-Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare Ambiance Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Nivele de echipare > Ambiance

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

Ambiance


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 8th July 2012   #1
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 51
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

de putin timp a aparut o problema:cand se incalzaste motorul dupa 30*35 km incepe sa moara motorul schimbi in a patra apoi in a treia si nimic.moare pur si simplu.am scos doua fise am imuiat o carpa am indesat-o intre cele doua ploturi ,apoi am asezatfisele la loc,dau sa pornescsi apoi merge un timp dupa care faptul se repeta. vineri am parcurs ~40 km in o ora si patruzeci de minute,cu nustiu cate opriri,peste10 12 opriri pe un timp cald; ieri am revenit acasa intr-un timp ma putin si mai putine opriri.de fiecare data luam sticla de apa si picuram apa pe carpa care a ramas intre fise pe bobina de inductie,dupa care reluam drumul .am citit pe forum si uni calegi spuneau ceva de bobina ,altii de motorasul pas cu pas plus corpul port clapeta ce poate sa fie??????????trebuie schimat ceva si ce anume????????? va multumesc frumos pt eventuale solutii.
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2012   #2
leopardu
Loganist de 5 stele
 
leopardu's Avatar
 
Data inscrierii: 28-12-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.6 16v gpl
Varsta: 33
Posturi: 505
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

scoate bobina de la locul ei,intoarce-o invers si vezi daca pe fund are crapaturi.daca are trebuie alta noua.verifica si bujiile,si motorasul pas cu pas,dar mai intai ocupa-te de bobina ca 90% sunt convins ca e de acolo.
leopardu e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2012   #3
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 51
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

multumesc frumos
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 8th July 2012   #4
leopardu
Loganist de 5 stele
 
leopardu's Avatar
 
Data inscrierii: 28-12-2009
Locatie: braila
Motorizare : 1.6 16v gpl
Varsta: 33
Posturi: 505
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

te rog sa ne spui daca si cum rezolvi problema.
leopardu e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd July 2012   #5
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 51
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit

am mers la mare,pt aceasta treaba am cumparat o bobina de inductie noua.inainte de acest lucru am dat bobina jos ,era crapate la toate colturile,am aplicat asa experimental solutie super adezivin mai multe straturi si am montat-o la loc. ce sa vezi am sosit la mare si jumatate drum inapoi cu bobina veche lipita,la intoarcere am mers pe DN 1D la un moment dat iar au aparut aceiasi problema :murea motorul,numai tragea.am montat bobina noua si am parcurs aproximativ 20 km si iar aceiasi problema ,am dat bobina noua jos si am pus-o pe cea veche si tot asa am pus o bucata de carpa umeda si asa am sosit la ciorani prahova ,undeva pe DN1Dam stst circa 5 ore si apoi iar am plecat la drum si am sosit la ploiesti fara oprire nu am vrut sa folosesc si bobina noua cu carpa umeda ,am stat de vorba cu un vecin si mi-a spus ca se poate intoarce un supra curent de la bobina la calculator motor si-l poate arde e posibil?solicit alte sfaturi multumesc
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 19th August 2012   #6
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 51
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit motorul nu mai trage,moare

dupa aproximativ o luna de zile am gasit rezolvareala masina mea.am reusit cu ajutorul unui tester.pompa de benzina a fost de vina ,nu bobina ,nu motoras pas cu pas,nu bujii ci elementul electic al pompei de benzina dupa montaja mai facut ceva probleme,furtunul din capatul pompei,dar datorita lipsei unui furtun din plastic nou am mai persistat aceasta problema,am fost la un centru service(axat pe instalarea si intretinerea gpl,unde avea niste coliere finute,nu am vazut asa ceva pana acum,lucrez la un atelier auto dar cu mijloace si dotari modeste,deci folosesc frecvent si eu dar nu am avut ocazia sa vad)mecanicul de acoloa montat doua coliere si apoi a verificat cu testerul si a descoperit problema care a generat defectinea cu motorul.din moment ce pompa nu lucra la parametrii a generat o adaptare a injectoare,si-a adaptat timpul de lucru de la valoarea 128 la mine avea 140 .ajunsese sa imi fie frica sa mai plec cu masina, dar daca mai aveti aceleasi simptome posesorii de logan nu ezitati sa folsiti un tester. va urez drumuri libere.aurelian
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 19th August 2012   #7
Urs
Loganist de 5 stele
 
Urs's Avatar
 
Data inscrierii: 05-11-2007
Locatie: Siret
Motorizare : 1,4MPI
Varsta: 39
Posturi: 469
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Multumim mult pentru ca ti-ai facut timp sa ne scrii solutia la problema ta. Multa sanatate si multi km de acum inainte fara probleme.
Urs e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2012   #8
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,252
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

valoarea de 128 e dupa resetare.Ea n-o sa ramana pe 128,o sa iti tinda sa creasca spre mai mult tocmai din cauza instalatiei pe gaz,mai ales cand se bulesc injectoarele de gaz.Adica 140 inseamna ca se cere o imbogatire a amestecului,intrucat era sarac.Daca tu zici ca era sarac din cauza pompei e posibil sa fie asa,dar ca sa tii pe viitor ca e o problema comuna la masinile ce merg pe GPL ori din cauza ca se bulesc injectoarele pe gaz ori pentru ca se intampla pur si simplu si pe viitor se rezolva printr-o reinitializare de adaptivi.

Last edited by Cristi_Xp; 20th August 2012 at 04:08.
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2012   #9
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,599
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu n-am inteles de unde se deduce ca omul are montata instalatie GPL pe masina...faptul ca a fost la un centru service pentru GPL nu inseamna musai ca are si instalatie GPL, sau poate n-am inteles eu bine...

L.E.
Care-i faza cu inmuiatul carpei?

Last edited by Cromatic; 20th August 2012 at 06:05.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2012   #10
tomitzareli
Incepator
 
Data inscrierii: 26-08-2009
Locatie: ploiesti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 51
Posturi: 18
Membru :
[Incepator]
Implicit motorul nu mai trage,moare

nu am gpl am apelat la un centru service cu specific gpl.iar cu carpa am crezut ca se incalzeste bobina si astfel am crezut ca racesc bobina
tomitzareli e offline   Reply With Quote
Vechi 20th August 2012   #11
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,599
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Multumesc tomitzareli pentru confirmari, este exact cum am banuit...
Cu ajutorul tau mai avem o posibila rezolvare de luat in seama pentru un anumit defect.

Last edited by Cromatic; 20th August 2012 at 18:09.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 21st August 2012   #12
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,252
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

da,my bad.Cand am vazut 140 pe corectie m-am gandit automat la GPL...
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 29th December 2013   #13
andreypck
Initiat
 
Data inscrierii: 14-03-2011
Locatie: CJ
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Icon13

Si atunci, in cazul meu, care am bobina crapata la 2 colturi, am si gpl, si ulterior si chiptuning de la Dimsport, la ce sa ma gandesc?

Mentionez ca simptomele mele sunt trepidatii ale motorului intre ~2000 si ~2500 rpm, mai ales in sarcina (incarcat si la deal). Nu mi s-a oprit motorul niciodata, da' zici ca da sa moara, sau in depasiri de exemplu, parca am masaj in scaune. E chiar deranjant.

Pot din ddt2000 sa observ anomalii de functionare? Cum ar fi amestecul/imbogatirea?

Mersi mult si la multi ani!

LE: bobina e destul de fierbinte... asta inseamna ceva?

Reinitializarea de adaptivi cum se face?

Last edited by andreypck; 29th December 2013 at 16:50.
andreypck e offline   Reply With Quote
Vechi 29th December 2013   #14
CataFOF
Co-Organizator de Intalniri
 
CataFOF's Avatar
 
Data inscrierii: 21-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6,2
Varsta: 32
Posturi: 8,725
Membru :
[Co-Organizator de Intalniri]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Am avut ca tine, bobina crapata in 2 locuri, am schimmbat.o si la fel face.
Cred ca softul este de vina, am mai auzit pe cineva ca l.a schimbat si nu a mai trepidat.
CataFOF e offline   Reply With Quote
Vechi 29th December 2013   #15
andreypck
Initiat
 
Data inscrierii: 14-03-2011
Locatie: CJ
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

Am inteles... deci alt soft

Crezi ca merita sa mai platesc pentru o diagnoza serioasa? Cat ar costa asa ceva??

Ori mai bine dau banii direct pe alt soft si am rezolvat-o...?

Multumesc de raspuns!
andreypck e offline   Reply With Quote
Vechi 30th December 2013   #16
CataFOF
Co-Organizator de Intalniri
 
CataFOF's Avatar
 
Data inscrierii: 21-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6,2
Varsta: 32
Posturi: 8,725
Membru :
[Co-Organizator de Intalniri]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Mai degraba iti pui softul stock si vezi ce se intampla.
CataFOF e offline   Reply With Quote
Vechi 30th December 2013   #17
razvanamza
Loganist de 5 stele
 
razvanamza's Avatar
 
Data inscrierii: 11-03-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : hibrid
Varsta: 30
Posturi: 5,048
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

am avut eu. schimband softul si cutia de viteze intre timp, garantat iti pot spune ca este o rezonanta (armonica) neacordata acolo. facea mai ales in tr.4. dupa ce am schimbat cv (cat si volanta), simptomele au disparut complet. este greu de spus motivul "bataitului", dar pare un cumul de factori: softul euro 4 (gatuit)+cv nepotrivita+bujii slabe calitativ+bobina "cam slaba". remarcasem imbunatatiri mari cu softul racingcode, dar tot mai facea. pe la 50km/h in tr.4 se "zgaltaia" toata masina.

fenomenul era asemanator la dacia1300, cand mergeai cu amestec sarac (carburator infundat). cred ca este ceva 90% din soft, dar zgalataiala este amplificata si de acordarea cu alte rezonante din caroserie. exact ca la evacuare, care "suna" pe la 3000rpm.
__________________

razvanamza e offline   Reply With Quote
Vechi 31st December 2013   #18
andreypck
Initiat
 
Data inscrierii: 14-03-2011
Locatie: CJ
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 33
Membru :
[Initiat]
Implicit

Am priceput,

dar acum intreabarea mea fireasca :

ce cutie si volanta ti-ai pus si mai ales cat te-a costat toata distractia?
Si inca ceva, pe langa faptul ca a disparut tremuratul, ce imbunatatiri ar mai fi?

Probabil in prima faza voi renunta la soft, din pacate...
andreypck e offline   Reply With Quote
Vechi 1st January 2014   #19
dias02
Loganist de 5 stele
 
dias02's Avatar
 
Data inscrierii: 04-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16v e5
Varsta: 31
Posturi: 209
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

problema a fost rezolvata, deci se poate inchide topicul

ms!
dias02 e offline   Reply With Quote
Vechi 1st January 2014   #20
Rey91
Loganist de 5 stele
 
Rey91's Avatar
 
Data inscrierii: 24-01-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Varsta: 25
Posturi: 1,221
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Si eu am chiptuning de la Dimsport
Mentionez ca simptomele mele sunt trepidatii ale motorului intre 2000 si 2500 rpm, mai ales in sarcina
__________________
http://yfrog.com/5908112010305j
Rey91 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
are, mai, motorul, puteremoare, trage

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 20:31.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google