NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    70 000 cu aceleasi filtre si doar a completat cu ulei ?

    Da-mi voie sa nu te cred. Si merge bine motorul si mai e si silention nu ?
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #32
      70 mii km fara sa schimbe uleiul, doar a completat ? uite frate ce inseamna fiabilitatea dci , si noi o cautam in alta parte ...
      Nu cred in dobitocenia asta , cred doar ca nu ai ce face si te gandesti sa arunci pietre in lac sa le scoata prostii ...
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #33
        Nu stiu ce sa zic de probleme ca nu am avut pina acum
        Am de la firma un mcv diesel de 70cp si in 75000km nu am avut nici o problema(nu sunt chiar blind cu masina si mai imi si place cum se comporta dupa 3500ture)
        Acum mi-am luat unul personal de 85cp si merge bine(sa vedem cit)
        Totul tine si de noroc dar citind pe toate forumurile de masini am constatat ca mcv-ul este una dintre cele mai fiabile masini de pret rezonabil.
        Sper sa fie asa in continuare si a mea sa fie cel putin la fel de buna ca aia de firma
        sigpicPasionat de MCV si natura

        Comment


        • #34
          B 53 SDP, deci nu mai are masina, a vandut-o cand avea in jur de 110 000km, nu mai stiu nimic de acea masina, intr-adevar motorul nu mai era la fel de silentios. Masina a fost folosita mai mult in exteriorul orasului, in principal pe autostrada Pit - Bucuresti. Insa stiu ca din 5 in 5 mii verifica uleiul si complecta mereu sa fie la nivel max, motorina era doar alpin diessel, sau premium diesel in general. Poate a avut noroc.

          Eu mi-am scimbat de curand filtrul de motorina si nu am gasit deloc apa sau mizerie in el dupa 20 000 de km, alimentez tot de la omv cu premium sau alpin diessel.

          O singura data cand aveam vreo 19 000 de km am ramas aproape fara motorina si a trebuit sa alimentez de la un peco de pana la intrarea in Brasov. Am vazut ca motorul nu mai tragea cum trebuie, parca nu mai mergea frumos la relantiu, si am venit cu ea direct in service la Pitesti. ( Am constatat ca filtrul de motorina era plin de rugina si cateva picaturi de apa) Asa ca am curatat si rezervorul si schimbat filtrele. De at incerc sa alimentez doar din omv pitesti, sau doar omv.

          Comment


          • #35
            Hai ca-mi place arunca unul piatra in apa si sar toti. Nu vedeti ca n-a mai zis numic tipul, fata de cine luati voi apararea? Daca apar unele probleme datorita unor anumiti factori la unele din masini asta nu inseamna ca gata nu-s bune toate. Eu n-am Mcv dar sa fi avut bani mi-as fi luat si cine stie poate schiar dijal de optjsinci cai.

            Comment


            • #36
              Zicea unul mai devreme ca motoarele de renault sunt motoare de turatie... pai da-i turatie neica, dai sa zaca, schimba la numai la 4000-5000 de ture daca ii face bine! ... Si dupa 2 luni sa ne anunti si pe noi daca a mai ramas ceva din motor!

              Comment


              • #37
                Pai ideea este sa nu faci treaba asta permanent ci cam o data sau de doua ori pe saptamana.

                Normal ca daca ii dai non-stop in 2 luni o sa crape ceva la motor.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #38
                  baiatu asta n-are ce face
                  pe celalalt forum i-au inchis topicul deschis pe aceeasi tema
                  pe aici nu am mai vazut troli pana acum

                  Comment


                  • #39
                    Comentariu La "NU CUMPARATI LOGAN MCV..."

                    Am reparat masina in alt service,am schimbat si celelalte 2 injectoare si acum merge culmea tot cu aceeasi motorina din OMV asta pt cei care spun ca am bagat motorina din alte parti si culmea merge cu aceeasi motorina care am avut-o inainte de a se strica.Am avut rezervorul aproape plin,cred ca maine va trebui sa trec pe la benzinarie sa mai pun deoarece mai am 2 led-uri.Eu am avut grija de masina pt ca este parte a jobului meu adica cu ea fac aprovizionarea la punctele mele de lucru si imi este necesara zi de zi,am facut schimburile de filtre la 10000km tocmai ca sa fiu sigur ca nu o sa am probleme si uleiul tot la fel desi producatorul spune ca filtrul de motorina se schimba la 20000km iar uleiul pe care l-am bagat era pt 15000km.Oricum toata reparatia m-a costat 4000ron. Daca nu ar fi fost criza asta MAINE as fi vandut-o dar asa sunt nevoit sa ma mai folosesc inca de ea.Sper sa nu mai am probleme in viitor.Raman totusi neincrezator.La numai 57000km sa schimb toate injectoarele...???Oare ce va fi in viitor?...Va rog sa puneti d-voastra comentariul meu unde vret si unde credeti pe forum deoarece threadul meu a fost inchis.

                    Comment


                    • #40
                      cunosc un un fost taximetrist din buzau carea avea un clio tot dci si baga motorinba de la lukoil (era mai ieftina) si din cate am auzit pe forum e si proasta si nu a a vut nici o problema si avea 130.000 km,mai stiu un taximetrist in Bucuresti si avea 150.000 km cu logan dci si in afara de discurile de frana de pe fata si un inctor nu a a vut nici o problema...

                      Comment


                      • #41
                        Vindeo frate pana nu iti manaca toti banii, sa nu te mire daca in viitor nu iti cade si pompa de ianta+injectoare incaodata. Si eu am avut diesel si de cand am auzit de proplema cu pilitura si injectoarele m-am gandit sa scap de ea iar dupa ce a inceput sa bataun injector am stans bani pt alta masina si am vanduto. Ca daca iti pica tot sistemul de injectie nu mai recuperezii banii de reparatie niodata + ca e o loterie, o repari cu piese originale la service dacia si paote sa iti cada iar peste 10000km si cand te duci al garantie iti baga vrajeala cu motoirna proasta si tre sa platesti tu reparatia. Deci eu zic sa urmezi exemplu meu, eventual daca nua ai bani cauta pe cineva sa faci un schimb cu un logan pe benzina, consuma mai mult dar nu bani zeci sau sute de milioane in reparatii. Poate ar trebui sa isi faca dacia rafinarie si sa te oblige sa alimentezi mereu de la ei si pun pariu ca tot o sa pice injectoare si pompe in prostie dar atunci oare tot motivul stupid al motorinei proaste o sa il invoce sau atunci probabi l osa zica ca ai condus subturat...Oricum orice ar fi motorul DCI e foarte pacatos si scump asa ca daca ti la buzunarul tau stii ce ai de facut...Este o vorba sunt prea sarac ca sa imi iau lucruri ieftine! Cadn am luat loganu ldiesel in 2006 am zis ca fac afacerea vietii mele: masina nou si diesel la dfoar 9600euro pomana curata, dar cand am vazut cate lipsuri si probleme paote sa aiba mi-am dat seama ca cat dai atat face(rugina, greieri in interior, injectoare etc) mi-am zis vorba de mai sus si am vanduto cu greu ca fugea lumea de diesel ca dracu de tamaie dar bine ca am scapat de ea.
                        Last edited by Flipper; 1 November 2010, 17:19.

                        Comment


                        • #42
                          si eu am MCV 1.5 dci din 2007 si si in vara asta la 54 000 m-au lasat injectoarele. cu 2000 ron am rezolvat problema.asta a fost singura problema in 3 ani de zile de cand am masina. sunt multumit de masina.

                          Comment


                          • #43
                            sal la toti ,si a meu are 50 de mii si nu am absolut nimic cu el,tre sa merg sa i skimb filtru de motorina ca cineva mi a zis sa l skimb din 10 in 10 mii ca i mai bine in rest ce sa zic skimb pe la 2,6 2,7 turele si nu i dau mai mult de 100,in depasire ii dau sa ma scoata din depasire

                            Comment


                            • #44
                              io stiam ca numai struti baga capul in pamant dar undei initiatorul acestui thread sunt trei pagini si el nu mai zice nimic si eu sunt de parere ca ori a fost o bagare in seama sa vada cum ne agitam pe aici ori omul e tractorist
                              eu am din noiembrie 2007 mcv si o rulota de 1300kg pe care o car vara prin tara si nu am avut decat de schimbat un capat de bara ,merge de rupe,LUATIVA CU INCREDERE MCV CHIAR SI IN 7 LOCURI E SUPERB LA BANII ASTIA FIND MASINA NOUA
                              Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                              Comment


                              • #45
                                Colegilor, subscriu si eu pentru MCV ca o masina buna si utila. E drept eu am benzinare, dar stiu pe cineva care un MCV dci are peste 300.000 km facuti si nu are nici o problema. Intre atatea sute de mii de masini e imposibil sa nu apara cateva zeci sau sute cu probleme ceva mai mari decat normale, dar nu poti sa pui semnul egal intre o minoritate de cativa nemultumiti si o majoritate de oameni foarte multumiti de calitatea, performanta si utilitatea unui produs. Consider ca acest thread ar trebui inchis din moment ce initiatorul nu ne mai da nici un amanunt despre problemele aparute si remedierea lor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google