My New Dacia Dokker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bravo, felicitari pentru achizitie sa o ingrijesti si sa ne tii la curent cu modificarile si inbunatatirile ! ! !
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #17
      Vitezometrul la 2000 rpm cu o oarecare aproximatie/eroare vizuala arata asa:
      Treapta I =15km/h
      Treapta II=25km/h
      Treapta III=37-38km/h
      Treapta IV=50 km/h
      Treapta V=68-69km/h,sensibil sub indicatia 70 a vitezometrului
      Treapta V =95-98 km/h la 3000 rpm,sensibil sub indicatia de 100 a vitezometrului.
      In concluzie am observat ca masina este foarte sprintena in oras,cu mult mai sprintena decat un logan cu aceeasi motorizare,dar pierde la viteza evident.Foarte agila si in depasiri,motorul se tureaza rapid si masina prinde viteza foarte repede.
      Chiar am ramas surprins de acest lucru !
      Nu am reusit la un condus calm,moderat sa depasesc in rulajul urban 7,8 l% cu A/C pornit.
      Este o cutie de viteze gandita si pentru masina incarcata .Este foarte vioaie in rampa.Testata !
      Posibil si demultiplicarea diferentialului sa fie alta.

      Comment


      • #18
        sigur grupul e altul. poti citi cumva codul de pe cutie?

        Comment


        • #19
          Nu este scris nimic pe CV,doar un autocolant cu un cod de bare.
          Revenind la parerile despre caruta,masina a implinit azi 3000 km rulati !Am constatat o usoara stabilizare a motorului in relanti si o scadere sensibila a consumui de benzina extra urban.Daca la nou ,motorul era mai "zbuciumat" acum s-a linistit.Deh....s-a mai "uzat".
          Ma enerveaza la maxim reglajul pe inaltime al scaunului soferului.Desi il stabilesc maxim jos,cand ma ridic de pe scaun, acesta se ridica cu "mandrie" cativa mm.Parca as fi in TIR.
          Un plus este reglajul spatarului ce nu mai este cu rozeta ci cu maneta,deci se face un reglaj rapid.

          Comment


          • #20
            Azi am "sarbatorit " 5000 km rulati intr-o luna prin tara noastra draga.Chitaie ceva prin spate.Ori prin portbagaj(sta tot timpul incarcat) sau s-a desprins ceva !
            Un mare minus a aparut la geamurile electrice fata.(sau asa a fost dar nu am observat)
            Cand deschizi geamul fata,acesta "pleaca" din cheder spre fata masinii 1 cm(cum te uiti la el).Cand il inchizi revine in cheder.Asa face si geamul dreapta.
            Astia de au conceput masina se pare ca nu au vazut cum lucreaza un geam electric.
            Dar asta sa fie marea problema !
            In rest ...presurile tavita originale de dokker fffoarte proaste fata de cele ale loganului.S-au murdarit si nu se mai curata.Au ramas patate si foarte urate.
            Consum OK (media 6,8% -70% rulaj extra urban),masina se comporta bine de tot !
            Timoneria CV este cu cabluri.Destul de zgomotoasa fata de clasica tija de logan.
            Motorul foarte curat,nu se vad vapori de ulei pe la nici o etansare.
            O chestie enervanta:
            Cand cuplezi mersul inapoi,stergatorul de spate sterge geamul o data sau de doua ori.Sterge uscat,va zgaria geamul in timp,iar lamela se va face praf foarte repede.
            Cam astea ar fi "belelele".

            Comment


            • #21
              Salut! Ti-am vaut masina luni la intrare in Tg.Jiu pana in bariera pe partea dreapta cum te duci spre oras. Este mult mai frumoasa decat in poze si cu ocazia acumularii a 5000km iti urez sa ai parte de 500000km fara probleme.

              Comment


              • #22
                Multumesc pentru urari !

                Comment


                • #23
                  Si pe mine ma tenteaza sa achizitionez un Dokker chel la 9000euro. Imi poti spune, te rog, la 130km/h, ce turatie ai si cat arata calculatorul la consumul instant (eu o sa o folosesc mai mult pe autostrada si vreau sa fac o comparatie cu motorizarea diesel)?

                  Comment


                  • #24
                    Chiar crezi ca i-am dat 130 km/h ? Este noua masina,vreau sa o tin cel putin 400-500.000 km fara sa umblu pe la internele motorului.
                    Maxim 100 km/h am mers cu ea !Nu te sfatuiesc sa iei masina "cheala".O sa regreti !Iti spun asta din proprie experienta.
                    Ex:Plasticul de pe bordul imens sub actiunea razelor solare se va incalzi la 70 grade(cand afara vor fi 35.O sa-ti dea caldura in fata ca un radiator si o sa-ti sufle aer fiert !
                    Minim AC la volumul masinii si la suprafata de tabla expusa !
                    Consumul la 1,6 8V,nu este asa mare precum pare ,....daca esti "mic la talpa".

                    Comment


                    • #25
                      In primul rand, cat mai putine incidente si sa te bucuri linistit de masina.

                      Cat despre rodaj, tehnic vorbind este deja esuat si te vei intinde spre 7-10.000 km pana isi ''va da drumul motorul''.

                      Un rodaj corect al motorului se face in primii 40-50 km de viata, prin turari repetate pana ~la regimul de putere maxima, in treptele mici la sarcini partiale.

                      Consumul ar trebui sa fie mare la viteza de autostrada nu din cauza etajarii cutiei cat din cauza suprafetei frontale foarte mari a masinii.

                      Cum apreciezi tinuta de drum pe un drum virajat ?
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Din pacate nu prea sunt bani. Oricum, de obicei, la Bv plec dimineata la 7-8 si ma intorc pe la 20, iar la Bv nu e chiar asa arsita vara. Mai am un Logan diesel cu aer cu care pot merge cand e supercald.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dr_mke View Post
                          In primul rand, cat mai putine incidente si sa te bucuri linistit de masina.

                          Cat despre rodaj, tehnic vorbind este deja esuat si te vei intinde spre 7-10.000 km pana isi ''va da drumul motorul''.

                          Un rodaj corect al motorului se face in primii 40-50 km de viata, prin turari repetate pana ~la regimul de putere maxima, in treptele mici la sarcini partiale.

                          Consumul ar trebui sa fie mare la viteza de autostrada nu din cauza etajarii cutiei cat din cauza suprafetei frontale foarte mari a masinii.

                          Cum apreciezi tinuta de drum pe un drum virajat ?
                          Nu am fortat masina,am mers lejer ,maxim 2-3 persoane,viteze decente,maxim 90-100km/h si asta pentru scurt timp.Aceeasi procedura am folosit-o si cu Loganul(un asa zis rodaj+primul schimb de ulei la 7000-10.000 km rulati) si nu am nici o problema cu motorul in cei peste 300.000 km rulati
                          Bineanteles ca la viteze mari consumul creste ,indiferent de motorizare.Sa nu se astepte cineva ca un diesel pe Dokker sa consume 5% la 130 km/h.
                          Dar sunt multumit de consumul motorului de 1,6,,o sa fiu si mai multumit(sau nu ) cand o sa trag linie dupa 100.000 km rulati si o sa adun cheltuielile cu carburant+ revizii+ reparatii.Atunci voi socoti rentabilitatea vs diesel.Loganul 1,4 GPL este castigator d.p.d.v. al cheltuielilor ,la mare distanta fata de un diesel.
                          Dokker-ul nu este o masina aerodinamica,are o rezistenta mare la inaintare.
                          Pe drum virajat nu i-am testat limitele.Sunt un sofer "domol".
                          Insa nu este foarte stabila,am simtit cum incepe sa piarda traiectoria la 60-70 km/h intr-un viraj .
                          Cine cumpara un dokker ,urmareste utilitatea monovolumului nu o sa-si faca din Dokker masina de curse.

                          Comment


                          • #28
                            Astazi am facut un test:
                            Am resetat CB,am plecat la drum prin judet.Mers lejer 2 persoane la bord,cca 80 kg in portbagaj,scara deasupra,nu am depasit 80 km/h.Rampe,pante,putin drum de tara,2-3 depasiri in total 120km rulati.Consum aratat 5,2-5,3 %.
                            Se pare ca motorul si-a mai dat drumul.Nu ma asteptam deloc la acest consum extraurban !Este foarte,foarte bine !
                            O sa pun si pozele ,doar sa vad cum fac sa nu gresesc cu atasamentele!

                            In josul paginii de editare, se gaseste butonul "Gestiunea Atasamentelor"; daca in continuare ai probleme, te astept cu PM!
                            Last edited by 77sky; 29 May 2013, 18:31.

                            Comment


                            • #29
                              Am reusit cu pozele.Multumesc !
                              Aceeasi problema cu caseta de directie."Clonc-clonc" la viraj scurt stg dreapta.Maine merg la dealer,daca am timp si daca nu ploua !Bleah....asta ma deranjeaza !
                              Attached Files
                              Last edited by Rac; 30 May 2013, 21:31.

                              Comment


                              • #30
                                Dokker

                                Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google