Nalba Galati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu spun că e un caz nefericit, ca atîtea altele ce se poate regăsi peste tot, în majoritatea service-urilor; ma rog, eu n-aş fi asa radical.
    Unii spun doar jumatatea care le convine, din care ies câştigatori, sau victime.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Eu nu fac parte din categoria "unii".

      Comment


      • #18
        continui sa cred ca intr-un service meseriasii conteaza,nu zidurle si secretara.cine credeti ca o sa stea sa faca diagnoza cu 1000lei pe luna?dar sa stie despre ce-i vorba ,nu doar sa puna mufa si sa stearga erorile!se si gasisera la grupul PSG sa faca servisare.......
        www.diagnoza-auto.net

        Comment


        • #19
          Conteaza cam totul. E un angrenaj care trebuie sa "curga" frumos; de la poarta trebuie sa te simti ca ai nimerit unde trebuie. Un adevarat manager stie ca intr-un service, clientul si problema lui trebuie sa fie adevarata prioritate, iar daca omul nu simte asta, nu va mai veni acolo.
          Poate cea mai detestata atitudine este milogeala sau apropourile pentru un mic ciubuc, gen salarii mici, munca multa; nu pentru asta am venit acolo, nu e problema mea sa-i completez veniturile unui salariat din service. Nu mi s-a intamplat asta la Nalba in perioada 2005-2009; in alte parti, da.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            eu am loganul luat de la ei , pe cand aveau reprezentanta la GENERAL . Toate reviziile si itp din 2 in 2 ani , numai la ei le-am facut si am fost multumit . Am fost la IATSA si se uitau la mine ca la masini straine cand i-am intrebat un anumit lucru )) Parerile sunt impartite si oamenii sunt greu de multumit , in orice caz , cum a ajuns Nalba acum , nu-i prea placut ...

            Comment


            • #21
              Daca isi respecta clientii nu ajungea in situatia de acum. Romanii trebuie sa invete sa-si atraga clientii si mai important sa-i pastreze. Deocamdata la noi asa ceva e imposibil.

              Comment


              • #22
                un profesionist ([U]meseras)[U] care se respecta (si este respectat) nu ajunge sa ceara spaga sau sa se milogeasca,in conditii normale.pur simplu va pleca unde este apreciat.vorba veche romaneasca ,,meseria ii bratara de aur".intradevar ,conteaza si cat de scurta-i fusta secretarei ,si cat de dreapta ii sta cravata receptionerului,dar nu stiu cat de incantat veti fi daca va va pune sa schimbati jumatate de masina pentru o amarata de bucsa.in fine,vorba francezului Kant, your choice!
                www.diagnoza-auto.net

                Comment


                • #23
                  acum sa fim seriosi , ce service e asa cum ar trebui ? in Romania cam toti incearca sa traga pe turta lor , toti incearca sa te prosteasca ... Asta-i Romania si mentalitatea romanilor nu numai in privinta service-urilor . Chiar si cei cu masini mai cu pretentii decat ale noastre , se plang de servisare , asa ca ... Traim in Romania

                  Comment


                  • #24
                    Mai exista Nalba?
                    Pagina de net e in constructie
                    Vreau sa fac ITP-ul la ei

                    Comment


                    • #25
                      Mai exista. Ca service insa, nu stiu ce a mai ramas din el; poate doar statia ITP-ul sa mai insemne ceva
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        ITPul chiar il faceau pe bune. Baiatul de acolo era serios. Restul serviceului, dezastru, si asta datorita celor care l-au condus, nicidecum al mecanicilor, tinichigiilor etc.

                        Comment


                        • #27
                          Exista si ITP-ul si service-ul .... mecanicii si acum sunt ok , dar asa cum spune si colegul @Archangel 80 , Nalba s-a dus la vale datorita celor ce i-au stat la conducere....

                          Comment


                          • #28
                            Mda.
                            De Nalba, ma leaga achizitionarea primului Logan in oct. 2004.
                            Am cunoscut acolo adevarati profesionisti, de la consilierele de vanzari, la tehnicienii de la receptie-mecanica, pana la meseriasii din hala.
                            Service modern, cu posturi de lucru dotate corespunzator, supraveghere video, care s-a prabusit cand a pierdul acreditarea Dacia, din motive pe care nu doresc sa le comentez.
                            Multi nu am savurat faptul ca nu-ti dadeau voie sa stai langa masina, dar daca gandesti rational, din mai multe puncte de vedere nu aveai ce cauta acolo; in afara de faptul ca romanul "vrea sa vada el, cu ochii lui" .
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              Mie Nalba mi-a pus pivoti la Solenza sh, cu pret de piesa noua. Scartaiau de cand am iesit pe usa lor. Asta le dadea seful lor, asta puneau. Niste jeguri. Ma bucur ca si-au pierdut acreditarea. Sper ca Dacia sa nu mai aiba vreodata de-a face cu ei. Poate citeste vreun reprezentant Dacia. Pe buna dreptate sa vrea romanul sa se uite, cand stie ca e furat si cand ridica ochii in sus.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google