Va rog sa m-a ajutati cu o problema. La indicatorul temp de racire, de la nici o liniuta, in maxim 2 km se ridica la 2 liniute ,iar in urmatorii 2-3 km sa ridica la 4 liniute. Temperatura de afara este si aceasta in limite normale, cel mult 25-30 grade (vara la temp de 35-40 grade se ridica la 4 liniute ,dar nu chiar asa de repede). E posibil sa fie ciupita garnitura de chiulasa sau sa fie vreun defect la termocupla sau senzorul de temp sa fie cauza? Va rog sa-mi dati ceva sfaturi de specialitate.Multumesc anticipat.
Nivel Temp Racire
Collapse
X
-
e normal sa se ridice din 2 in 2 liniute....nu ai nici o problema.eu am avut problema si cu garnitura,si cu termostatu si se manifesta altcumva decat zici u acuma!Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
-
asta nu e nici o problema....daca ar sta termostatu inchis,ar fierba apa,si normal ti-ar creste fff repede liniutele la apa,ceea ce tie nu iti trece de 4liniute!
deci nu iti face probleme!Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
-
Buna ziua tuturor,
Am de curand de la firma un Logan Diesel nou, varianta de 75 cp, Euro 5.
La un drum pe care l-am facut ieri la Alexandria, am observat ca nivelul temperaturii apa motor nu a depasit deloc 2 liniute. Conditii atmosferice : ploaie, temperatura exterioara cca. 8-9 grade Celsius.
La intoarcere in schimb, dupa ora 14.00, cand se mai incalzise afara ( 14-15 grade Celsius ) au aparut totusi greu 4 liniute sau pavele cum sunt denumite in manualul masinii.
Masina are cca. 400 de km., schimbarea treptelor de viteza o fac la 2.500 rot/min., nu am mers cu ea deloc subturat ( sub 1.500 de ture ).
Astept pareri de la cineva care s-a mai confruntat cu asa ceva !
Comment
Comment