post
            Cred ca Renault a pus deja acest motor pe alte piete....este cel din clipurile astea? Ma refer la cel de 1.0 cu 70 de cai.



            https://www.youtube.com/watch?v=J8DVDv-mf-E
            In acele clipuri este vorba de D4D Hi-Flex 999 cm.
            Last edited by prometheus; 19 March 2015, 00:43. Reason: Automerged Doublepost
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #22
              Adica asta:
              2007 Renault Sandero 1.0 16v Hi-Flex (Alcohol) - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.

              Foarte raspandit in Brazilia deoarece merge cu biotanol. Se misca binisor.

              Comment


              • #23
                In Ungaria (www.dacia.hu) au urcat in norma actualele motoare din productia curenta (ma refer evident la Logan). Pretul masinilor este identic.

                Comment


                • #24
                  Eu am observat ca un logan laureat alb (1.2 75 CP) cu toate optiunile disponibile in Ungaria costa 9100 euro (2875000 ft), transformat in lei si apoi in euro, in schimb la noi costa 10.250 euro. Daca il cumperi din Ungaria mai scazi si tva-ul 27%. Cred ca la noi pretul mai mare se datoreaza subventiei prin programul rabla, ca nu erau ei prosti sa iti dea masina mai ieftina.

                  Comment


                  • #25
                    Am comparat pretul masinilor euro 5 si euro 6 din Ungaria. Nu am facut comparatie intre preturile din Romania si cele din Ungaria.

                    Comment


                    • #26
                      Cred ca nu voi mai astepta pana la toamna si voi lua un euro 5...macar asta e verificat si e destul de fiabil. Euro 6 cu siguranta va implica si costuri suplimentare de intretinere si cine stie ce surprize ne rezerva fabrica...alte motorizari,alte preturi,etc.Singurul avantaj cert ar fi ca pentru euro 6 beneficiez de eco-bonu in valoare de 1500 lei si sunt scutit de taxa de mediu de 470 de lei.

                      Comment


                      • #27
                        Ce costuri bre? Sunt mici modificari ca sa iasa pe fund co2 mai putin. Eu cu euro5 nicio diferenta la intretinere fata de euro4. Ba chiar imbunatatiri de bun simt si de actualitate.... Acceleratie electronica, ambreiaj hidraulic, servo electrohidraulica, filtru benzina in afara rezervorului, pregatita si pt bioethanol etc. Mai sunt dar nu le stiu eu pe toate. Modificari ce tin de o masina moderna nu din anii 90.

                        Comment


                        • #28
                          Si daca pun 1.2 Tce pe L2 ? Euro6 bineinteles ... ce facem cu L1 astea ale noastre, bune nu zic, >100hp, dar nu te-ai baga la un 1.2 Tce, 125cp ?

                          "... Acceleratie electronica, ambreiaj hidraulic, servo electrohidraulica... " toate astea exista si pe 1.2 Tce cu un plus de 20 cp care " te scot " la o adica ...

                          Comment


                          • #29
                            Problema o reprezinta pretul masinii. In prezent multi lauda motorul de 0.9 l in comparatie cu cel de 1.2 l. Statistic, insa, motorul de 1.2 l se vinde mult mai bine. Nu cred ca un motor mai puternic (ex. de 125 cp) va avea mare succes de piata, chiar daca sunt foarte multi cei care il doresc. In practica (din motive in general obiective) oamenii afirma (cu sinceritate) ca-si doresc sa cumpere o anume masina dar ajumg sa cumpere altceva.

                            Comment


                            • #30
                              Da, ai dreptate cu pretul, conteaza intotdeauna. Dar daca ma uit la Reno, diferenta intre un Clio autenthique ( cel mai chel ) cu motorizare 0.9 Tce cutie manuala si acelasi Clio cu motorizare 1.2 Tce cutie automata ( care totdeauna e mai scumpa decit cea manuala ) deci spuneam ca diferenta intre ele e de 2000 euro, deci un pret nu exagerat avind in vedere cum spuneam si cutia automata in plus la pretul de 2000 euro, daca scadem pretul cutiei automate pentru una manuala ajungem la o diferenta rezonabila de o mie si ceva de euro in plus pentru un 1.2 Tce. Eu zic ca merita si asa vor gindi si altii, 4 cilindri in loc de 3 ....si 35 hp mai mult...
                              Last edited by bogdan_cr; 19 March 2015, 19:19.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google