Motorul Se Opreste La Relanti Sau In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cum am spus si mai sus de vina pare a fi in cazul tau instalatia de alimentare combustibil.

    Comment


    • #17
      Masina are 5 ani si 46000 km.
      Acum recent a inceput sa faca asa.Nu stiu cum sa explic trage sa moara parca ar merge intr-un singur piston.In bord nu se aprind ledurile la ulei sau baterie.
      Rau a facut masina ca m-a prins acum si fara bani si daca o duc in service sigur ma rup aia
      sigpic
      !

      Comment


      • #18
        vdmihai - in cazul tau aprinderea sau alimentarea cu combustibil. bobina de inductie poate sa fie o cauza. am prieten care si-a inlocuit-o dupa ce avea urmatoarele simptome: masina mergea neregulat, nu pornea la prima cheie, daca pornea motorul nu mergea rotund, in timpul mersului pierdea din putere sau se oprea. reusea sa o pacaleasca dupa ce o lasa o perioada de timp, probabil se racea si apoi mergea bine, dar problemele reveneau cand nu te astepti. deci, nu strica ca atunci cand merge in trei cilindri si scoate si fum sa verifici daca da scanteie. de asemenea vezi daca fisele la bujii sunt puse bine. am intalnit un nene care isi pusese prost fisele si masina se zdruncina din toate incheieturile.

        Originally posted by vdmihai View Post
        Masina are 5 ani si 46000 km.
        Acum recent a inceput sa faca asa.Nu stiu cum sa explic trage sa moara parca ar merge intr-un singur piston.In bord nu se aprind ledurile la ulei sau baterie.
        Rau a facut masina ca m-a prins acum si fara bani si daca o duc in service sigur ma rup aia

        Comment


        • #19
          Multumesc de sfaturi Winnie.O sa verific fisele ca atata stiu si eu .Cu mecanica sunt cam || (paralel)In rest cred trebuie sa fac rost de bani si sa merg in service.
          Am uitat sa spun ca face asa cand motorul e cald,in cazul meu dupa ce merg vreo 90~100 km.La pornire nu am probleme.
          sigpic
          !

          Comment


          • #20
            vdmihai bujiile trebuia sa le chimbi la 30.000 km, nu? s-ar putea sa fie una su mai multe bujii defecte.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Am fost azi in service,i-am explicat toate simptomele,si mi-a zis ca s-ar putea sa fie pompa de injectie sau nu stiu cum ii spuse mecanicul.Zisa ceva cum ca nu ar avea presiune,mai multe nu aflai ca era aglomerat.Urmeaza sa fac o programare dar inca nu am bani.
              Voi ce ziceti ar fi scumpa reparatia sau ce o face pe la ea.

              Tot azi mi se aprinse si martorul check engine.
              sigpic
              !

              Comment


              • #22
                tereferi cumva la martorul antipoluare? este exact sub becul rosu care clipoceste tot timpul.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Da ala este.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #24
                    azi a inceput sa imi faca si mie la fel: la relati merge neregulat cateodata chiar da sa se opreasca dar isi revine cateodata ramane turat pe la 1500 rpm. In sarcina cateodata pot sa calc pedala de acceleratie la fund ca degeaba si in loc sa accelereze face frana de motor si daca iau piciorul de tot de pe pedala si accelerez din nou se accelereaza si mai sta si martorul antipoluare aprins tot timpul.oare sa fie de la benzina??? am facut plinu de la mol cu benzina de 95 marti dim,de atunci am mai facut approx 150 km(vreo 40 cu simtomele astea) de curatat am curatat urmatoarele: senzor turatie,corp clapeta, mpp-ul si bujiile care erau negre si pline de funingine dar tot asa face> si pe deasupra mai da si rateuri cand incerc sa o accelerez..

                    Comment


                    • #25
                      Am patit si eu in fine dupa o excursie la peste, am impachetat toata evacuarea, am schimbat catalizator, sonda de oxigen de control,saxofon. dupa o vreme aceeaisi problema ca la tine becul antipoluare aprins, am schimbat si sonda de oxigen de reglaj si a fost ok.

                      Comment


                      • #26
                        salutari

                        revin dupa doua zile petrecute cu masina in service si nici un diagnostic au pus cei din service ca proba urmatoarele piese: corp clapeta nou,bobina de inductie+fise noi,bujii noi, sonda de oxigen(aia de sub masina)noua curatat pompa benzina si masurat debitul care este ok rezultat:aceleasi simtome(mers constant iar daca incerc sa o accelerez moare,cateodata abia pot sa plec de pe loc din cauza ca motorul nu se accelereaza,dupa 3500 rpm se comporta normal in momentele in care reusesc sa ajung la turatia aia ) au verificat si distributia nu au gasit nici o problema am schimbat toata benzina din rezervor si face exact la fel acum a ramas sa merg luni dimineatza la ei si sa se apuce de verificat toata instalatia electrica a motorului. In urma cu vreo doua saptamani am avut niste probleme cu distributia din care mam ales cu supapele de avacuare noi. cei de la service au spus ca sar putea sa fie si cele de la admisie afectate. Acum sa vedem luni daca nu gaseste nimic electricianul la instalatia electrica va urma ca un mecanic sa desfaca chiuloasa si sa verifice supapele
                        Last edited by adrianard; 24 April 2010, 16:42.

                        Comment


                        • #27
                          Ce ghinion adrianard
                          corp clapeta nou,bobina de inductie+fise noi,bujii noi, sonda de oxigen(aia de sub masina)noua curatat pompa benzina Cat te-au costat toate astea?

                          Daca ea a facut figuri si eu i-am facut ei.
                          Toata saptamana numai forja i-am dat.Schimbat la 5000+,plus ca am dus-o si la liniute.
                          Si acum vad ca am scapat de simptome ,acum se comporta normal. :-??
                          Am mers ieri cam 150 km fara probleme,motorul mergea frumos.:
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #28
                            pai am platit doar bujiile restu le-au scos din magazie doar ca proba si au vazut ca nu e de la asta le-au dus inapoi. Ce am observat azi dupa amiaza e ca senzorul ala de presiune care vine langa corpul clapeta se misca foarte usor... nu ar trebui sa fie cat de cat fix in locasul ala a lui ?
                            Last edited by adrianard; 24 April 2010, 22:21.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vdmihai View Post
                              Ce ghinion adrianard.......................................
                              Daca ea a facut figuri si eu i-am facut ei.
                              Toata saptamana numai forja i-am dat.Schimbat la 5000+,plus ca am dus-o si la liniute.
                              Si acum vad ca am scapat de simptome ,acum se comporta normal. :-??
                              Am mers ieri cam 150 km fara probleme,motorul mergea frumos.:
                              Ataaaaaat! ))
                              Am mai spus eu ca unele probleme se rezolva cu niste forje nemiloase.
                              Oricum ar fi bine (asa preventiv) sa cureti motorasul pas cu pas (ala de pe volanta) si clapeta de acceleratie.
                              Toata treaba e sa nu ai mizerie in rezervor si sa se mai infunde sorbu.

                              Eu in 70000 km nu stiu ce e aia curatare clapeta, desi multi mi-au spus (dupa ce au vazut cum arata acolo) sa curat obligatoriu clapeta...dar daca merge bine de ce s-o curat?

                              Comment


                              • #30
                                povestire din trecut. aveam oltcit. facusem revizia la masina totul era brici. dupa o perioada trebuia sa trag socul sa stea in relanti si sa bag piciorul mai tare in acceleratie. ba zvacnea, ba se oprea uneori. am fost in doua service-uri, cel unde mi-a facut revizia si altul la un cunoscut. mi-au luat la mana tot ce era in motor. curatat pompa de benzina si verificat membrana, bujii, bobina, carburatie, filtru aer, compresie, distributie, rezervor. nimic, masina uneori mergea bine, dar revenea problema cand avea ea chef. un baiat din bloc care cand a venit cu masina noua de la fabrica si-a defacut-o complet sa "afle toate secretele", mi-a spus ca are un filtru de benzina undeva pe la roata spate stanga acoperit cu un plastic. m-am bagat acolo am scos filtrul. era transparent. o bucata din elementul filtrant juca in el, asa ca din cand in cand obtura curgerea benzinei. l-am desfiintat si am pus pahar decantor in blocul motor. nu am mai avut vreodata probleme cu masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google