-Motor Turat logan 16v 105cp e5 Motor Turat - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Motor Turat

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 6th September 2012   #41
vladoi
Loganist de 5 stele
 
vladoi's Avatar
 
Data inscrierii: 16-11-2008
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1,5 dci
Varsta: 34
Posturi: 715
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Invers ne invers sigur ai problema de la pedala de acceleratie.
vladoi e offline   Reply With Quote
Vechi 7th March 2013   #42
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

am si eu un renault megane coupe 1.6 16v (acelas motor ca pe logan) si am o mare problema.
Cand pornesc motorul si e rece masina sta in 2000rpm in relanti.daca apas un pic de tot acceleratia urca motorul in 3000-3500 si sta asa pana se incalzeste. si apoi merge normal 10-20 minute si apoi incepe sa'mi fluctueze relanti intre 2000 si 2500.
Am mai citit pe forum-uri si am schimbat motorasul pas cu pas si senzorul MAP(senzor de turatii) si am aceeasi problema.
Renuntant in cele din urma si nervos ca masina parca pierde benzina din rezervor am fost cu masina la sicaro.Cei de acolo nu au gasit nimic, au pus masina pe teste au scos au pus au facut erori le'au resetat si am exact aceeasi problema.Nu stiu ce sa mai schimb la ea.A mai intalnit cineva problema asta? un sfat va rog?
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 8th March 2013   #43
einstein1984
Banned
 
Data inscrierii: 06-04-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : ----
Varsta: 33
Posturi: 5,117
Membru :
[Banned]
Implicit

Senzoru Manfiold Absolute Pressure n-are nimic a face cu senzorul de turatii. E bine sa cureti motorasu pas cu pas, dar cablajul sau e ok? Map cu motorul cald la ralanti cat e? Poate nu e etansa admisia.
einstein1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 8th March 2013   #44
razvanamza
Loganist de 5 stele
 
razvanamza's Avatar
 
Data inscrierii: 11-03-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : hibrid
Varsta: 30
Posturi: 5,048
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Sir Andrew Vezi Post
Difera la ce ii aduga. Si Mol vinde benzina de la Petrom insa conteaza ce aditivi ii baga. Eu pe masina veche, cand puneam de la Petrom dardaia la relanti din toate incheieturile. Cand puneam de OMV sau Mol nu mai zicea nimic.
iti zice cineva "cu legaturi" cu OMV-ul. Cisterna care alimenteaza petromurile alimenteaza si OMV-urile. statiile nu adauga nimic in carburantul livrat.
__________________

razvanamza e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2013   #45
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

motorasul pas cu pas a fost schimbat.si tot la fel face.cand e motorul rece imi sar pistoanele.Acum mai nou mi'a sarit capacul de la tacheti.dupa ce a fost schimbat si etansat motoru am avut record la relanti: 5000 rpm.cei din service nu isi dau seama ce are motorul meu.spun ca e prima data cand vad asa ceva.
mentionez ca cablajul este ok, si nu sta prea intins, este ok
Dar daca o las 10 minute fara sa apas acceleratia isi revine la normal
Am utat sa mentoinez ca daca deconectez senzorul MAP motorul se opreste, iar daca deconectez motorasul pas cu pas nu se observa nici o diferenta.ca si cum nu ar exista
Alte idei?

Last edited by godtrunks; 9th March 2013 at 07:37.
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2013   #46
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,184
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de razvanamza Vezi Post
iti zice cineva "cu legaturi" cu OMV-ul. Cisterna care alimenteaza petromurile alimenteaza si OMV-urile. statiile nu adauga nimic in carburantul livrat.
Ba se adauga.
Eu stiu asta de la un nenea angajat OMV pe administrativ care il am in fiecare zi la mine in birou (si vorbeste tare si toaca nervii la toti).
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2013   #47
razvanamza
Loganist de 5 stele
 
razvanamza's Avatar
 
Data inscrierii: 11-03-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : hibrid
Varsta: 30
Posturi: 5,048
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

eu stiu de alte cateva statii. OMV nu adauga nimic, este doar "propaganda". sau daca se adauga ceva, acelasi lucru este si la petrom.
__________________

razvanamza e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2013   #48
CeDeBe-L
Loganist de 5 stele
 
CeDeBe-L's Avatar
 
Data inscrierii: 30-11-2010
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v E4
Varsta: 40
Posturi: 652
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@ godtrunks:
Bine ati venit pe forum, direct cu probleme... glumesc.
Pentru problema dvs. cititi si aici http://www.loganclub.ro/forum/turati...-t37373p3.html
Sper ca am pus bine link-ul, la mine s-a rezolvat prin schimbarea garniturilor de la admisie.
Daca o rezolvati, postati solutia gasita pentru a mai ajuta si alti membri. Succes.
CeDeBe-L e offline   Reply With Quote
Vechi 9th March 2013   #49
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

luna asta m'a cam lasat masina fara bani.la urmatorul salariu o sa merg sa schimb si garniturile.Dar la cat de turata sta zici ca nici macar nu ar avea acolo garnitura, dar atunci cand se incalzeste revine la normal, sta relanti in 750.
Cand mi'a desfacut capacul de la tacheti mi'a zis ca a etansat totul bine dar motorul face tot la fel.
dar o sa incerc sa schimb si celalalte garnituri.
Altii dau vina pe socul electric.am auzit atatea variante, si pana la urma nu mai stiu ce sa mai cred.pana la urma ajung sa schimb motorul )
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 11th March 2013   #50
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

am schimbat si garniturile de la admisie.si cam la fel sta cu 1000rpm mai putin sta in 3000
.alte idei?:-s

ma poate ajuta cineva?

Last edited by godtrunks; 11th March 2013 at 22:33. Motiv: Automerged Doublepost
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 5th April 2013   #51
smaci
Fidel ;)
 
smaci's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2009
Locatie: Mures
Motorizare : 1.6 16V E4
Posturi: 199
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Dati cu spraj de gaz 1-2 secunda, deasupra motorului si daca se tureaza singur trage aer fals. Sigur e neetans undeva, trage aer fals. Am patit la fel in garantie era masina si facea din start, desi eu am logan euro 4. Am parcurs 8000km pana am gasit problema. Nici un serviceman nu-i dadea de cap cu softul mama. Is abureli cu benzina.
smaci e offline   Reply With Quote
Vechi 15th April 2013   #52
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

unde sa dau cu spray? rezolva cu ceva?
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 23rd April 2013   #53
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

mi'am dus masina la un mecanic,care am auzit ca a lucrat pe la renault in romania, apoi in frantaq, s'a intors in romania si si'a deschis service.
dansul mi'a zis ca sunt garniturile de la clapeta de acceleratie.
am facut comanda la renault de tot setul de garnituri de la admisie de la renault si am dus masina sa le schimbe.astept sa vad cum reactioneaza masina cand o iau din service si revin si postez iarasi
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 25th April 2013   #54
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

ga merge perfect acuma masina, asta era problema
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 25th April 2013   #55
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Varsta: 54
Posturi: 10,245
Membru :
[Moderator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de godtrunks Vezi Post
dansul mi'a zis ca sunt garniturile de la clapeta de acceleratie.
am facut comanda la renault de tot setul de garnituri de la admisie de la renault
Ma intereseaza si pe mine un astfel de set; da-mi ceva detalii in privinta achizitiei si eventual un pret. Multumesc.(as vrea, in vara asta sa fac o verificare/curatare, corp clapeta, mpp)
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 25th April 2013   #56
CeDeBe-L
Loganist de 5 stele
 
CeDeBe-L's Avatar
 
Data inscrierii: 30-11-2010
Locatie: Braila
Motorizare : 1.6 16v E4
Varsta: 40
Posturi: 652
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit mici detalii...

In postul 50 spuneati ca ati schimbat garniturile de la admisie, cum am facut si eu, dar ca problema persista.
Ce garnituri ati schimbat acum (set complet) si ati reusit sa rezolvati. Ma bucur pentru reusita dar poate mai dati niste mici detalii...
Sau garniturile puse prima data nu erau ok?
CeDeBe-L e offline   Reply With Quote
Vechi 27th April 2013   #57
godtrunks
Incepator
 
Data inscrierii: 07-03-2013
Locatie: brasov
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 27
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma

setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

garniturile se numers asa:
garnitura repartitor (setul de 4 bucati) = 24lei
garnitura repartitor (garnitura triunghiulara) = 24lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda subtire de pe clapeta) = 32lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda groasa de pe clapeta = 34lei





CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma

[quote=godtrunks;1459955]setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma

setul de garnituri a fost de 7 bucati:
1 garnitura groasa (clapeta de acceleratie)
1 garnitura subtire (clapeta de acceleratie)
1 garnitura triunghiulara (intre galeria de admisie si tacheti)
4 garnituri (pe fiecare tubulatura de la galeria de admisie)
Daca mergi la reprezentanta Renault poti face comanda de set garnituri de admisie
Pretul lor a fost 186 ron (7 garnituri)
cele de la galerie a fost cam 24 lei fiecare
garnitura mare de la clapeta a fost 34 de lei
garnitura mica de la clapeta a fost 32 de lei

garniturile se numers asa:
garnitura repartitor (setul de 4 bucati) = 24lei o garnitura
garnitura repartitor (garnitura triunghiulara) = 24lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda subtire de pe clapeta) = 32lei
garnitura cutie fluture( garnitura rotunda groasa de pe clapeta = 34lei





CeDeBe-L
eu cand am schimbat prima data garniturile nu le'am schimbat pe alea de la clapeta de la acceleratie si am pus o garnitura de clingherit la admisie.dar fara nici un efect.dupa ce am schimbat toate garniturile nu mai am nici o problema.toarce acuma motorul.si nu mai pleaca masina in 4000 rpm.
Daca te mai pot ajuta cu ceva intreaba'ma

Last edited by godtrunks; 27th April 2013 at 11:06. Motiv: Automerged Doublepost
godtrunks e offline   Reply With Quote
Vechi 27th April 2013   #58
ioneldoru
Fidel ;)
 
ioneldoru's Avatar
 
Data inscrierii: 28-06-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 laureat
Varsta: 31
Posturi: 182
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Sincer mie mi se pare foarte mult 5000 de ture.
Eu am 1.4 si la 3000 3500 de ture deja huruie motorul de il ia draci.
Nu asi incerca 5000 ca imi e ca sare capota sau ceva de pe acolo.
ioneldoru e offline   Reply With Quote
Vechi 27th April 2013   #59
o8MeLC
Loganist de 5 stele
 
o8MeLC's Avatar
 
Data inscrierii: 13-09-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 impiedicat
Posturi: 2,279
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Sanatate ) oameni nebuni care au inventat asa multe ture!!! Daca sare in aer masina?
o8MeLC e offline   Reply With Quote
Vechi 27th April 2013   #60
iulius s.p.
Avansat
 
iulius s.p.'s Avatar
 
Data inscrierii: 27-04-2013
Locatie: IASI
Motorizare : 1,4 MPI
Varsta: 48
Posturi: 138
Membru :
[Avansat]
Implicit

Merge si cu 5000 de rotatii { sunt motoare de turatie} dar nu te mai auzi cu cel din dreapta ,nu prea sunt insonorizate{low cost}.
iulius s.p. e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
motor, turat

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 00:39.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google