Nelămurire Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nelămurire Contact

    Am un Logan 1 din 2005.
    Casetofonul fiind cu casete, și neavând slot pt stick, am cumpărat un modulator, pe care îl țin în locul brichetei.
    Totul bine, merge, cântă muzica.
    Când vreau să ascult puțină muzică, cu motorul oprit, dau de cheie în contact > dau de prima fază ( cea cu deblocatul volanului ) > și după mai dau puțin, dar nu ajung în a doua fază când se aprind becurile, ci o țin între, ca să fie alimentată și bricheta (modulatorul și casetofonul ) . Este același lucru ca și acum aș fi ținut-o cu becurile aprins, același lucru? menționez că în prima fază, cea de deblocare, bricheta nu e alimentată.
    mulțumesc

  • #2
    Sincer nu prea inteleg ce spui.eu stiam ca la logan are 4 pozitii.oprit accesorii pozitia pornit si cea de actionare a demarorului.poate nu le-am numit eu ca la carte dar asa se numesc.tie la primul clic respectiv accesorii trebuia sa iti mearga bricheta iar al doilea sa se aprinda bordul iar daca mau dai odata sa porneasca electomotorul.la mine la logan ph 2 asa e iar la cel ph1 de la firma la fel

    Comment


    • #3
      Originally posted by tcatalin21 View Post
      (...) . Este același lucru ca și acum aș fi ținut-o cu becurile aprins, același lucru? menționez că în prima fază, cea de deblocare, bricheta nu e alimentată.
      mulțumesc
      Nu este ca si cum ai tine-o cu contactul pus (daca becurile la care te referi sunt cele de pe bord).

      Comment


      • #4
        Da, becurile de pe bord.
        Deci eu o țin undeva între " poziția 1 și 2 " de pe contact.
        1 - Deblocare volan
        2 - Se aprind becurile
        3- Pornire motor.

        Deci e mai " economic " s-o țin între 1 și 2, bricheta fiind alimentată decât s-o țin în faza 2?
        Last edited by 77sky; 6 April 2016, 17:38.

        Comment


        • #5
          Da. Nu se intampla nimic neplacut daca o tii asa. Doar ca se consuma bateria in functie de cat timp folosesti muzica si cat de tare. Nu e recomandat s-o tii la " pozitia 2".

          Trimis via Tapatalk

          Originally posted by Fanez View Post
          Da. Nu se intampla nimic neplacut daca o tii asa. Doar ca se consuma bateria in functie de cat timp folosesti muzica si cat de tare. Nu e recomandat s-o tii la " pozitia 2" prea mult timp.

          Trimis via Tapatalk


          Trimis via Tapatalk
          Last edited by Fanez; 6 April 2016, 18:48. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Mulțumesc, îmi era frică să nu fie ca faza în care se aprind becurile din bord, atunci am înțeles că pornește electromotorul sau ceva de genul, n-am reținut exact.
            T/C.
            Last edited by 77sky; 11 April 2016, 18:39.

            Comment


            • #7
              Se arde bobina din cate stiu

              Comment


              • #8
                Bobina de...?!?

                Comment


                • #9
                  De bobina auzisem si eu dar altii au zis ca pompa de benzina. Eu cred ca bobina face buba.

                  Comment


                  • #10
                    Manualul e pentru proștii care îl citesc.

                    Bobina de inducție nu se arde nici dacă stai cu cheia pe M 24/7. De ce? (studiați și veți afla)
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Ce ne-ai aratat in manual ziceam si noi. La prima pozitie (A-accesorii) nu e nicio problema.
                      Nu este ca si cum ai tine-o cu contactul pus (daca becurile la care te referi sunt cele de pe bord).
                      In momentul in care pui contactul inainte de demarare este contraindicat s-o lasi prea mult. Adica la "M".
                      Nu se intampla nimic neplacut daca o tii asa. Doar ca se consuma bateria in functie de cat timp folosesti muzica si cat de tare. Nu e recomandat s-o tii la " pozitia 2".
                      Acum ce anume si-a ars ala care a zis ca a patit-o nu stiu, eu de bobina am auzit initial, dar au mai fost vreo 2 care au zis de pompa de benzina. Personal n-am lasat contactul pus mai mult de 2-3 minute.

                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      ...Bobina de inducție nu se arde nici dacă stai cu cheia pe M 24/7. De ce? (studiați și veți afla)
                      Da-ne sursa de inspiratie, baga un link sau fa o trimitere, unde gasim sa studiem despre subiectul asta?
                      L.E. Ne arati ca se poate sta cat vrei cu cheia pe "A" (unde contactul este intrerupt, conform cartii) si ne zici ca poti sa stai cat vrei pe "M" (unde contactul este pus, conform cartii). Una arati si alta zici.
                      Last edited by Fanez; 15 May 2016, 11:19. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tcatalin21 View Post
                        ...
                        Când vreau să ascult puțină muzică, cu motorul oprit, dau de cheie în contact > dau de prima fază ( cea cu deblocatul volanului ) > și după mai dau puțin, dar nu ajung în a doua fază când se aprind becurile, ci o țin între, ca să fie alimentată și bricheta (modulatorul și casetofonul ) . Este același lucru ca și acum aș fi ținut-o cu becurile aprins, același lucru? menționez că în prima fază, cea de deblocare, bricheta nu e alimentată.
                        mulțumesc
                        De aici a pornit discutia. Treaba e trecuta in manual, deci...!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          A plecat de la 3 inși care își dau cu părerea:

                          19 Ore in Urma 19:00
                          Fanez De bobina auzisem si eu dar altii au zis ca pompa de benzina. Eu cred ca bobina face buba.
                          Acum 4 Saptamani 16:54
                          robbie_ro Bobina de...?!?
                          8th April 2016 15:29
                          FlorinPsk97 Se arde bobina din cate stiu


                          Mașina fiind pe injecție, fără motor în funcție(turație = 0) calculatorul de injecție nu alimentează nimic (nu stau să fac teoria sistemului de injecție).

                          La mașinile fără injecție, cu aprindere clasică bobină+ruptor exista șansa să bobina să se strice dacă stăteai cu cheia pe M și ruptorul era într-o poziție favorabilă.

                          Pentru mai multe informații: google it
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            nici teoria cu arsul pompei de benzina nu sta in picioare. atata timp cat motorul merge, pompa e alimentata, cheia in pozitia "M". am facut drumuri de 2200km incontinuu. evident, cu motorul pornit si pompa de benzina, la fel, pornita pompa are o problema daca mergi mereu "pe rosu" si nu se raceste, fiind racita de benzina din rezervor. in rest, apa, paie si bataie...n-are masina nici pe dracu'.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Una e sa mearga motorul si pompa sa-si faca treaba si altceva este doar sa stea "in priza".

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google