Nalba Galati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nalba Galati?

    Buna ziua. Sunt posesorul unui Logan Laureat 1,4mpi, cu 54000km, si inca in garantie extinsa. Saptamana trecuta, am mers in service Nalba Galati, reclamand zgomot la una dintre rotile fata, la viteze de peste 70-80km/h. Masina este ridicata pe elevator si un domn de la garantii, dupa ce verifica rotile, imi spune ca se aude ceva de la roata dreapta fata, dar nu este de speriat( sau ceva de genul acesta). Plec in probe cu dacotech, iar concluzia este, sa nu ma supar dar se aude numai zgomotul rularii cauciucurilor. Nu sunt de acord cu el, explicandu-i ca nu sunt pt prima data in service cu acest gen de problema, deoarece la 34000km, au fost inlocuiti rulmentii dreapta, fata si spate( cu toate ca rulmentul fata cred ca a fost inlocuit degeaba in urma unei slabe diagnosticari sau pur si simplu doar o greseala). Vine alt coleg cu care iar reluam probele(explicand ca pe carnetul de garantie este trecut inlocuirea rulmentilor stanga fata si dreapta spate), cu schimbare de cauciucuri michelin, in caruia se atenueaza zgomotul de rulare al cauciucurilor si se amplifica zgomotul suspect reclamat de mine. Revin in service in urma programarii pt reparatie, si dupa 1h masina stand urcata pe elevator primesc de la Mioveni urmatorul raspuns: În urma analizei informatiilor transmise de Unitatea de servicii Nalba din Galati, SA faptul concluzionat ca nu au fost respectate intervalele de revizie impuse de producator. Astfel, în Conformitate cu Carnetul de Garantie, acest aspect Cu privire la zgomot rulment Roata fata dreapta, fata nu tratarii Obiectul în garantie.Sun la Vocea Clientului explicand-ule ca in carnet este o greseala, iar in continuare raspunsul lor se refera la faptul ca revizia de 30000km, a fost facuta la 33000km( cu toate explicatiile si asigurarile la acel timp ca nu este nici o problema). Am sa merg la OPC, si in paralel ce se mai poate face? Astept pareri, si daca am postat gresit mesajul imi cer scuze.

  • #2
    Mergi si la alt dealer local Iatsa,Prisma...si vezi ce zic si ei.Ce cauciucuri ai pe masina?...
    Aaaa...bun venit pe forum...preferam sa vi pe forum cu o veste buna...nu cu o problema.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by valeriuciprian View Post
      Mergi si la alt dealer local Iatsa,Prisma...si vezi ce zic si ei.Ce cauciucuri ai pe masina?...
      Aaaa...bun venit pe forum...preferam sa vi pe forum cu o veste buna...nu cu o problema.
      Cauciucurile sunt Kormoran? Si am sa incerc si la alt dealer. Pacat,nu am crezut ca asa se trateaza oamenii la sfarsit de garantie. Multzam pt idee.

      Comment


      • #4
        Te-au lucrat legal cu revizia si au legea de partea lor. I-mi pare rau pentru ce ai patit, dar eu in adancul "cugetului" meu cred ca vrei sa-ti pui rulmenti noi, inainte de iesirea din garantie... doar parerea mea, mult succes!

        Comment


        • #5
          asta se intampla cand nu respecti datele reviziei. vino in braila pe dig la Apan, poate ai o sansa aici.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Originally posted by vasile78 View Post
            Te-au lucrat legal cu revizia si au legea de partea lor. I-mi pare rau pentru ce ai patit, dar eu in adancul "cugetului" meu cred ca vrei sa-ti pui rulmenti noi, inainte de iesirea din garantie... doar parerea mea, mult succes!
            Vasile, dupa drumuri de Bucuresti chiar ca se aude foarte bine, si nici nu ma-m gandit la o asa marsavie.

            Originally posted by bogdan_1984 View Post
            asta se intampla cand nu respecti datele reviziei. vino in braila pe dig la Apan, poate ai o sansa aici.
            Revizia cu belea, a fost in perioada nuntii, si atunci numai de revizie imi era capul.
            Last edited by marian39; 8 March 2010, 19:52. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Nu te supara, asa sunt eu mai marsav, eu unul asa a-s face... si cred ca o sa fac!

              Comment


              • #8
                atita timp cit NALBA a facut un raport catre uzina nimeni dar absolut nimeni nu mai poate schimba ceva pe garantie la acest auto,si asta numai datorita faptului ca masina nu a respectat intervalele de revizii,obligatorii la auto in garantie.

                Comment


                • #9
                  Va salut stimati colegi forumisti,

                  Imi exprim si eu parerea despre service-ul Nalba...

                  M-au enervat si suparat tare azi...

                  La 58000 Km aveam programare la ora 10 pentru revizie.

                  Le-am spus celor de la receptie ca doresc sa las pe alta data schimbul distributiei si ca am eu ulei pentru motor conform specificatiilor tehnice, restul consumabilelor urmand a le achizitiona de la ei.

                  Mi-au comunicat ca politica lor este : cumpar tot de la ei, nu ma primesc cu uleiul meu...

                  Am discutat si cu Directorul de Service care mi-a confirmat aceasta strategie, nici nu l-a interesat tipul de ulei sau alt aspect ...

                  Am facut sesizare la Vocea Clientului, care mi-au comunicat ca daca respect specificatiile tehnice nu este nici o problema si mai mult Dacia nu fabrica ulei, doar recomanda... cred ca o sa apelez in continuare si la ANPC (OPC).

                  Desigur o sa apelez la alt service, insa sunt foarte suparat ca nu am reusit sa fac azi revizia din motive intemeiate personale.

                  Cam asta este cu Nalba, au clienti destui acum pe criza... asteptati-va sa va trateze cu sictir.

                  Comment


                  • #10
                    eiii,ce trece timpul!intre timp sunt service multimarca!,,foaaaarte buna" strategie au avut.cam raruti clienti acuma.......
                    www.diagnoza-auto.net

                    Comment


                    • #11
                      Nalba a fost pe "val" în perioada când vânzarile de mașini Logan erau in toi, 2004-2009. Erau foarte rigizi in relația cu clientii, dar se "vedea" ca este o atitudine impusa de conducere, probabil îmbătata de succesul afacerii. Niciodata n-au acceptat să puna la înlocuire alt ulei decât Dacia Oil, desi am încercat sa le explic, faptul ca e o interpretare
                      in stil propriu a unei recomandări a producatorului si impun nejustificat un monopol asupra unui produs; nici dupa ce a ieșit masina din garantie n-au fost mai toleranți.
                      Trebuie sa recunosc faptul ca am cunoscut acolo si oameni, care scapati o clipa de monitorizarea camerelor de luat vederi si presiunea la care erau supusi, aratau ca sunt oameni si ...gândesc.
                      De la ei am luat ambele motorizari, 1,4 si 1,6/16v, asa ca vrand nevrand ,de Nalba ma leaga aceste amintiri.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        de acord cu dvs,nu le reprosez nimic,treaba lor.fluctuatia de personal era totusi evidenta.oamenii multumiti nu-si schimba aiurea locul de munca.puneti-va in locul unui meserias care in ziua de salariu ia mai putin decat secretara!
                        www.diagnoza-auto.net

                        Comment


                        • #13
                          Au fost si dealer peugeout cam jumate de an , acuma vad ca au renuntat si la asta , mai au vreo 2-3 masini de ocazie in showroom ul mare

                          Comment


                          • #14
                            Singurul lucru care nu e prea plăcut in aceasta ecuatie, este faptul că se pierd service-uri care aveau un standard de calitate bine determinat; e vorba de acel proces de urmarire si supraveghere a reparatiilor (probabil impus de Dacia). In mod sigur se vor bucura service-urile de "cartier", amenajate in fostele garajuri, in care nu am incredere şi sper sa n-am nevoie sa apelez la serviciile lor.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Nalba este o mizerie de service. Am schimbat la Solenza prin 2008 la ei, pe fata, bieletele si pivotii. Nesimtitii nici nu mi-au zis ca trebuie facuta geometria. Am stricat 2 anvelope cu 75% carne la momentul schimbului. Binenteles ca pivotii erau facuti probabil in lanul cu grau, nici nu am iesit bine si au inceput sa scartaie la orice denivelare. M-am intors la ei si mi i-au uns cu ulei/vaselina si vreo 2 saptamani nu au mai scartait. Apoi au inceput din nou. M-am dus la ei si mi-au dat cu flit ca nu am folosit masina si cine stie pe unde am mers eu cu ea. Niste magari. Apoi i-am schimbat la un baiat priceput intr-un garaj, punand niste pivoti italieni care au tinut pana in ziua cand am vandut masina in 2011. Nu stiam prea multe despre masini pe atunci, insa si-au batut joc la greu de oameni care veneau cu bune intentii la ei. Sper sa nu se mai auda nimic de ei.
                              Sa nu mai vorbesc de amic cu Logan, la 2 ani vechime s-a dus sa-si faca ITPul la ei. I-au zis sa-si schimbe pivotul dreapta. Prietenul meu a plecat de la ei si s-a dus la RAR, in caz de ii gasea ceva reclama pe garantie. Nu avea nici pe dracu la ITP RAR.
                              Nalba un service de tot rahatul. Si-au batut joc de mine si de multi altii.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google