-Motorul Se Opreste In Timpul Mersului logan 16v 105cp e5 Motorul Se Opreste In Timpul Mersului - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 16v 105cp e5

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

logan 16v 105cp e5


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 4th July 2012   #21
MarianD
Incepator
 
Data inscrierii: 22-01-2011
Locatie: Deva
Motorizare : 1,6 16V
Posturi: 8
Membru :
[Incepator]
Implicit

Acelasi lucru l-am patit si eu duminica, masina statea pe loc cu motorul si AC pornite cand la un moment dat s-a oprit motorul. Nu am mai reusit sa o pornesc, dadeam la automat invartea si cand sa plece se oprea. Masina e in garantie, am sunat la Dacia Asistenta au trimis platforma am dus masina la un Dacia service in Timisoara si luni dimineata m-am dus sa vad ce se rezolva. Cand a venit tehnicianul sa preia masina surpriza, a pornit ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Au pus-o pe tester si "surpriza" calculatorul nu avea inregistrata nici o eroare. Solutia lor a fost sa-mi desfaca toate mufele de la instalatia de la motor si sa dea cu spray de contact, acelasi lucru au facut si la relee. Cica s-a intamplat de la un contact imperfect. Sper ca asta sa fie cauza si nu altceva. Am mai facut 350km si totul a functionat normal.
MarianD e offline   Reply With Quote
Vechi 9th July 2012   #22
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Si in cazul meu au facut data trecuta cu spray pe la mufe si la relee dar dupa 20 de zile am patit-o din nou.
Acum au reprogramat cu un soft nou si astept sa fac km cu speranta ca nu se va mai intampla fenomenul.
La fel pe tester mi-a confirmat din nou mecanicul ca nu se inregistreaza in acest caz nici o eroare.
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd October 2012   #23
alexfas
Incepator
 
Data inscrierii: 09-04-2012
Locatie: galati
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 3
Membru :
[Incepator]
Implicit

salut,aceiasi problema am avut-o si eu,imi murea motorul in mers si pana nu se racea,nu mai pornea.Intr-un final au dat de capat,mi-au schimbat pompa de benzina cu alta noua,deoarece in interiorul pompei era ceva electronic care cand se incalzea,intra in scurt si imi oprea alimentarea cu benzina.Deci pompa de benzina a fost beleaua,sper sa ii d-ai de capat.
alexfas e offline   Reply With Quote
Vechi 5th November 2012   #24
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Am facut vreo 5000 km de la resoftarea din vara si nu am mai avut nici o oprire a motorului in timpul mersului. Cred ca in cazul meu aceasta a fost solutia.
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 5th November 2012   #25
silviu8601
Avansat
 
Data inscrierii: 19-01-2010
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6 16v
Posturi: 143
Membru :
[Avansat]
Implicit

Daca nu iti mai face probleme de atata timp ii bine,dar mai asteapta sa treci si de sezonul rece sa vezi cum se manifesta masinuta.O sa ai umiditate ,schimbari de temperatura ,inghet si sare pe drumuri din plin.Daca o sa treci de perioada asta fara probleme in mare parte inseamna ca nu sunt probleme cu firele ,mufele.(tot ce tine de conectica).
Si sa nu iti para rau de alegere pentru ca sunt masini de 2X mai scumpe ca Dacia care au la fel sau chiar mai multe probleme.Si problema cu mecanicii din tara se pare ca este una generala,nu conteaza firma.
Toate cele bune si sa auzim de bine.
silviu8601 e offline   Reply With Quote
Vechi 1st October 2013   #26
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Dupa 11000 km facuti de la resoftare, in aceasta vara s-a manifestat din nou fenomenul de oprire in mers (foarte cald cu AC) iar ultima data la pornirea din parcare dimineata.
Au inlocuit pompa de benzina cu explicatia data lui Alexfas, in anumite conditii de temperatura protectia de pe pompa o decupla.
Sa vedem cum se comporta si daca va mai fi ceva, atunci sa fie tot in garantie (pompa noua mi s-a spus ca face 316 euro).
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 3rd November 2013   #27
aecrim
Incepator
 
Data inscrierii: 03-11-2013
Locatie: t
Motorizare : 1.6 16v E5
Posturi: 2
Membru :
[Incepator]
Implicit

Salut,

Am patit si eu acelasi lucru, in 2012 vara, de doua ori si in 2013 o data.
In 2012 am mers la service agreat Dacia (masina in garantie) si mi-au spus ca din cauza benzinei si ca filtrul este f imbacsit. Mi-au schimbat filtrul (pe banii mei pt ca cica era din cauza benzinei) si a venit timpul mai racoros, deci nu am mai patit.

In 2013, mi s-a orpit din nou in trafic, am mers la acelasi service, nu au gasit nimic la test si atunci am facut o sesizare scrisa la VOCEA CLIENTULUI DACIA si... am sa fiu scurt:
dupa aprox o luna de stat cu masina mai mult in service si teste peste teste mi-au schimbat o bobina de pe un injector si ALTERNATORUL.

Cand am facut sesizarea, pe langa faptul ca motorul mi se oprea in mers la temp mari si cu AC pornit, am mai sesizat si urmatoarele: (1)turatie fluctuanta la ralanti dupa ce motorul se incalzeste, (2)reactie intarziata la acceleratie, (3)in mers, in plaja 2.000-2.500 rot/min in treapta 3 sau 4 (asa am observat), daca ridic piciorul de pe pedala de acceleratie, fata a calc frana sau ambreiajul si o las sa "curga" din inertie, turatia ramane "blocata" pentru cateva secunde (3,4,5) la valoarea la care era inainte de a ridica piciorul de pe acceleratie.

Deci, dupa statul in service, pot sa spun ca mi s-a rezolvat doar pct. (2) adica are reactie mai rapida la accelerare; celelalte probleme inca persista, iar oprirea motorului nu pot sa o verific pt ca nu sunt conditii (temp ridicata in atmosfera). Service-ul, cu toate ca recunoaste ca problemele exista imi spune ca au facut toate testele cerute de dep. TEHNIC DACIA si toate sunt in limitele normale.

Urmeaza sa fac o noua sesizare la VOCEA CLIENTULUI DACIA - ei sunt cei care trebuie sa dea solutii atata timp cat masina e in garantie.

Daca mi se permite, va sfatuiesc, atata timp cat masina este in GARANTIE sa le solicitati sa va rezolve orice problema sau defectiune care credeti ca nu este normala si sa nu va lasati pana nu va dau o solutie si o rezolva PE BANII LOR!!! nu conteaza ca masina a costat 7, 8, 9 mii de Euro si este o masina "ieftina" - trebuie sa functioneze corespunzator!!! Nu exista ca "asa trebuie sa mearga", "alimentati cu benzina din alta parte", "la test nu se vede nimic", etc.

Drum bun!
aecrim e offline   Reply With Quote
Vechi 4th November 2013   #28
dacsha
Incepator
 
Data inscrierii: 20-06-2012
Locatie: Zalau
Motorizare : 1.6 16V 105CP
Varsta: 51
Posturi: 9
Membru :
[Incepator]
Implicit

Deocamdata totul s-a facut pe banii lor si pana acum dupa schimbarea pompei nu am mai avut nici un eveniment de acest gen. In perioada cu opririle in mers, la parcarea cu spatele cand faceam mai multe manevre se aprindea si beculetul cu bobina (defect electric) dar imediat se stingea daca faceam 1 m deplasare. De cand au schimbat pompa nu se mai manifesta nici acest fenomen.
Nu te plictisesti cu Dacia!
dacsha e offline   Reply With Quote
Vechi 4th November 2013   #29
Leo0608
Loganist de 5 stele
 
Leo0608's Avatar
 
Data inscrierii: 23-12-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1,6 MPI
Posturi: 519
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

am patit si eu cu ngk-uri spre 30 mii de kmde functionare, sa moara motoru rar cand reduceam viteza sau bagam intr-a 2-a sau sa moara la franare cu ambreiaju calcat fara motiv.
Ptr cei cu probleme , n-ar fi rau sa schimbe bujiile
Asa testeru costa o gramada si din experienta mea, nu mereu iti da si rezolvarea problemei. Mai mult te baga in ceata sau iti zice ca masina n-are nimic, sau te pune sa schimbi piese degeaba doar ca sa te faca service-ul dacia de ceva bani

bujiile pe care le-am avut, am mers pana la boxa sa ma uit , sunt NGK BKR6E

Last edited by Leo0608; 4th November 2013 at 22:44. Motiv: Automerged Doublepost
Leo0608 e offline   Reply With Quote
Vechi 9th December 2013   #30
danut1900
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 05-12-2013
Locatie: SV
Motorizare : 1.6 16V E5
Posturi: 220
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am patit de doua ori faza cu opritul din mers, de fiecare data aveam AC-ul pornit. La reprezentanta, dupa diverse investigatii si alte pareri, au constatat ca masina se opreste din cauza supraîncălzirii unuia dintre cele doua relee principale (culoare roz, identice, in cutia neagra din dreapta bateriei); asa se explica faptul ca masina pornea dupa circa 15-20 minute de repaus. Solutie: in momentul opririi se verifica releele si se inverseaza intre ele.
danut1900 e offline   Reply With Quote
Vechi 13th January 2014   #31
Dimebag
Incepator
 
Data inscrierii: 18-03-2011
Locatie: Galati
Motorizare : 1.6 16v
Varsta: 34
Posturi: 11
Membru :
[Incepator]
Implicit

Buna ideea asta cu releele, un defect de proiectare probabil. Mie nu mi s-a oprit in mers. Doar ca nu a mai pornit imediat dupa un drum la viteza mica, vara cu AC-ul pornit, hot-rod . Sau daca pornea se oprea in cateva secunde. Si intradevar dupa o perioada de repaus isi revenea. La service nu am putut replica efectul oricat am incalzit masina cu AC-ul pornit. Ei au indicat senzorul de pe volanta pe care l-au si curatat. Dupa nu a mai facut asa.
Dimebag e offline   Reply With Quote
Vechi 21st January 2014   #32
Archangel80
Loganist de 5 stele
 
Archangel80's Avatar
 
Data inscrierii: 20-12-2012
Locatie: Tulcea/Galati
Motorizare : 1,6 16v E5 105 hp - Prestige
Posturi: 1,186
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu mai mergeti cu motoarele subturate la consum, si 90% din prbl opririi motorului se va rezolva.
Eu deja eram terorizat intr-o perioada, mers service la greu, negasind nicio prbl. Totul e in parametri. Eu ca prostul schimbam la 2000 si chiar sub, mergeam ca un idiot. Auzeam cateodata cum cloncanea motorul de subturat ce mergeam, idiot. Dupa ce am trecut in regim de schimbare la 3000rpm si peste, iar in afara orasului turat bine, nu mai am aceasta problema. Am testat de cateva ori, mergand la consum iar problema a revenit in cateva zile. Rateuri la pornire dimineata, fluctuatii mari ale relantiului. Dupa ce i-am dat schimb de ture la 3000, masina a revenit la normal. Cand motorul e rece stai cca 1-2 minute apoi pleci. Prima viteza o schimb pana in 2500rpm, iar a 2a, a3a si a4a, numai la 3000 rpm. Motorul dupa ce se incalzaeste cca 3 km de mers, schimb chiar si la 3500.

Last edited by Archangel80; 21st January 2014 at 08:47.
Archangel80 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th February 2014   #33
mariannn
Loganist de 5 stele
 
mariannn's Avatar
 
Data inscrierii: 11-05-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6
Varsta: 30
Posturi: 719
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Archangel80 Vezi Post
Nu mai mergeti cu motoarele subturate..... incalzaeste cca 3 km de mers, schimb chiar si la 3500.
subscriu...si mie-mi dadea in nas ca Dacia 1310 fara soc, cand era rece...
mersul mai agil isi face treaba...
__________________
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
mariannn e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
mersului, motorul, opreste, timpul

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 02:59.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google