Noul motor 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    asta de 85CP nu ajunge la 120 CP cu chiptuning maxim 105CP se scoate din el,eventual daca i se mai schimba si sistemul de evacuare,i se scoate si catalizatorul,sau o alta turbina ajunge si el sa aiba 120 CP dar e mai scump.
    si chiar si asa eu cred ca daca asta 1.6 16v are chiptuning deci cam 117CP tot o sa fie peste dci-ul de 85CP(cu chiptuning la 105).

    Comment


    • #32
      A facut cineva chiptunning la noul motor 1,5 dci 85cp? daca daca pana la cat se duce? Se spunea pe undeva pe forum ca motorul asta de 85 cp ar fi acelasi de 70cp cu modificari de soft. Dar daca se modifica softul la asta de 85 cp nu se sare din limitele motorului?
      Marca Masina: Dacia
      Model masina: Logan MCV
      Motorizare: 1.5 DCI
      Culoarea / Color: Albastru Mineral

      Comment


      • #33
        nu e acelasi motor,are alta turbina si alte injectoare,poate si alta pompa de injectie,e cu totul diferit.
        Last edited by 1.5 DCI; 13 August 2007, 22:25.

        Comment


        • #34
          A aparut si pe Berlina motorul 1,5 dci 85 CP, de ieri, dar numai pe versiunea Kiss FM.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Turbina va fi cea cu geometrie variabila, dar cred ca CV va fi aceiasi care este acum pe dci de 70 hp. De motor nu sunt sigur ca-l modifica prea mult.
            Iar masina ca pret nu poate sa urce prea mult ca l-au lansat degeaba pe berline, toti vor prefera Prestige-ul, invocand silentiozitatea si sprint-ul lui.
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #36
              versiunea cu motor de 85CP va fi mai scumpa cu 400 euro,cel putin asa e acum pe MCV fata de aia de 70CP dci

              Comment


              • #37
                Deocamdata astept datele oficiale...
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  Versiunea de 85 CP nu cred sa aibe turbina cu geometrie variabila, cel putin la renault nu are, doar cea de 100(105 E4) are turbina cu geometrie variabila. Cred ca are alte injectoare, o turbina mai mare, poate si intercoolerul mai mare. Astept sa il monteze si pe berlina sa vad cum merge.

                  Comment


                  • #39
                    De ce toata lumea compara motarele pe benzina cu cele pe motorina? Este clar ca sunt diferite din multe puncte de vedere.
                    La benzina ai silentiozitate, consum mai mare si start bun de pe loc, pentru copiii pasionati de fraze de genul "HAHA am plecat primul de la semafor!" iar la motorina ai reprize excelente in depasiri, un consum mic si ceva mai mult zgomot.
                    Apropo de comparatia cu 1.6 16v, pai motorul ala are un cuplu de 148 Nm pe cand 1.5DCI de 85 cai are cuplu 200 Nm!!! Cine o sa ii faca remapare o sa ajunga in jur de 100 de cai si cuplu aproximativ 240-250Nm ceea ce va fi senzational pentru greutatea pe care o are masina. Judecati singuri care ar fi in avantaj
                    Off topic: Inca o chestie, de ce isi iau oamenii 1.6 16v daca merg cu ele mai incet decat merge toata lumea ? Am vrut si eu sa vad cum alearga in trafic o asa masina, dar pe toti pe care i-am gasit mergeau cu ele de parca erau de sticla si riscau sa se sparga. Cam acelasi lucru se intampla si in afara orasului la "drum intins". Care e misterul ???
                    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                    Comment


                    • #40
                      ai dreptate cattalin81

                      Comment


                      • #41
                        Hai sa mai lamurim ceva, cum se poate ca motorul 1.5 dci, 85 de cai ce echipeaza actualul MCV sa atinga viteza maxima de 165 km/h iar pe megane sedan 175km/h avand in vedere ca ambele au cam 1200 kg? Doar prin aerodinamica se pierd 10km/h? Cu toate ca in fisa lui scrie 175 exista omanei care isi forteaza masinile sau prind vant din spate si fac filme de genul celui de mai jos in care prin 200km/h. http://www.youtube.com/watch?v=cZUyb0y5-Ko
                        Sa fie oare chiar asa de mare eroarea de kilometraj?
                        Ideea e alta, vei putea oare cu un Logan 1.5dci 85 cai (nu MCV) care cantareste si cu aproximativ 100 kg mai putin decat un MCV sa atingi viteze de genul?
                        Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                        Comment


                        • #42
                          cu motorul de 85CP dci se atinge 180km/h dar daca mai e remapat la 105CP poate chiar un 190km/h

                          Comment


                          • #43
                            De ce ? De ce ? Pai se uita in bord si vede acolo ca'i gurmand si deaia !
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by SUPERCAR
                              cu motorul de 85CP dci se atinge 180km/h dar daca mai e remapat la 105CP poate chiar un 190km/h
                              Nu remapat, cu softul lui initial. Oricum acest motor se va apropia destul, de performantele celor de 1.6HDi de pe 307 si C4. Problema mai e, parerea mea, aerodinamica foarte slaba la care sincer ar trebui sa se mai umble pe ici pe colo dupa acesti 3 ani de Logan.
                              Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                              Comment


                              • #45
                                O fi turbo diesel dar nici chiar 20 cp din soft nu cred sa iasa, poate cu o alta turbina + intercooler, eventual ceva pistoane forjate si alte maruntisuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google