-Motor Turat logan 16v 105cp e5 Motor Turat - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Motor Turat

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 5th July 2012   #21
Dimebag
Incepator
 
Data inscrierii: 18-03-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit

Asa am zis si eu initial. Doar ca ea se tureaza si daca nu calc ambreiajul. Adica accelerez, iau complet piciorul de pe acceleratie si masina continua sa se tureze. Asta se intampla dupa 2000-2500 de ture si mai pregnant pe primele 3 trepte.
Dimebag e offline   Reply With Quote
Vechi 31st August 2012   #22
adrianmar
Incepator
 
Data inscrierii: 13-07-2012
Locatie: timisoara
Motorizare : 1,6
Varsta: 39
Posturi: 5
Membru :
[Incepator]
Implicit

la mine (logan 1,6 16 valve ,9000 km ) cand e cald , cu clima pornita si opresc la semafor motorul se tureaza la 2000 r/m si ramane turat pana plec ....cei de la dacia nu stiu ce are, am fost de 5 ori la ei ...
adrianmar e offline   Reply With Quote
Vechi 1st September 2012   #23
razvan_rvi
Incepator
 
Data inscrierii: 03-10-2011
Locatie: romania constanta
Motorizare : 1,6 16v
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

are cineva idee de ce se limiteaza motoru 1.6 16 v e5 la 5500 de ture in viteza? si cel de e4 acelasi motor la 6500?? cand ti.e lumea mai draga s faci o depasire sportiva.. hop se taie...si esti fortat sa schimbi treapta...
razvan_rvi e offline   Reply With Quote
Vechi 1st September 2012   #24
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,466
Membru :
[Moderator]
Implicit

Probabil pentru a se putea respecta norma de poluare; in aceste conditii motorizarea 16v cu e5 nu are 105cp, precum cea cu e4.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd September 2012   #25
razvan_rvi
Incepator
 
Data inscrierii: 03-10-2011
Locatie: romania constanta
Motorizare : 1,6 16v
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

la varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500. o explicatie??????

i se mai intampla cuiva sau doar mie ??

in a 5-a la 5500 are 190 si se limiteaza....

Last edited by razvan_rvi; 2nd September 2012 at 15:49. Motiv: Automerged Doublepost
razvan_rvi e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd September 2012   #26
CeDeBe-L
Loganist de 5 stele
 
CeDeBe-L's Avatar
 
Data inscrierii: 30-11-2010
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v E4
Varsta: 40
Posturi: 685
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Posibil sa gresesti tu putin...daca zici ca in a 5-a nu trece de 5500. Poate...nu mai poate! E deja la viteza maxima.
Incearca sa vezi unde se termina cu limitarea in a 3-a, ar trebui sa ajunga usor la 6500 rpm si cam 130-140 la ora....succes!
CeDeBe-L e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd September 2012   #27
zeegermans
Loganist de 5 stele
 
zeegermans's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2010
Locatie: BV - IS
Motorizare : 1.9 tdi - 1.6 mpi
Posturi: 863
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de razvan_rvi Vezi Post
la varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500

pai nu trag la fel.

1.6 16v euro 4
Accelerare 0 la 100 km/h (s): 10,2

1.6 16v euro 5
Accelerare 0 la 100 km/h (s): 11.30 (in masura in care 1.6 8v euro 4 are 11.5s)

o fi avand tot 105 cai, dar e posibil sa-i aiba pe hartie, sau "rotunjiti" asa cum 1.6 8v euro 4 avea pe hartie "90 cai" de la 87 real.
__________________
internal combustionizer
zeegermans e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #28
vladoi
Loganist de 5 stele
 
vladoi's Avatar
 
Data inscrierii: 16-11-2008
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 34
Posturi: 715
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Un 10,2 este un timp foarte bun.
vladoi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #29
razvan_rvi
Incepator
 
Data inscrierii: 03-10-2011
Locatie: romania constanta
Motorizare : 1,6 16v
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

eu am si varianta e4 din 2008 si e5 din 2011 pe hartie poate sa fie dif dar m.am dat cu un prieten cu amandoua pana pe la 140 de mai multe ori,si de p loc si din mers cand la volanul la una cand la cealalta,nu e dif deloc.si cea e5 in toate vitezele se lim la 5500,am testat.o iar in a 5 la 190 intra limitatorul.prob n.ar fi, ar fi doar k eu la nevoie schimbam la 6000.
razvan_rvi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #30
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,893
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca una se liniteaza la 5500 cum poti sa spui ca nu e diferenta pana la 140 ?
Te bate de iti meg fulgii daca se plafoneaza la 5500

Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #31
razvan_rvi
Incepator
 
Data inscrierii: 03-10-2011
Locatie: romania constanta
Motorizare : 1,6 16v
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

varianta e4 pe autostrada soarelui na luat 200 km/h iar varianta e5 doar 190 km/h k dc ti pedala, la fund se limiteaza,si trebuie sa o ti u constant din pedala))

ma refeream dc schimb si la cea e4 tot la 5500,dc ii dai 6000 o i.a nitel in fata.testul l.am facut asa sa vad dc cea e4 la 80000 km trage k cea noua la 8000 km

Last edited by razvan_rvi; 3rd September 2012 at 13:04. Motiv: Automerged Doublepost
razvan_rvi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #32
alessandro
Loganist de 5 stele
 
alessandro's Avatar
 
Data inscrierii: 08-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v GPL
Varsta: 32
Posturi: 8,893
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ti se scrie defapt tii, si na se scrie cu linioara ca sa nu spun cratima...n-a...sau macar lasa un spatiu

Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
alessandro e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #33
razvan_rvi
Incepator
 
Data inscrierii: 03-10-2011
Locatie: romania constanta
Motorizare : 1,6 16v
Posturi: 7
Membru :
[Incepator]
Implicit

si apropo la cea e5 m.i sa aprins si mie de 2 ori becul ala de bujie,(cititorul de combustie de pe piston,din cate am auzit),o data era in a 1 si am ridicat piciorul de pe ambreaj crezand ca e pe liber,nu sa porit motorul k mi.am dat seama si am calcat inapoi ambreajul,si inca o data cand dupa 2 sapt de stat in garaj(cred ca sa decantat benzina) la mers normal de oras 2500-3000 ture sa aprins dupa nici 5 km deodata. I.am tras putina viteza de fiecare data (5400 ture in 1,2,si a 3) si s.a stins singur. knd o sa ma duc la revizie o sa ii anunt poate pot sa.i faca ceva,vrun soft mai smeker,sau.......

eu de fapt vr sa vad dc se mai limiteaza si altele la 5500? sau dc a.ti mai auzit pe cineva ca sa plans de lucru asta?

Last edited by razvan_rvi; 3rd September 2012 at 13:23. Motiv: Automerged Doublepost
razvan_rvi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #34
vladoi
Loganist de 5 stele
 
vladoi's Avatar
 
Data inscrierii: 16-11-2008
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 34
Posturi: 715
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Oricum cam devreme intra limitarea asta, la 5500rpm ?
vladoi e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #35
NOL
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 15-03-2012
Locatie: geoagiu
Motorizare : 1.6 16valve
Varsta: 41
Posturi: 574
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am mers in treptele 1 2 3 pana la limitare adica 7 000 de ture in a cincea n-am incercat
NOL e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd September 2012   #36
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v
Varsta: 38
Posturi: 12,973
Membru :
[sofer amator]
Implicit

poti sa incerci cat vrei, in tr5 nu pupi 7000rpm decat cu roti pe 13 iar limitare la 7000 inseamna ca masna ta e chipuita, iar noi vorbim de masini stock. care masini stock ar trebui sa aibe puterea maxima la 5750rpm, deci limitarea la 5500 nu-si are nici o logica.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 5th September 2012   #37
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 33
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Intr-adevar daca accelerezi constant si usor 1.6 16v e5 se plafoneaza la 5500 rotatii, daca mergi cu acelaretia la podea merge pana la 6500 rotatii. cel putin a mea asa face.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 5th September 2012   #38
vladoi
Loganist de 5 stele
 
vladoi's Avatar
 
Data inscrierii: 16-11-2008
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 34
Posturi: 715
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da in 7000rpm cu a cincea nici bmw-urile nu ajung,eu nu inteleg faza asta cum adica daca ii dai blana se palfoneaza la 5500rpm si daca ii dau usor se plafoneaza la 6500rpm,esti primu de la care aud asa ceva
vladoi e offline   Reply With Quote
Vechi 5th September 2012   #39
puiuC
Initiat
 
Data inscrierii: 25-06-2012
Locatie: cugir
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 33
Posturi: 29
Membru :
[Initiat]
Implicit

Invers domnu, citeste atent, daca esti cu piciorul la podea merge 6.500

Last edited by puiuC; 5th September 2012 at 15:57.
puiuC e offline   Reply With Quote
Vechi 5th September 2012   #40
zeegermans
Loganist de 5 stele
 
zeegermans's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2010
Locatie: BV - IS
Motorizare : 1.9 tdi - 1.6 mpi
Posturi: 863
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

poate ai tu probleme cu senzorul pozitie pedala sau altceva, ca nici o masina nu face asa.
__________________
internal combustionizer
zeegermans e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
motor, turat

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:17.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google