Nivel Ulei Scazut Relativ Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se fabrica motoare diesel fara turbo. Putine, dar se fabrica

    Comment


    • #32
      Tin minte tatal meu avea un aro 243 era ditamai motorul consuma destul de mult pornea doar trasa cum venea un pic de frig, iar performante... Jalnice. Un motor diesel are nevoie de turbina ca sa devina profitabil, sa devina cat de cat rentabil. Altfel consum mare si performante slabe.

      la ce sa se mai foloseasca motoare diesel fara turbina la generatoare de electricitate, la pompe??? Ca nu prea mai vad utilitatea unui motor diesel fara o turbina.
      1.5 dc

      Comment


      • #33
        Daca nu ma insel, 1.9 sdi de la vw nu are turbina, iar la consum te inseli. La performante da, sunt mai scazute, dar consumul nu e mare decat la motoarele cu turbina, ba chiar mai mic (vezi mercedes cobra, care la motor 300d consum exterior de 4 si un pic % si arata-mi un diesel cu turbina, cu motor de 3000 cm cu acest consum). Dar depinde si de ce masina e vorba, aro sau altele.
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • #34
          Turbina creste foarte mult randamentul motorului. Altfel dieselul -parerea mea- are un ranament scazut si deci nu mai este rentabil.. Cred ca mertzul cobra a fost si este o opera de arta. Este o masina super ca fiabilitate, confort, si performante. A fost o perioada in care imi doream sa am acea masina. Dar nu prea se gaseseau de vanzare.
          consumul intre un motor cu turbina si unul fara turbina nu difera mult paote chiar cel cu turbina papa mai putin la turati mai mari. Turbina baga doar aer pentru a facilita arderea combustibilului. Deci nu cred ca influenteaza consumul in rau aparitia turbinei.
          Last edited by mae; 4 September 2008, 11:17.
          1.5 dc

          Comment


          • #35
            Salutare, eu am logan dci 85cp - 4500km.
            In general nu i-am dat talpa si pana la 4000km nu a coborat nivelul de ulei de la maxim.
            Ultima oara cand am mers pe autostrada Bucuresti-Pitesti am incercat masina de cateva ori pe cativa km la 150km/h. Pana atunci temperatura apei ramanea constant la 2 liniute, dar dupa aceste incercari temperatura a trecut la 4 liniute. Nu mi-am facut probleme decat cand am ajuns acasa si am verifcat nivelul uleiului (dupa aprox 1ora) care scazut aproximativ 4mm. Are cineva cunostinte despre ce s-a intamplat ?
            Am vazut posturile de mai sus ca dci-urile mai papa ulei dar la mine a fost ceva brusc.

            Comment


            • #36
              Daca inteleg bine, ai verificat nivelu de ulei chiar inainte de calatoria pe autostrada si imediat dupa (la una ora), corect?
              Verifica la turbina sa vezi daca nu-ti ''transpira'', dar n-as crede sa ai vreo problema la ea.
              Si doua grade sa stea masina mai altcumva si joja poate arata un pic alt nivel la ulei

              Comment


              • #37
                Nivelul se masoara cu motorul rece si cu masina pe plan perfect drept, iar daca a scazut nu e o problema.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mae View Post
                  Turbina creste foarte mult randamentul motorului. Altfel dieselul -parerea mea- are un ranament scazut si deci nu mai este rentabil.. Cred ca mertzul cobra a fost si este o opera de arta. Este o masina super ca fiabilitate, confort, si performante. A fost o perioada in care imi doream sa am acea masina. Dar nu prea se gaseseau de vanzare.
                  consumul intre un motor cu turbina si unul fara turbina nu difera mult paote chiar cel cu turbina papa mai putin la turati mai mari. Turbina baga doar aer pentru a facilita arderea combustibilului. Deci nu cred ca influenteaza consumul in rau aparitia turbinei.
                  Ia o tigara aprinsa si sufla in ea sa vezi ce se intampla..Arde mai intens si mai REPEDE!Asta inseamna ca un motor cu turbina va avea un consum mai mare decat un motor fara turbina...Este fizica elementara!Randamentul creste doar in sensul ca ai parte de caii putere mai repede!Atat!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Revin cu detalii despre consumul brusc de ulei pe care l-am avut.
                    Am mai facut aproximativ 50km in oras si 300km afara. Am verificat din nou nivelul uleiului de motor (masina fiind stationata in acelasi loc in care am descoperit asa zisa problema) si nu a mai scazut. Ma gandesc ca motorul inca nu este rodat, sau totusi la acea viteza, implicit la aceea turatie ceva consuma ulei (turbina). Oricum m-am lecuit sa-i mai dau talpa spre maxim.
                    Va multumesc de ajutorul acordat si va doresc cat mai multi km fara nici cea mai mica problema.

                    Comment


                    • #40
                      Multumim la fel, dar stai linistit ca daca ii dai talpa nu-ti mananca rapid un kil de oloi
                      Toate consuma oloi (asta ca sa nu crezi ca a ta are vreo hiba ceva).

                      Comment


                      • #41
                        @darksid3 & @mae: Turbina are rolul de a creste presiunea in cilindru. Ea baga aer comprimat.
                        Ex: raport de compresie la 1.4 mpi-9,5 bar, la 1.5 dci este de 17,6 bar.
                        In cuvinte normale asta inseamna ca presiunea in cilindrul in timpul "compresie" va masura x bar (atmosfere).
                        Concluzie: rolul turbinei este de a creste compresia.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #42
                          Concluzia ta este gresita
                          Un sdi clasic (adica dizal fara turbina) cat crezi ca are raportul de compresie?
                          In fine, nu vreau sa intru in amanunte ca suntem rau offtopic, dar mai studiaza un pic motoarele dizal.

                          Comment


                          • #43
                            Tati, compresia la dizal va fi intotdeuna mai mare decat la benzina, el are aprinderea prin compresie. Spune-mi si mie te rog care e rolul turbinei sa nu mor prost informat.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #44
                              Intr-o seara, i-am dat masinutei mele pana nu a mai putut. In treapta a III-a i s-a taiat injectia. Si tot inseara aceea, am cam fortat-o. Iar a doua zi, am verificat nivelul la ulei, care era mult scazut. Cam cu 5 mm pe joja. Este normal?
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Daca ai ulei Dacia Oil nu ma mira. Mie mi-a consumat 1 l din uleiul cu care a venit masina (cred ca Daci Oil) in 7500km. Cand am schimbat uleiul la 15 000 km nivelul uleiului era perfect (elf 5w40).
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google