-Motorul Se Opreste In Timpul Mersului logan 16v 105cp e5 Motorul Se Opreste In Timpul Mersului - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 21st June 2012   #1
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

Buna ziua,
Ma pregatesc sa ma duc pt. a treia oara cu masina (2010, 1.6 16V E5, 12000 km) la tester. Anul trecut in vara s-a oprit motorul de vreo trei sau patru ori in timpul mersului. Prima data m-am speriat, masina era noua, am sunat la Service si mi-au zis sa astept putin si apoi sa mai incerc. Am reusit sa o pornesc iar a doua zi mi-au spus ca este eroare de combustibil. De atunci am alimentat doar de la OMV Petrom (95). Am mai patit-o dar am zis ca din cauza benzinei. Acum vreo doua luni aceeasi poveste dar intr-un sens giratoriu vineri seara; am reusit totusi sa nu blochez circulatia. Dupa 30 de minute de incercari, cu cunoscuti care vroiau sa ma tracteze, cu politia care ma intreba ce-am patit, am pornit din nou ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. La tester n-au gasit absolut nimic, normal din moment ce motorul mergea. Mi-au pus un soft nou, asa cred, au umblat pe la relee, au mai apasat pe ici pe colo si mi-au spus ca daca se mai intampla in localitate sa sun si vin cu testerul si verifica la fata locului. Probabil ca intre timp va porni.
Am observat ca fenomenul se intampla cand este caldura foarte mare si merge aerul conditionat.
Va rog niste sfaturi de la cei care au mai patit asa ceva, pt. a fi macar pregatit pt. urmatoarea intalnire cu testerul care va fi luni.
Am parcurs celelalte posturi cu tema dar era vorba de GPL sau alte tipuri de motorizari.
Multumesc!
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd June 2012   #2
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

Am prieteni care din motive similare si-au cumparat un Clip si umbla dupa ei in masina cu Clipul si laptopul in permanenta sa-si dea seama ce are masina, atit de enervanti sint mecanicii astia de la Dacia care in situatii de-astea de defectiuni aleatoare nu stiu ce sa-i faca masinii !
Mai ales la modelele astea " periculoase " care dau pe afara de electronica ( vezi problemele cu acceleratia " by wire " ) si injectia pe CAN
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd June 2012   #3
nikuniku
Loganist de 5 stele
 
nikuniku's Avatar
 
Data inscrierii: 13-02-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : benzina
Posturi: 934
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

senzori murdari,o simpla curatare si scapi de probleme
nikuniku e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd June 2012   #4
alfabit
Banned
 
Data inscrierii: 17-01-2010
Locatie: Aproape
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 219
Membru :
[Banned]
Implicit

Care senzori ? Mai precis sa se inteleaga te rugam, sau ii scoatem pe toti sa-i curatam ?
alfabit e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd June 2012   #5
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,912
Membru :
[Moderator]
Implicit

Cred ca problema tine mai degraba de conectica, decat de senzori care nu-si fac treaba.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 24th June 2012   #6
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Asa mi-a zis si mecanicul data trecuta si cand credeam ca nu mai sunt probleme a venit faza din aceasta saptamana, dupa care v-am scris, si pentru care ma duc maine din nou la tester. De data asta veneam din Cluj si a durat doar 3 minute oprirea. La a doua cheie a incercat sa porneasca si dupa mici pauze intre incercari, la a cincea cheie a pornit.
Sa vedem maine: conectica, senzori, benzina sau ... ghinion?
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 25th June 2012   #7
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Electronica de minune...mie dupa drum de 50 km mi s a oprit de 4 ori cand ii dadeam cheie la 10 mi dupa oprirea motorului. am orit am lasat o 10 min si cand am vrut sa plec iar dadeam cheie, urca la 1500 rpm apoi se oprea ...de 4 ori..a cincea oara am tinut o din acceleratie ca altfel cred ca isi mai facea damblaua...eu sunt resemnat...ca o fi din soft, ca o fi pe citiri de temperaturi si legatura intre temp mot si injectia de benzina...habar n am...dar daca stiti firma de soft care a dezvoltat minunatul soft de pe E5 da ti i numele...seba zicea ca e din timisoara...mecanicul la care am fost eu (reprezentanta a se intelege) zicea ca e dezvoltat in franta...acum...nu stiu...daca voi aflati mai multe detalii faceti le publice

numai bine
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 25th June 2012   #8
powwow
Incepator
 
Data inscrierii: 24-03-2009
Locatie: Oradea
Motorizare : Benzina
Varsta: 34
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Eu am un matiz cu care am avut probleme similare. Motorul se oprea in mers, cand apasam pedala de ambreiaj. Dupa multe teste si incercari s-a descoperit ca problema era un sensor de are defect. S-a schimbat in garantie si de atunci nu am avut nici o problema cu el.
powwow e offline   Reply With Quote
Vechi 25th June 2012   #9
NOL
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 15-03-2012
Locatie: geoagiu
Motorizare : 1.6 16valve
Varsta: 41
Posturi: 575
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am stat in coloana 40min cu motorul pornit si AC in functiune iar cand s-a dat drumul la coloana surpriza motorul s-a oprit. De fiecare data cand am dat cheie a pornit la sfert dar nu se accelera deloc oprindu-se. Am impins-o din drum dupa care a pornit si a mers ok. O sa merg pe tester si va spun ce a fost
NOL e offline   Reply With Quote
Vechi 25th June 2012   #10
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 38
Posturi: 13,125
Membru :
[sofer amator]
Implicit

in ordinea sanselor: senzor pozitie motor, aer fals la senzorul de presiune, motoras ralanti.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 25th June 2012   #11
CMD
Loganist de 5 stele
 
CMD's Avatar
 
Data inscrierii: 29-12-2010
Locatie: Botosani-Darabani
Motorizare : 1.quatro maxim shasa
Posturi: 591
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ceva asemanator, patea un amic la o honda accord , era din cauza contactulul de la cheie.Se chinuia cate de 10 minute sa o reporneasca dupa ce se oprea.Poate fi si asta o cauza.
CMD e offline   Reply With Quote
Vechi 26th June 2012   #12
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 38
Posturi: 13,125
Membru :
[sofer amator]
Implicit

bine, cauze pot fi multe. statistic, insa, cel mai intalnite sunt 2-3-4 dintr-o suta posbile la o anume problema. de acord ca nu trebuie nici una omisa, iar alimentarea cu curent e prima ce ar tebui verificata
@gekaneu: uita-te pe calc de injectie, scrie continental pe el? scrie made in romania? daca da, e clar unde e facut atat ecu cat si softul. eu stiam de cele e3/e4 ca sunt dezvoltate la siemens-vdo (actual continental) timisoara. cunosc oameni care au lucrat pe softurile alea, le-au dezvoltat si le-au testat. mai nou, tot la timisoara s-a deschis si fabrica de asamblare a ecu-urilor, de aia am zis ca foarte probabil sa fie facute aici. poate baza softului e facuta in germania,franta, dar ajustari si teste inainte de lansare in productie, se fac aici. iar dupa toate astea, la pitesti pe linia de productie se refac o multime de calibrari, care daca sunt prost facute, sau la limita, in anumite conditii pot duce la proasta fuctionare a motorului. la fel de adevarat e ca la pitesti, se poate rescrie complet softul, indiferent ce scriu ai nostri de la conti in ecu la momentul fabricatiei/testarii.
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2012   #13
zeegermans
Loganist de 5 stele
 
zeegermans's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2010
Locatie: BV - IS
Motorizare : 1.9 tdi - 1.6 mpi
Posturi: 864
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

posibil ca baza softului sa fie facuta la continental iasi. in iasi au sediu care se ocupa doar de partea soft/programare . nimic pe asamblare. n-ar fi de mirare de ce noile softuri dau rateuri.
__________________
internal combustionizer
zeegermans e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2012   #14
NOL
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 15-03-2012
Locatie: geoagiu
Motorizare : 1.6 16valve
Varsta: 41
Posturi: 575
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am fost pe tester NIMIC. Mi-au zis ca a mers mult la ralanti si cu clima pornita. In rest merge ok
NOL e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2012   #15
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Astea sunt niste explicatii absolut aberante...nu este normal sa si faca treaba si motorul si ac ul?!...il punem pe masina doar ca sa punctam la capitolul dotari?!...sunt niste nemernici...in frunte cu aia din uzina
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2012   #16
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Vor sa puna un soft nou sau niste patch-uri dar le mai trebuie niste parole, asa ca mi-au dat masina acasa si ma vor suna cand intra in posesia parolelor. Mi-au spus ca testerul nu da nimic, dar si daca ar pune testerul in momentul in care se intampla incidentul, nu se inregistreaza nici o eroare asa ca singura speranta este o varianta noua de soft.
Cel putin au facut fisa de incident si se pare ca este numai a patra fisa inregistrata pt. acest tip de motor.
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2012   #17
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

Si ce trebuie sa facem ca sa fie mai multe...ma mai duc si eu o data in service, sau il sun pe cel de la reprez. , dar ce sa-l intreb daca are...fisa de care vorbesti tu?
gekaneu e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2012   #18
cata89ro2000
Loganist de 5 stele
 
cata89ro2000's Avatar
 
Data inscrierii: 06-01-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 287
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

niste nesimtiti...incearca sa-i ameninti cu protectia consumatorului si daca nici asa nu rezolvi nimic spune-le sa-ti dea scris ca masina este 100% functionala si nu are absolut nimic si incearca sa intri in birou la directorul de reprezentanta, pana nu intri in ei sa le iei neamurile pe acolo nu rezolvi nimic din pacate asta este dacia, eu nu pot sa-mi imaginez cum tu esti nemultumit de o masina pe care ai muncito sau muncesti pt ea daca este in leasing sau credit si niste magari sa-si bata joc pe bani tai, dupa ce iti da o foaie la mana ca masina este ok din toate punctele de vedere, schimba serviceul, sa stii ca esti mult mai castigat daca nu te duci la dacia, aia nu sunt in stare decat sa-ti predea masina cu nr. rosii adica noua cand totul este functional, daca te duci cu o simpla problema la ei se uita la tine parca esti batut in cap
cata89ro2000 e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2012   #19
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Icon7

Fisa de incident este un formular oficial al lor in care se trece problema reclamata care nu poate fi rezolvata pe loc de cei din reprezentanta si care trebuie la un moment dat sa se finalizeze printr-o solutie. Aceste probleme ajung la uzina si de acolo se asteapta solutia.
Le mai dau credit cateva zile pt. ca acuma masina merge si am nevoie de ea in alta parte decat service-ul dar vreau sa vad cum finalizeaza problema si apoi voi incerca alte metode. Sper sa nu fie cazul pt. ca ma inteleg bine cu ei si sunt serviabili, dar sunt perfect de acord cu cata89.
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2012   #20
gekaneu
Junior
 
Data inscrierii: 31-08-2011
Locatie: Medgidia
Motorizare : 1.6 16V
Posturi: 54
Membru :
[Junior]
Implicit

posteaza te rog nr de tel si numele unitatii service la care ai fost sa ne dea nr de formular de care vorbesti si apoi sa cer si eu la cta printr-un mail sa se faca o astfel de sesizare cu cc la vocea clientului. hai sa i presam un pic eventual si la protectia consumatorului. eu am cerut raspuns in scris de la dept. tehnic al uzinei si nu am primit...
gekaneu e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
mersului, motorul, opreste, timpul

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 07:25.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google