Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

    Va supun atentia (am cautat, sper ca n-a mai fost probl asta) cu urmatoarea problema: 1.4 mpi ; 81000 km la bord, stare buna, luata de curand de un amic cu 4700 Euro (totul lui tot).
    Din cand in cand pur si simplu i se opreste motorul (in sarcina nu la ralanti ).
    Trage pe dreapta, sta cateva secunde, ii da cheie si pleaca mai departe...

    A fost cu ea in service (la Verbita de doua ori) dar inafara de sa-i ia banii, nu au rezolvat problema. Ei ar suspecta pompa de benzina, dar nu s-au atins de ea pana acum.
    Ca idee, haideti sa ne dam cu presupusul, din ce cauze ar putea sa faca treaba asta (eventual facem o lista cu ce ar putea fi si o trmitem la service sa verifice...).

    Imi pare rau pt amicul meu, inainte a avut o 1310, acum cu asta va dati seama ca psihic e cam la pamant.
    Imi spune ca nu-l deranjeaza foarte tare treaba asta, dar e de toata jena sa i se opresca masina in mijlocul intersectiei, sa puna avariile si sa pornesca apoi dupa 10-20 de secunde.

  • #2
    Cred ca se dezamorseaza pompa de benzina ....

    Comment


    • #3
      Zi sa vina la timisoara la AE ca is mai competenti decit cei de la Verbita
      sigpic

      Comment


      • #4
        Da, am auzit de fuga lor
        Sa traga aer pe undeva sau ceva de genu....?

        Comment


        • #5
          Sa schimbe pompa de benzina

          Comment


          • #6
            Inainte de oprire, scade turatia si ma merge asa, apoi se opreste?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Frate pai e nasol asa, doamne fereste sa se aventureze intr-o depasire si cand are mai mare nevoie de "puterea" masini sa crape!Nu as vrea sa ma gandesc ce sa-r intampla atunci!E nasoala problema,sper sa o rezolve cat mai repede,ca nu e de gluma cu ea!
              ca parere si eu cred ca e de la pompa de benzina,si eu la dacia veche am patit asa si am schimbat pompa, am mai curatat ce se mai putea curata pe acolo si si-a revenit!
              sigpic

              Comment


              • #8
                Am patit si eu de vreo 2 ori aveam bateria pe duca. Dupa ce am schimbat acumulatorul nu a mai facut insa nu prea vad legatura sa se opreasca in timpul mersului din cauza acumulatorului.

                Comment


                • #9
                  Nu vrea sa il sperii pe amicul tau, dar mie imi suna a problema de injectie. Poate fi doar o problema in softul masinii ceea ce e relativ ieftin, respectiv o resoftare sau poate fi ceva "hard", vreo pompa, injectoare (cu toate ca alea dau alte simptome), fise etc.
                  Ar mai fi un lucru la care ma duce mintea, cu toate ca e prea putin plauzibil. Sa se reseteze ECU injectie de la o masa imperfecta..., pur si simplu sa ramana fara curent pentru o secunda si sa ii opreasca alimentarea. Ceva asemanator cu problema resatarii CB-ului din cauza lipsei de -, de curent, de masa.
                  Numai de bine si sper sa ii dai de capat
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Poate fi o cauza asta cu masa...
                    Alex, bateria e buna.

                    Andrei, masina se opreste pur si simplu in sarcina, nu in ralanti. Merge cu ea si brusc ii moare motorul.

                    Cum am spus, trage pe dreapta (daca mai apuca) ia contactul - pune contactul si porneste ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.
                    Last edited by Octavian; 29 August 2008, 08:12.

                    Comment


                    • #11
                      Poate fi un releu, nu mai face contact bine vreun piciorus. Poate fi pompa de benzina.
                      daca erau injectoarele ii aparea in bord check engine-ul.
                      Fuarte Nervos !!!

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cum am mai spus, injectoarele dau alte simptome.
                        Mie imi pare clar o problema electrica sau una de soft. E foarte posibil sa aiba o eroare pe o anumita plaja de turatie si sa ii taie combustibilul->motor oprit.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Sa o puna pe tester sa vada ce erori sunt prin UCE injectie.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am patit o data mai d emult asa dar am crezut k am facut eu ceva ... Nu as sti sa zic de a ce e spor sa rezolvi problema !
                            http://img229.imageshack.us/img229/8592/sigpic3405.png

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca e cu siguranta o problema electrica.
                              Banuiesc o lipitura cu cositor defacuta. Cand se incalzeste liptura nu mai face contact. Cand se raceste un pic merge.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google