Nelamuriri Schimbare Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnu` DeLuXe aici e un forum unde ne putem exprima ideile si parerile.
    Eu mi-am spus parerea mea,si o sustin.
    Crezi ca e gresit raspunsul meu?Probabil...sau poate nu,atata vreme cat unul dintre cei doi cu o zi inainte incepe sa posteze cum ca lui nu-i mai merge frana daca opreste motorul in mers,testand in acest fel performantele masinii. o_O
    Sa revenim cu picioarele pe pamant.
    Tu,tocmati ti-ai pierdut destul timp ca sa ii raspunzi individului,insa el din cate am citit eu a fost la service si cei de acolo i-au zis ca totul este oke.Deci care e problema?
    Salutari.

    Comment


    • #17
      Originally posted by CataLiNNN View Post
      Probabil...sau poate nu,atata vreme cat unul dintre cei doi cu o zi inainte incepe sa posteze cum ca lui nu-i mai merge frana daca opreste motorul in mers,testand in acest fel performantele masinii. o_O
      Sa revenim cu picioarele pe pamant.
      Salutari.
      Cand vei invata sa nu mai faci misto de cei noi? in loc sa le explici daca te pricepi, nu sa postezi de dragul de a posta si a face misto. Degeaba si-a batut gura un moderator pe acel topic ca nu ai invatat nimica. Cei ca tine incurca traficul si mereu sunt grabiti, nu incepatorii. Tu esti ala nascut in Logan care le stie pe toate si isi permite sa rada de altii. Sa revin la subiectul FRANA CU MOTORUL OPRIT, daca tot esti ala destept, cum folosesti frana daca esti tractat? Eu cum pot afla, cum sa franez atunci cand sunt tractat? daca nu pun intrebari pe acest forum, chiar daca la prima vedere par idioate.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by yrman View Post
        Domnu` injiner simptomele decalirii placii de presiune sunt mai multe si variaza de la "intra greu in viteze" si pana la "nu mai debraiaza deloc". Mai exact "soarele" placii de presiune din cauza unor factori termici isi pierde din calitatile elastice si nu mai actioneaza placa care apasa discul de presiune.
        sau razele "soarelui" se decaleaza si apar simptomele zise de tine.
        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

        Comment


        • #19
          Trecem peste maimutareala cu "scoala" pentru ca eu incercam sa aflu cum se desface aceasta cutie si nimic altceva , dar daca unii nu se pot abtine e treaba lor, iata si vestita cutie pe care am pozat-o azi, si rog pe cineva care stie si a mai desfacut asa ceva sa ma ajute.


          Eu vreau pe cat posibil sa invat sa imi repar singur masina acolo unde se poate pentru ca ce face omul cu mana lui e sfant, m-am cam saturat de mecanicii astia plictisiti si plini de ei ca le stiu pe toate si pana la urma tot pe bajbaite rezolva unele probleme
          Attached Files
          Keep smiling, live your life...

          Comment


          • #20
            krissstian vad ca tu chiar ai vorbit serios,imi pare rau atunci.
            Nu stiu ce sa zic,nu ar fii prea indicat sa iti bagi nasul pe acolo.

            Comment


            • #21
              CataLiNNN -Daca vrei sa ajuti o poti face si fara caterinca nu de alta dar am aproxx. 400.000 de km la activ si nu cred ca mai e cazul sa invat de la cineva cum se face debraierea.


              S-a rezolvat nebuloasa mea, cu ajutorul unui alt Loganist de pe alt forum.

              Iata cum se explica la obiect:

              Text copiat :"Am desfacut eu una. Nu ai ce sa-i faci acelui joc. E o articulatie sferica in interior care are joc. Mecanismul e relativ simplu, niste pargii transforma miscarea pe cele doua directii intr-o miscare de translatie inainte-inapoi a cablurilor. Mecanismul care transforma miscarea stanga-dreapta in miscare inainte-inapoi e mai supus uzurii, datorita felului in care e conceput. E greu de descris cum functioneaza, fara ceva imagini.

              De dat jos toata cutia aia neagra nu poti decat daca desfaci esapamentul, altfel nu ai cum. Doar se lasa in jos, dar nu are loc sa iasa pe langa teava. Sa nu iti treaca prin cap sa desfaci acele suruburi torx (20 sau 25) care se vad de sus. Daca le desfaci, va cadea piesa care tine articulatia sferica a manetei in jis pe partea manetei care e in cutie si nu ai nicio sansa sa o montezi decat daca demontezi de tot cutia. Cutia are un capac de tabla in partea inferioara, strans cu niste suruburi tot torx, dar este etansat cu silicon negru si se da joc destul de greu, trebuie dezlipit siliconul acela, eventual se stramba un pic si capacul cu pricina. Eu l-am desfacut pt ca am desfacut intai suruburile de sus, in necunostinta de cauza si alta sansa sa montezi nu e, pt ca iti cade piesa in care se strang suruburile si trebuie ridicata de jos. Apoi trebuie sa re-etansezi capacul de tabla de jos. In mod sigur raman urme, deci daca e vorba de garantie...

              In plus, daca acea articulatie e uzata, nu ai ce sa ii faci. Sunt piese de plastic... Daca umbli, mai trebuie sa fi atent la ceva. In acea cutie, exista niste ghidaje de plastic pt cablurile care ies din cutie. Acelea in partea de unde ies cablurile sunt clipsate in alta piesa, intr-un fel de articulatie. Daca cumba iti sare un ghidaj si nu vezi, poti avea probleme ulterior. Eu din cauza asta am desfacut acea cutie. Nu mai puteam scoate din viteza. Sarise un ghidaj si cablul in loc sa fie impins spre cutia de viteze, in mantaua pe care o vezi in exterior, din cauza ca acel ghidaj interior culisase pe cablu intr-o pozitie aiurea, cablul facea o curba in acea cutie, in loc sa fie impins.

              E cam greu de explicat in cateva cuvinte fara o poza, dar sper ca ai inteles care e ideea cu demontatul si ce probleme pot aparea"


              Daca vrei sa ajuti o poti face si fara caterinca nu de alta dar am aproape 300.000 de km la activ si nu cred ca mai e cazul sa invat de la cineva cum se face debraierea.
              Keep smiling, live your life...

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google