Motor Turat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se aude ca-i turat sau doar ceasu ramane la turatia aia?

    Comment


    • #17
      se aude si ceasul indica motorul turat
      Last edited by Seba; 29 June 2012, 23:41.

      Comment


      • #18
        Eu am incetat sa mai pun de la OMV. Mi-a dat de vreo 2 ori rateuri la pornire. De cand pun d ela Mol nu a mai facut. Cred ca au inceput si pe aia de la OMV sa o dilueze.

        Comment


        • #19
          Si la mine se mai tureaza cateva sute de ture, chiar si mai mult daca calc ambreiajul imediat dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, atunci cand schimb in primele 3 trepte. Banuiesc ca e normal daca are din fabrica un laq la acceleratie. Eu alimentez numai de la Petrom iar masina are 1 an si 6500 km.

          Comment


          • #20
            nu te-ai obijnuit tu inca sa manuiesti foarte bine masina si cand calci ambreiajul inca mai ai acceleratia apasata, de aceea urca in ture.

            Comment


            • #21
              Asa am zis si eu initial. Doar ca ea se tureaza si daca nu calc ambreiajul. Adica accelerez, iau complet piciorul de pe acceleratie si masina continua sa se tureze. Asta se intampla dupa 2000-2500 de ture si mai pregnant pe primele 3 trepte.

              Comment


              • #22
                la mine (logan 1,6 16 valve ,9000 km ) cand e cald , cu clima pornita si opresc la semafor motorul se tureaza la 2000 r/m si ramane turat pana plec ....cei de la dacia nu stiu ce are, am fost de 5 ori la ei ...

                Comment


                • #23
                  are cineva idee de ce se limiteaza motoru 1.6 16 v e5 la 5500 de ture in viteza? si cel de e4 acelasi motor la 6500?? cand ti.e lumea mai draga s faci o depasire sportiva.. hop se taie...si esti fortat sa schimbi treapta...

                  Comment


                  • #24
                    Probabil pentru a se putea respecta norma de poluare; in aceste conditii motorizarea 16v cu e5 nu are 105cp, precum cea cu e4.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      la varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500. o explicatie??????

                      i se mai intampla cuiva sau doar mie ??

                      in a 5-a la 5500 are 190 si se limiteaza....
                      Last edited by razvan_rvi; 2 September 2012, 15:49. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Posibil sa gresesti tu putin...daca zici ca in a 5-a nu trece de 5500. Poate...nu mai poate! E deja la viteza maxima.
                        Incearca sa vezi unde se termina cu limitarea in a 3-a, ar trebui sa ajunga usor la 6500 rpm si cam 130-140 la ora....succes!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by razvan_rvi View Post
                          la varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500

                          pai nu trag la fel.

                          1.6 16v euro 4
                          Accelerare 0 la 100 km/h (s): 10,2

                          1.6 16v euro 5
                          Accelerare 0 la 100 km/h (s): 11.30 (in masura in care 1.6 8v euro 4 are 11.5s)

                          o fi avand tot 105 cai, dar e posibil sa-i aiba pe hartie, sau "rotunjiti" asa cum 1.6 8v euro 4 avea pe hartie "90 cai" de la 87 real.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #28
                            Un 10,2 este un timp foarte bun.

                            Comment


                            • #29
                              eu am si varianta e4 din 2008 si e5 din 2011 pe hartie poate sa fie dif dar m.am dat cu un prieten cu amandoua pana pe la 140 de mai multe ori,si de p loc si din mers cand la volanul la una cand la cealalta,nu e dif deloc.si cea e5 in toate vitezele se lim la 5500,am testat.o iar in a 5 la 190 intra limitatorul.prob n.ar fi, ar fi doar k eu la nevoie schimbam la 6000.

                              Comment


                              • #30
                                Daca una se liniteaza la 5500 cum poti sa spui ca nu e diferenta pana la 140 ?
                                Te bate de iti meg fulgii daca se plafoneaza la 5500

                                Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google