NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am diesel, am 1.6 16v, dar nu pot sa nu zic si eu ceva ( mi se pare dubios ce scrie initiatorul).
    Initiatorul topicului a zis :"acum 2 ani am fost nevoit sa schimb radiatorul.la service dacia Bistrita mi-au cerut undeva intre 5000-6000 euro"
    Un radiator costa 10 mil sa zic asta inseamna sub 300E, hai sa zicem ca ai gasit hotii si cer 500E. Dar pana la 5000-6000E e cale foarte lunga, nu cred ca e vreun service care poate vinde o piesa numita radiator la un asemenea pret...

    Din punctul meu de vedere loganul este mai ieftin la intretine decat multe alte marci, gen SKoda, VW, Seat, Renault, Peugeot ... Preturi de reprezentanta si nu de la coltul strazii, se compara reprezenta cu reprezenta.
    Eu de exemplu o sa cumpar placute, bujii, discuri ... aftermarket, dar de calitate (in general ma uit pe placuta, disc ce scrie si cumpar acceasi marca, dar fara DACIA-Renault scris pe ele), de ex la placute am cumparate Feroro FDB1781 - 140 Ron fata de 2mil la ei. ...

    Comment


    • #17
      6000 euro nu costa nici radiatorul de Bentley
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        voi astia sunteti cei mai tari, intri pe un forum unde 30% minim din populatie au logan dizel sa le zici sa nu isi ia ... deci asta e prea tare

        fara suparare, diselu nu e masina pt orice sofer sunt persoane care au mers cu logan disel zeci de mii de km fara sa auda de turbina, pompe, injectoare etc

        si duma aia cu 6000 eur ... aici nu e matiz dci club
        sigpicMy ride

        Comment


        • #19
          pai da , se stie ca emceveele strica motoarele diesel datorita fundului lor mare...
          hai cu postarea 2 !

          Comment


          • #20
            Salut eu sunt nou in club dar tin sa iau apararea mcveului.
            Eu am unul din 2008 si am cu el 59000 km si nu am avut probleme cu el.
            Am schimbat numai consumabilele,mentionez ca are 85 de cai si merg omeneste cu ea dar am grija mare la calitatea motorinei

            Comment


            • #21
              in general probleme cu injectoarele le au cele cu 65 cp dar principalul motiv este motorina si turatia mica dar uni chiar le este lene sa citeasca motoarele renault indiferent daca este diesel sau benzina sant de turatie

              Comment


              • #22
                depinde cum ai mers cu ea de unde ai bagat motorina.am 50.000 cu mcvu si nu are nici pe dracu

                Comment


                • #23
                  nu inteleg in primul rand ce are rar-ul in toata treaba asta.nu stiu de ce ,dar imi vine sa cred ca a fost alimentat cu motorina si de la canistra.iar cu pretul pt radiator mi se pare o mare exagerare.poate ma insel

                  Comment


                  • #24
                    va zic io, in ziua de azi romanu, mai ales astia cu gandirea comunista, isi iau dizel, ca pe vremea lu ceasca, opel kadet, si zic, aaa mancatias, bag benzina la galeata din depou cu ciorap si merge blana ... ei uita de complexitatea unui motor diesel de generatie noua si dupaia apar topicuri dinastea si ei fac si dreg si rup tara in 2 si dau 6000 de euro pe un radiator ... sa fim seriosi e deja al 3-lea topic de genu asta
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #25
                      problema cu dom`le ai diesel vezi ca iti cade aia aia si aia e vrajeala...eu am diesel din octombrie 2007 am 44580 de km cu el si nu am avut nici o problema..am bagat motorina de la peco si revizii la timp atat...si bine`nteles nu am mers subturat..asta cu injectoare si alte treburi e vrajeala totala..daca era asa le schimbam si eu pana acuma si multi altii care au diesel si nu au avut nici o problema si chiar cu km mult mai multi decat am eu

                      Comment


                      • #26
                        Sa nu mai ponegriti MCV-urile...sunt masini bune ,si chiar se pot numi masini..nu cotete,nu farase ,nu mai stiu eu ce ...Atata timp cat ai grija de ea si ii dai revizii la timp si pui ce trebe pe ea ,te duce muult si bine.Daca incepi sa te tiganesti cu ea ,cu piese no name ,si combustibil de pe te miri unde ..atunci si masina se duce de rapa.Masinile nu mai sunt facute sa poti pune orice pe ele..ca trebe sa respecti ceea ce vrea producatorul..cum se zice faci misto de masina cu piese si combustibil naspa ...atunci masina face misto de tine..

                        In legatura cu servisul respectiv ..tind sa cred ca fac marsavii si fac misto de clienti..cu preturi si piese..dar si clientii trebe sa ia atitudine...si sa mearga si in alta parte daca au unde ..si sa mai scrie si la uzina ca sa stie ce se intampla pe acolo..sa stiti ca uzina mai ia si masuri impotriva servisurilor de acest gen ..si chiar mai tin cont de clienti..un pas inainte si bun ptr. uzina acest lucru.

                        Initiatorul topicului este asteptat totusi cu completari si noutati ..asa ar fi corect daca tot a inceput ceva .
                        Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

                        Comment


                        • #27
                          cred ca o sa-l asteptam mult si bine..e unu cu tirul in spate,are 2 butoaie (in care a tinut boasca)de motorina!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by andrrei_ro View Post
                            problema cu dom`le ai diesel vezi ca iti cade aia aia si aia e vrajeala...eu am diesel din octombrie 2007 am 44580 de km cu el si nu am avut nici o problema..am bagat motorina de la peco si revizii la timp atat...si bine`nteles nu am mers subturat..asta cu injectoare si alte treburi e vrajeala totala..daca era asa le schimbam si eu pana acuma si multi altii care au diesel si nu au avut nici o problema si chiar cu km mult mai multi decat am eu
                            tot din octombrie 2007 am si eu diesel-ul da numai ca am vreo 85500 de km fara nici cea mai mica problema, dar alta motorina decat Sprint diesel nu a vazut si buninteles reviziile la timpul lor.

                            Comment


                            • #29
                              Al meu e tot din 2007 si nici o problema pana in prezent, i-am schimbat doar o bucsa ca terminam garantia de 3 ani, si era un pic crapata si asta pentru ca era pe garantie.
                              Sa nu faca manarii aia de la service, sau motorina de la galeata.

                              Am avut un coleg care nu a avut nici o problema la motor. Si pot spune ca l-a chinuit, la 70000 a facut primu schimb de ulei, si filtre + distributie. Pana at doar a complectat cu ulei sa fie la nivel, iar motorina doar de la omv. L-a vandut la vreo 110 000km ca sa isi ia un audi dar nu a avut probleme la motor.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by VIOREL JIJI View Post
                                ... la 70.000 a facut primu schimb de ulei, si filtre + distributie. Pana at doar a complectat cu ulei sa fie la nivel...
                                Da-mi voie sa ma indoiesc putin...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google