Nivel Ulei Scazut Relativ Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivel Ulei Scazut Relativ Repede

    Salutare tuturor

    Am si eu un KissFM 85cp, din martie 2008( deci are cam ~ 5 luni ), 6400 KM, primii 1500 - 2000 mers de rodaj. Eu nu ma pricep f tare sa ma uit pe sub capota, dar s-a uitat cineva si mi-a spus ca nivelul la ulei este f scazut. Si eu am observat ca, cateodata martorul de la ulei se stinge mai greu.
    Ideea e ca ar trebui sa plec cu masina in vacanta in Bulgaria , si nu prea as avea timp sa ma duc cu ea la service, oricum trebuie la 10000.
    As vrea sa va intreb daca ce se poate face(pot sa completez cu ulei, sau trebuie scos ala vechi si pus altu nou?).
    Astept sugestii

    Multumesc

  • #2
    Prima sugestie .. Primul pas ... Cand te trezesti dimineata .. Teoretic motorul este rece ... Te duci si scoti joja de ulei ... (banuiesc ca sti care este) (CARLIGUL GALBEN) o stergi cu un servetel ... O bagi la loc ... Daca vei fi atent, pe ea in capatul inferior(cel ascutit) vei vedea 2 marcaje, putin decupat din ea ... Cum ziceam o bagi la loc, si o scoti din nou ... Nivelul uleiului ar trebuii sa fie intre cele 2 marcaje ... Daca nu ... Nasol ... Sau te duci la dacia si iti bagi
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Si neaparat masina sa fie pe plan perfect drept.
      Iar daca nivelul e sub minim (sub marcajul de jos) atunci trebuie completat, cu cateva sute de ml.
      Si sa te uiti daca nu cumva e ulei curs pe undeva prin motor.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Din ce mi-au zis loganisti mai veci cu dci motorul papa ceva ulei. Trebuie avtu grija ca sunt sanse sa scada nivelul spre sfarsitul celor 10 000 km. Au zis si baieti de la service de unde am cumparat si eu masina.. Sa am grija la ulei.
        1.5 dc

        Comment


        • #5
          Originally posted by mae View Post
          Din ce mi-au zis loganisti mai veci cu dci motorul papa ceva ulei. Trebuie avtu grija ca sunt sanse sa scada nivelul spre sfarsitul celor 10 000 km. Au zis si baieti de la service de unde am cumparat si eu masina.. Sa am grija la ulei.
          Buna tuturor. Eu am un MCV 1.5 dci 85 CP. O am din Martia 2008. Am pana acum 8000 Km. Uleiul mi-a scazut, fata de maxim, cca 4 mm. Este putin sub maxim. Cu siguranta acesta este un consum normal. Daca o las peste noapte, cind o pornesc dimineata, mie nu mi se stinge imediat becul la ulei(mai sta aprins cca 2 sec). Asta numai daca nu o pornesc cca 12 ore. Altfel becul se stinge imediat. Voua va face la fel?

          Comment


          • #6
            Adicata2003...Arunca un ochi aici ai si un filmulet...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Eu am 1.4 mpi si in primii 7500 km mi-a mancat 1 litru. Cand am schimbat uleiul (singur, fara service) am mai scos doar 2,3 litri din 3,35 cat e maximul in baia de ulei dat de constructor.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Mersi mult, Valeriu Ciprian. Eram speriat putin. La fel face si la mine.

                Calatorii frumoase.
                Last edited by valeriuciprian; 20 August 2008, 22:21.

                Comment


                • #9
                  Cu placere si merci la fel
                  La fel face si acum deci stai linistit.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    La dCi e oarecum normal sa consume ulei, dar nu in canitati mari.
                    La MPi e anormal lucrul asta.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei View Post
                      La dCi e oarecum normal sa consume ulei, dar nu in canitati mari.
                      La MPi e anormal lucrul asta.
                      Ai dreptate. Eu lucrez la un service VW Audi. Nu stiu daca sti, dar motoarele alea de 2.0 TDI diesel de pe passaturi consuma foarte mult ulei. Este adevarat. Nemti in manualul de utilizare spun ca un consum de 1 litru la 1000 Km este normla. Asa am inchis gura multor clienti.
                      Crede-ma, dci-urile fata de TDI-uri sunt OK din acest punct de vedere. Mie in 8000 Km mi-a consumat f putin.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adicata2003 View Post
                        Ai dreptate. Eu lucrez la un service VW Audi. Nu stiu daca sti, dar motoarele alea de 2.0 TDI diesel de pe passaturi consuma foarte mult ulei. Este adevarat. Nemti in manualul de utilizare spun ca un consum de 1 litru la 1000 Km este normla. Asa am inchis gura multor clienti.
                        Crede-ma, dci-urile fata de TDI-uri sunt OK din acest punct de vedere. Mie in 8000 Km mi-a consumat f putin.
                        1 litru la 1000 km !?..Nu stiu, dar mi se pare foarte mult(parca-i dacia lui tataie)
                        Tata a avut de la servici un passat din 2005, cu care a facut tara intr-o saptamana..Aprox. 5000 km, asta inseamna ca numai avea ulei in motor?

                        Comment


                        • #13
                          E foarte mult 1 litru la 1000 km, poate 1 litru la 10000 km...
                          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Alex21 View Post
                            1 litru la 1000 km !?..Nu stiu, dar mi se pare foarte mult(parca-i dacia lui tataie)
                            Tata a avut de la servici un passat din 2005, cu care a facut tara intr-o saptamana..Aprox. 5000 km, asta inseamna ca numai avea ulei in motor?
                            Credeti-ma. 1l la 1000 Km este normal (Asta spun ei). Daca nu credeti luati o carte la la un VW si uitati-va. Dar asta nu inseamna ca atat consuma. Cam 60 % dintre Passat-urile vandute noi , pe la cca 7000Km, veneau in service cu becul de nivel ulei aprins in bord. Se completa cca 500g si totul era OK. Acest consum depinde si de talpa soferului. Alea care veneau cu becurila aprinse si uleiul la minim, cu siguranta erau forjate.

                            Comment


                            • #15
                              Mai mult ca sigur e vorba de ~1 litru la ~10.000 km (cam asa e si la bmw).

                              Logic, n-ai cum naiba la 3-4000 km sa bagi 3 litri de ulei, ar fi paguba curata (daca e sa facem un calcul pt ~30000 km....).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google