NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu sunt foarte multumit de mcv cu toate ca miau cazut injectoarele la 90000...dar eu in fiecare vara o data la 2 zile pun pe ea cate 1000kg si nu zice nimic saraca...si cand am fost sa repar injectoarele venise la mecanic si un mercedes slk si cand lam intrebat pe ala a zis ca are probleme cu sistemul de injectie...si avea ala in curte si bmw,ford, etc...si lam intrebat ce masini ii vin la reparat...a zis ca tot fel de masnii sa nu cred ca doar loganu se strica...ca cica la orice masina diesel se strica injectoarele la un moment dat

    Comment


    • #62
      Si omul se mai inbolnaveste din cand in cand indiferent de nationalitate dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne mai nastem
      asa si masina e facuta sa fie folosita si daca o folosesti ........luativa mercedes sau ceva de firma ca alea nu se strica iar piesele sunt moca
      Last edited by petroman; 30 August 2011, 10:39.
      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

      Comment


      • #63
        Eu nu l-am ascultat si mi-am cumparat. Multumit fiind de costrurile de intretinere de la vechiul logan pe benzina (aproximativ 15.000 ron in revizii si reparatii in 6 ani si 250.000 km).Am ales diesel deoarece la diesel e consumul mic, cuplul mare si are turbo. Si la un parcurs de 3 ...5.000 km/luna 80% extraurban, se compenseaza din plin cu costurile un pic mai mari de intretinere.
        A contat si faptul ca la firma mai e un Logan Pick-up DCI 85 cp care are 70k km cam in 2 ani si chiar daca e condus de toata lumea si preponderent in oras, in afara de reviziile la 15.000 km la reprezentanta si doua brate de stergatoare de parbriz nu s-a facut nimic la el.
        Din pacate motorul de 90 CP dci e total diferit de cel de 85 CP Consum mai mare (deh si masina mai grea) postinjectia pentru curatarea filtrului de particule face ca sa mai crasca un pic consumul.

        Comment


        • #64
          Originally posted by CRISX View Post
          pai da , se stie ca emceveele strica motoarele diesel datorita fundului lor mare...
          hai cu postarea 2 !
          ceeeee ,de unde se stie ,inseamna ca la cat am dus io rulota de 1300 kg trebuia sa schimb cateva motoare dar spre surprinderea ta am schimbat doar un capat de bara si placutele + un rand de amvelope de moft ...aberezi http://www.loganclub.ro/forum/loganu...loganul+rulota
          Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

          Comment


          • #65
            MCV din 2007, 85 cp, 140.000 km, forja maxim, masina de firma condusa de aprox 40 de persoane, momente in care a fost incarcata cu 1.000 kg (si nu putine).
            Masina merge impecabil, singura problema e ca are puncte de rigina, unele mai mari ca altele. In afara de revizii nu am facut nimic la masina. Consum mic si piese relativ ieftine. Singurul defect este ca la drumuri lungi, mie personal nu imi plac scaunele si pozitia la condus. In rest...masina are viata si personal chiar o recomand.

            Bafta!
            nimeni nu moare virgin, viata ne .... pe toti
            mazda 3 / logan 1.5 dc

            Comment


            • #66
              Apropos de injectoare, care cad: o cunostinta si-a cumparat un Passat nou, si la 40.000 i-au cazut injectoarele. Au costat cam de 4 ori cat la Logan.

              Comment


              • #67
                am avut masina 50000 euro noua,foarte buna fiabila,siguranta,merita toti banii am mers cu ea 130000 km eleganta ,full extra, departe de dacia logan,dar acum mi-am luat un logan mcv 1.5 dci 85cp.
                este masina perfecta de criza si merita fiecare banut,consum redus ,piese ieftine,spatiu,siguranta mai putin dar ne temperam la exhibitii!!!
                eu sunt multumit!
                cei care au auzit de firme bw,audi,sunt de acord cu ei daca isi permit inseamna ca nu au de ce sa scrie aici timpul lor e prea pretios sa faca bani sa intretina masinile respective si nu ar da impotanta unui forum.
                chiar nu v-ati intrebat de ce nemtii s-au dat jos din masinile de lux sa se urce in logan???
                va sun eu pt . sunt pragmatici si matematic loganul a invins oferta calitate pret intr-o tara de oameni care apreciza valoarea in momente de criza!!!
                nu noi niste parveniti malenisti care traim dupa melodiile lui Salam sau atii ca el si credem ca asta esenta vietii ,sa i masina de firma si sa o tii in afata blocului .masina este o nevoie si intradevar o bucurie si o satisfactie pentru noi toti dar trebuie sa o folosim din plin si apoi sa avem pareri!!!
                ne cumparam ws,audi,mercedes,bw din afara de la samsari ani 2006-2009 cu km putini dar v-ati uitat ca in realtate masinile acelea nu exista.
                in germania o masina din 2006-2007 are cel putin 200-400 mii km iar noi le gasim la 80-180 mii la vanzare la noi!!!
                CAT DE IGNORANTI SI INAPOIATI PUTEM FII SI PANA CAND??????

                Comment


                • #68
                  chiciu! Ceva mai concis si corect gramatical poti spune? Ca eu ma chinui de juma de zi sa inteleg ce vrei sa spui tu acolo si inca nu am reusit nimic...

                  Cat despre loganele MCv au motorul foarte bun. Acum depinde de fiecare sofer ca daca este unul zgarcit si alimenteaza de la nea GIGI sofer de tir ca o cumpara mai ieftin sau daca schimba in 1800-2000 ca domne e motorina scumpa si asa facem economie atunci normal ca motorul nu functioneaza in parametrii si se strica mult mai repede. Instructorul cu care am facut scoala avea masina cu 98000 km si nu scotea niciun pic de fum dar nu ma lasat niciodata sa o subturez .....O zi buna si cat mai multi km fara probleme va urez!
                  Last edited by gabitzu_boss; 9 December 2011, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    Fiti seriosi....e un lucru general stiut ca la loganele diesel dupa 60.000 KM pica injectoarele made by delphi daca se alimenteaza cu motorina proasta; se merge subturat etc.... Acum ca ajungi sa dai 4.000 ron pe o reparație tine foarte mult și la ce service te duci cit de pricepuți sunt mecanicii cit de mult vor sa te fure etc....

                    Daca e sa fim obiectivi loganul este o mașina acceptabila ca piese în comparație cu alte mașini nemțești și nu ma refer aici la arhicunoscutele opel astra.

                    Comment


                    • #70
                      @chiciu are dreptate ca a mai scris el cu graseli asta este,adevarul este ca romani sunt foarte fuduli si cu mari impresi in cap.
                      Pai eu au mergedes cu 150.000 defapt (400.000) adus de dincolo si el sta intrun camin de nefamilisti.Si mai graf ii vezi prin obor dupa anvelope SH ca nu au bani de unele noi,asa si aia este buna cu SALAM ca doar ii auzi pe la semafoare.Bafta frati romani ca astia sunte noi.
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by petroman View Post
                        io stiam ca numai struti baga capul in pamant dar undei initiatorul acestui thread sunt trei pagini si el nu mai zice nimic si eu sunt de parere ca ori a fost o bagare in seama sa vada cum ne agitam pe aici ori omul e tractorist
                        eu am din noiembrie 2007 mcv si o rulota de 1300kg pe care o car vara prin tara si nu am avut decat de schimbat un capat de bara ,merge de rupe,LUATIVA CU INCREDERE MCV CHIAR SI IN 7 LOCURI E SUPERB LA BANII ASTIA FIND MASINA NOUA
                        Intrebare ca si eu sunt rulotist si caut MCV, diesel sau benzina, poate ma ajuti sa ma decid: Cu trasul la deal cum e? scuze daca sunt off topic dar raspunsul ne-ar edifica cat de bune sunt mcv-urile diesel

                        Comment


                        • #72
                          Yo5 un topic deschis de-an p....lea si zic asta dintr-un motiv. Cum pusca mea sa coste un radiator 6000 euro ???? Nici la un BMW nu costa atat.
                          Si eu am avut putin probleme cu rugina sub chedere dar n am deschis topic nou asa aiurea ci am postat acolo unde trebuia. Chiar daca am fost eu turbat atunci si am zis ca e masina proasta etc etc dar tot nu as da-o pt nimic in lume decat pe un Subaru Imprezza WRX
                          Maine poimaine o sa auzim ca o roata de Logan costa 10 000 euro.
                          Sa mai revenim cu picioarele pe pamant totusi si sa nu mai aberam doar de-a dragul sa facem posturi ca nu se dau premii.
                          Last edited by Christnacht; 10 January 2012, 19:50.
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • #73
                            yo05pdw

                            salut ... am un logan mcv 1.5* din 2006... vreau sa va zic ca am cu el 156 mii de km si nu am avut nici cea mai mica problema cu el ... decat schimbarea consumabilelor .... mentionez ca am pus motorina si din peco (ROMPETROL) dar si de la combninatie ... vreau sa va zic ... ca aceasta masina nu stie sa mearga subturata ... ma refer sub 2500 de ture ... e la 7 km cand am cumparat`o respectiv pana acuma 156mii nu am schimbat nici o bujie nici un injector nimic la ea ... mergea foarte bine ... recunosc imi consuma cam 0.5l ulei la revizie ... problema mea este urmatoarea...
                            Mentionez ... ca la acest MCV am atasat si remorca fara sistem de franare ...CONCLUZIA MEA !!! e o masina f buna.nu stie sa mearga la drum lung sub 130km/h are un centru de greutate f bun ... intru in curbe destul de tare si nu zic ca nu schiteaza dar ... deja amortizoarele trebuie sa le schimb si pe ele ... si ultimul lucrul care il mentionez si sfatul meu e ...REVIZIA SA FIE LA TIMP SI DISTRIBUTIA !!!
                            APA... PAIE si BATAIE ....
                            Mai am un logan diesel 1.5 care deja imi porneste f greu ... am schimbat pompa de directie bujiile.nush ce sa fac acuma cu ea ... ca sincer mi`am scos banii de 3 ori cu ea .. dar nu ma lasa inima sa o dau.ce ma sfatuiti sa fac cu ea ... unde sa merg sa o repar sau sa ii fac o diagnoza la un meserias ... nu dacia caremil sau alt service dacia EXCLUSS!!! stima
                            Last edited by hainuinimic; 16 January 2012, 14:22.

                            Comment


                            • #74
                              istoric Logan MCV

                              Logan 1.5 dci 70cp din septembrie 2007, 7 locuri si 299600 km.
                              Scurt istoric
                              1 rulment roata fata 120.000
                              1 bieleta 90.000 si probabil inca vreo piesa bascula sau ceva de genu, asta cand a condus taicamiu masina.
                              180.000 km - 2 injectoare defecte 20 mil . inlocuite si dupa a picat motorul.
                              180.000 km - segmentare motor. 33 mil
                              220.000 km - 1 rulment roata cealalta parte.
                              220.000 km - reparat inca doua injectoare
                              200.000+ km - telescoape fata ca au inceput sa curga.
                              280.000 km - 1 rulment spate.
                              299.600 km foarte multumit de el, o singura data am ramas pe drum pentru ca s-a spart rulmentu fata, ascultand de tatal meu ca mai merge asa.
                              pana sa cada motorul am bagat in ea motorina de la petrom si o singura data aproximativ 50 de litri de motorina mai proasta si am platit pentru asta.
                              In momentul de fata alimentez doar de la MOL cu Evo diesel si pot sa spun ca porneste ok. Daca ai grija de masina si ii dai ce-i trebuie are si ea grija de tine sa nu te lase in drum. sfatul meu ar fi sa alimentati cu motorina aditivata(Evo diesel, Alpin diesel, premium diesel,etc.)

                              Comment


                              • #75
                                deci in concluzie loganu e tanc frate, nu masina...
                                avand in vedere si conditiile din S-E tarii in iarna asta...ce sa mai zic?
                                ca un vecin cu tuaregul a renuntat si s-a intors din drum pentru ca i-a fost mila de masina sa ii dea cox sa poata sa treaca prin troienele de pe strada? ca am trecut pe unde el a renuntat, am dat in a 2-a si pedala cat a fost loc ? ca alt vecin cu twingo nici nu mai stie unde e locul de parcare? a renuntat sa mai intre pe strada pentru ca deja are bara fata franjuri? ca merg cu scutul tarash pe gheata in fiecare seara / dimineata din cauza sleaurilor?
                                sunt putini cei care se plang de logan si aia probabil au facut ei ceva care a provocat problemele masinii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google