Înlocuire Galerie (colector) Evacuare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Înlocuire Galerie (colector) Evacuare

    Întrebare pentru cine a făcut operația asta: se poate demonta îmbinarea galeriei de evacuare cu catalizatorul și pe sus sau doar pe dedesubt ?
    sigpic

  • #2
    Doar pe dedesubt se poate si in functie de noroc ies piulitele sau ies prezoanele.
    La fel si in cazul in care detasezi galeria de bloc poti sa desfaci doar piulitele sau ies prezoanele. La mine a iesit un prezon din partea de jos a blocului care dadea intr-un canal de racire si s-a pierdut ceva antigel.

    Comment


    • #3
      Aha, mulțumesc !
      sigpic

      Comment


      • #4
        Update

        Am demontat azi galeria, au ieșit ușor toate piulițele exceptând una care a ieșit cu tot cu... juma de prezon; asta nu pentru că l-aș fi rupt eu ci pentru că, așa cum se vede și din poze, era rupt demult, evacuarea pe cilindrul 4 fiind neagră tuci. Problema este cum dau gaură în jumătatea de prezon rămasă în chiulasă (pentru a utiliza apoi un extractor conic cu spirală inversă) dat fiind că locul e tare strâmt ?
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • #5
          aveau la Lidl un adaptor pt bormasina la 90 de grade. Pentru dat gauri dupa colt, cum ar fi...

          Sau poate iese daca bati in el cu un punctator, cam asa: https://youtu.be/c-VD1yx61bA?t=58s

          Comment


          • #6
            Exact la o bormașină unghiulară mă gândeam și eu dar alea sunt scumpe rău. Nu știam de adaptorul unghiular de la Lidl, mulțumesc. Aș mai încerca cu o freză multifuncțională al cărei capăt are mari șanse să intre acolo ușor. Credeam că sunt eu ghinionist dar constat că foarte mulți au pățit-o cu prezoanele de la galerie și mai ales cu acela din stânga pe care l-am arătat și eu.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ăla de la Lidl e limitat la fi 10mm și 500rpm, totuși eu nu aș risca.





              Suportul ăla încurcă rău
              Attached Files
              Last edited by t0rquemada; 19 March 2016, 01:11.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Am găsit o sculă foarte bună căreia i-am aplicat o minimandrină și cu un spiral de 3mm HSS-Co am reușit să găuresc ciotul rămas în chiulasă. Din păcate, toată osteneala a fost în van pentru că extractorul nu a reușit să muște din ciot suficient pentru a-l putea deșuruba (efectiv nu este loc pentru a-l bate cu ciocanul mai adânc). Prin urmare, actul final se desfășoară la service și nici acolo nu au găsit altă soluție decât demontarea în prealabil a chiulasei, operație pe care sperasem s-o evit. Mi se pare o mare hibă de proiectare faptul că trebuie demontată juma de mașină pentru un știft. C'este la vie !
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Am aceeasi problema, schimband uleiul ieri si stergand prin zona am dat de ceva, prezon rupt in acelasi colt.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google