Noul Logan MCV 1,5 Dci 75 Sau 90 Cp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Logan MCV 1,5 Dci 75 Sau 90 Cp?

    Salutari tuturor, va rog niste sfaturi: am dori sa achizitionam noul logan mcv, 1,5 dci, laureate, care ar fi mai bun :cel de 75 sau cel de 90 cp ? Pe site-ul dacia se mentioneaza la consum aceleasi specificatii , dar oare sunt reale? Cat are consumul real un logan mcv versiunea mai veche? Am dori sa achizitionam masina pentru o familie de 4(2 adulti X 2 copii) +1(caine talie mare).Locuiesc in Pitesti si sunt cel putin 3 dealeri aici : Amat , Delta Plus Trading, Daperom. Pe care mi l-ati recomanda ca seriozitate ? Cat timp dureaza de la comanda unui autoturism nou pana la livrare de obicei si care e procedura de urmat? Multumesc anticipat pentru orice sfat.

  • #2
    Eu n-as sta pe ganduri si as lua pe cel de 90 cp daca mi-ar permite buzunarul.
    Intotdeauna prinde bine un motor mai puternic.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cary View Post
      Salutari tuturor, va rog niste sfaturi: am dori sa achizitionam noul logan mcv, 1,5 dci, laureate, care ar fi mai bun :cel de 75 sau cel de 90 cp ? Pe site-ul dacia se mentioneaza la consum aceleasi specificatii , dar oare sunt reale? Cat are consumul real un logan mcv versiunea mai veche? Am dori sa achizitionam masina pentru o familie de 4(2 adulti X 2 copii) +1(caine talie mare).Locuiesc in Pitesti si sunt cel putin 3 dealeri aici : Amat , Delta Plus Trading, Daperom. Pe care mi l-ati recomanda ca seriozitate ? Cat timp dureaza de la comanda unui autoturism nou pana la livrare de obicei si care e procedura de urmat? Multumesc anticipat pentru orice sfat.
      Ia-l pe cel de 75 de cai si apoi ii faci o remapare la Dimsport si ai 90 de cai cu doar 100 de eur in plus si nu cu cat cere Dacia pe diferenta de putere.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        Pe principiul asta, si cel de 90cp are 108cp si 240nm cuplu dupa remapare, remapare ce costa 250E si nu 100E pentru acest model daca mi-aduc bine aminte.
        @cary: Daca mergi mai mult urban iar extraurban mai mult in locatiile catre care exista DN/E cu 2 benzi pe sens / autostrada astfel incat sa nu fi nevoit sa faci depasiri din scurt, ia modelul cu 75cp.

        Comment


        • #5
          Cum puterea in plus nu inseamna neaparat si consum mai mare in cazul asta, ia de 90. Macar mentii treapta a 5a la deal fara sa dai in 4 mai mult decat cu ala de 75 de exemplu.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            Ia-l pe cel de 90 cp daca ai banii , sigur nu vei regreta. Daca ii mai pui si un soft dupa aia...o sa fii pe deplin multumit de alegerea facuta.
            bafta
            Last edited by 77sky; 3 June 2013, 22:45.
            sigpic

            Comment


            • #7
              ce aveti voi cu resoftarea?ala de 90 cp are destula viata cat sa te misti bine.si ala de 75 e bun daca nu-ti permiti ala de 90 cp.pentru o masina de familie eu zic ca e suficient.nu cred ca merge la curse cu el.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                diferenta intre 75 cp si 90 cp e de fapt doar 600 euro la pretul de baza...Inseamna ca un mcv de 90 cp e mult mai bun in pante. De fapt, noi avem un logan berlina din 2007, luat de ocazie, tot diesel 1,5 dci, 75 cp de care am fost multumiti. Nu ne trebuie masina de curse, ci de familie, maleabila si incapatoare sa ne duca in siguranta "cu catel si purcel" prin vacante oriunde ar fi ele. De asemenea , am dori sa o modificam pentru un scaun cu rotile fiindca baietelul meu cel mic are deocamdata niste probleme de sanatate. De fapt asta e motivul principal pentru care vrem sa schimbam loganul vechi care de altfel merge perfect. Am putea sa il dam ca avans si sa ne cumparam un mcv adaptat. Am vazut pe youtube acest clip facut de cei de la renault http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ACNEqWyE15o Daca stiti in Romania vreo firma sau pe cineva care poate modifica un mcv in acest sens va rog mult sa imi lasati mesaj. Toate cele bune si va multumesc

                Comment


                • #9
                  Motorul de 75 cp este cel mai ok d.p.d.v al fiabilitatii.
                  Motorul de 90 cp ,are alt raport de comprimare,alte diagrame de injectie, presiuni mai mari de injectie si de admisie,alta cantitate de carburant injectata.Turbina lucreaza la alti parametrii."mai turata",internele motorului solicitate mai mult.Probabil si "electronica" este mai "multa" pe 1,5 dci 90 cp.
                  In general un motor de cilindree redusa din care se obtin puteri mari,are o viata mai scurta.
                  @einstein1984 a scris: "Cum puterea in plus nu inseamna neaparat si consum mai mare in cazul asta"
                  Poti sa ne explici te rog,cum poti obtine 15 cp fara adaos de carburant in cilindrii ?Doar cu aer ?Nu am auzit de aceasta metoda.
                  Specificatiile producatorului sunt pur comerciale !
                  Cred ca nu te bazezi pe reclama tunerilor cum ar obtine 30 cp in plus si va scade consumul....
                  Am avut motor diesel de 130 cp ,l-am resoftat la un tuner renumit,cu experienta,a crescut undeva la 155 cp,dar plusul de 25 cp a adus un consum mediu de 1% in plus si asta la un mers normal !
                  Cred ca motorul de 75 cp este cel mai indicat !Daca ar fi sa-mi iau diesel ,asta l-as lua !

                  Comment


                  • #10
                    @cary ,In situatia ta ar fi bine sa alegi 75cp si diferenta de bani pana la 90 cp sa o folosesti pentru sanatatea fiului tau.

                    p.s. sa fie vorba intre noi , 75 de cai acordati bine la cutia de viteze sunt suficienti pentru o masina de famile in RO.

                    L.E. apare noul MCV ,poate te aranjeaza mai bine...
                    Last edited by ROY; 4 June 2013, 00:41.

                    Comment


                    • #11
                      Ial pe cel de 90cp,mai ales cand masina e plina sa vezi ce viata are motorul,cel de 75cp nu zic ca e puturos dar in depasiri e mai nasol,cel de 90cp trage bine.

                      Comment


                      • #12
                        MCV 90 CP am consum mediu extraurban intre 6.5 si 7.4 % in functie de traseu, sa nu te gandesti la consumuri de 4 %....

                        Comment


                        • #13
                          in functie de cum dai in ea poate consuma si 12%
                          mi se pare cam mare consumul pentru un mers normal la drum intins, ce viteza medie ai ?
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            are consum 6 in exterior cu masina incarcata si aer conditionat pornit si schimbat numai la 4000rpm, adica dat in gura.
                            Nu te uita la ce zic astia cu benzina ca nu stiu pe ce planeta traiesc.
                            Auzi...consum 12% la 1.5 dci.
                            Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                            Comment


                            • #15
                              poate ca nu stim pe ce planeta traim insa consum de 7.4% la diesel cred ca-l obtii destul de greu mai ales la o viteza constanta
                              tu defapt ce-ai vrut sa spui ca nu inteleg ...
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google