Nu Mai Accelereaza Deodata..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O pană de combustibil, cazul petrecut la tine prin intreruperea alimentarii, produce supraîncălzirea catalizatorului şi distrugerea sa deoarece un amestec foarte sărac provoacă o ardere lentă; in aceasta situatie are loc si o creştere importantă a temperaturii gazelor de eşapament . La fel de grave pot fi si rateurile de aprindere, ceea ce auzeai in esapament.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      O problemă nu vine niciodată singură, ba mai mult, atrage după sine și altele...
      Așa se explică și faptul că după ce am ajuns acasă pasajul acela din continuarea schimbătorului, în special în zona dintre cotieră și bancheta spate, era foarte încins, mai că ardea. Am verificat până și consola centrală, precum și tijele de sub scaune, temperatura lor fiind la fel, foarte ridicată.
      La venire, la câțiva kilometri de casă, am oprit-o puțin în rampă pentru că nu mai voia deloc să urce și dădea pseudo-rateurile alea, iar când am pus mâna spre țeava de eșapament am fost nevoit s-o retrag destul de repede, deoarece gazele ieșeau mai încinse decât de obicei. Să se fi deteriorat catalizatorul și să mă fi ales cu încă o problemă bonus? Astăzi, pe drumul către Pitești și înapoi n-am întâmpinat nicio problemă, ci a mers bine. Bănuiesc că dacă ar fi fost defect, mașina mi-ar fi dat de știre, la fel și rezultatul diagnozei.

      Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

      Comment


      • #18
        Defectele legate de rateurile de aprindere, cam ceea ce s-a intamplat la tine la un moment dat, anume cele care pot distruge catalizatorul, nu duc la memeorarea unui defect; in schimb se aprinde intermitent martorul MIL, pe care poate nu l-ai observat clipind. Prin urmare nu a fost memorat un defect care sa fie evidentiat.
        Ca urmare a temperaturii excesive (>1000grade C)si a unei cantitati prea mari de substante poluante, catalizatorul se poate topi, metalul activ din acesta poate migra in interiorul suportului metalic.
        Se poate face si diagnosticul functional al catalizatorului, care permite detectarea unei eventuale disfunctionalitati. Nu vreau sa te sperii, dar e posibil sa se fi intamplat ce e mai rau; pierderea catalizatorului.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          flavius1991 sfatul meu ar fi sa numai alimentezi de la Lukoil sau AGIP Pitesti ,altfel problemele vor continua sa apara...
          Eu inteleg ca e mai ieftin carburantul,dar nu duce la nimic bun.

          Comment


          • #20
            Mulțumesc pentru explicațiile detaliate, domnule Iancu! Îmi dau seama astfel de ce nu a apărut nimic legat de catalizator în urma diagnozei, deși există posibilitatea unei funcționări defectuoase a acestuia. Ce-i drept, nu am observat clipind acel martor despre care spuneți dumneavoastră, dar nu neg că nu s-ar fi întâmplat. Nu mi-a sărit în ochi nici măcar seara la întoarcere, atunci când la un moment dat rateurile deveniseră cam dese.
            Sincer, e destul de îngrijorător verdictul dumneavoastră, acela al topirii catalizatorului. Sper să nu se fi întâmplat asta, dar pentru a exclude orice dubiu, trebuie să-i fac diagnosticul funcțional. Bănuiesc că operațiunea asta ar fi putut fi făcută astăzi la service, dacă tot eram la capitolul diagnoză. Îmi puteți spune, vă rog, dacă trebuie să mai fac încă una, dar nu generală ca astăzi?
            Radu, mulțumesc pentru sfat, știu că nu duce la nimic bun, dar după cum fluctuează prețurile carburanților în ziua de azi, te mai uiți și la portofel. Oricum, voi încerca să folosesc benzină mai bună.
            Încă o întrebare: un aditiv adăugat în benzină ar ajuta la ceva? Mă gândesc că există posibilitatea eliminării treptate a apei acumulate în rezervor cu ajutorul acestuia.

            Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

            Comment


            • #21
              In principiu diagnosticul functional al catalizatorului consta in creerea unor variatii ale imbogatirii amestecului; tensiunea furnizata de sonda de oxigen aval, trebuie sa ramana constanta in conditiile unui catalizator care are inca, capacitatea de stocare a oxigenului si implicit acela de a depolua. Trebuie sa ceri expres acest test functional.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Astazi pe caldura a mai dat in nas de cateva ori cam dupa 120de km demers fara oprire dar la mine parca sunt alte sintome nu ca la colegul nu se mai accelereaza si atat nu da nici un rateu ,opresc motorul cam 5 min pornesc si merg linistit cam 10 -15 km dupa care la fel opresc stau putin si plec iar si tot asa a facut asa de 4 ori pana am ajuns la destinatie.Acum la intoarcere seara am mers fara nici cea mai mica problema cei 170de km chiar am calcato bine sa vad daca mai face si nimic a mers perfect .Identic mi sa intamplat si cu ceva timp in urma si am crezut ca sa dus de la sine . Daca poate sa-mi zica cineva de la ce anume face asa multumesc anticipat.
                sigpic::PH 26 BYE

                Comment


                • #23
                  salutare
                  in ultima perioada am avut putin timp liber si am dat o fuga pana la service pt o diagnoza. problema aparuta a fost la injectie carburant, exact cum a avut si flavius. deci am purces la urmatoarele: dat jos pompa benzina si curatat/suflat, curatat injectoare, am schimbat bujiile ( am 54 de mii si nu le schimbasem recunosc ), iar ca bonus i-am facut o resoftare usoara ca sa zic asa, dar care la prima impresie se simte ca este un pic mai fasneata.
                  mentionez ca eu am avut probleme o singura data cu asa zisa taiere a alimentarii.
                  p.s. - am observat ca in ultima perioada cand dadeam jos busonul de la rezervor se elibera o presiune de aer - ca la sticla de suc. posibil si asta o cauza? sa intre cumva pompa intr-un fel de vacuum? .s-a rezolvat si asta in service dar nu stiu exact unde s-a uitat baiatul respectiv, la o electrovana parca, chestia e ca acum nu mai face.
                  bafta.

                  Comment


                  • #24
                    Am înțeles, domnule Iancu, voi cere exact acel test funcțional și sper să nu fie probleme. Mulțumesc!
                    Florin, e oarecum încurajant faptul că ai reușit să rezolvi problema. Mă pot raporta la situația ta, întrucât ai avut aceeași eroare la diagnoză. Să zicem că operațiunea de curățare a pompei de benzină o pot face, la fel și schimbarea bujiilor (spre rușinea mea, am 64.000 de kilometri și nu le-am schimbat niciodată; cred că dacă tot le fac pe astea, voi schimba și uleiul, pentru că am făcut aproape 15.000), dar curățarea injectoarelor cum se mai face? Presupune service sau să folosesc benzină Efix, aditiv etc. ?

                    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                    Comment


                    • #25
                      Nu te complica; curatirea injectoarelor la benzinar e un lucru inutil in cele mai multe cazuri, dupa parerea mea.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        la prima vedere a injectoarelor nu pareau cu murdarie pe ele, aratau chiar bine.
                        mi le-a curatat cu spray, dar alimentate cu niste fire la curent.
                        eu zic daca vrei sa le cureti sa te duci la cineva care stie
                        bafta

                        Comment


                        • #27
                          adica injectoarele deschise, aia inseamna ca le-a tinut la curent ca sa deschida cuiul plonjor duza de pulverizare, altfel dai cu spray, doar il muti din tub in injector, daca nu-l scurgi cu mizerie cu tot, vax albina crema puca
                          presiune se face cand canistra cu carbon activ sau vana d epurjare nu functioneaza bine. in fata, sub bara, ai o canistra de 05l d eplastc, neagra, ca trebuie sa absoarba vaporii de benzina din rezervor si ocazional acei vapori sunt eliberati in galeria de admisie, ca motorul sa-i absoarba si sa-i consume. daca ori canistra ori vana d epurjare nu functioneza bine, se aduna presiune in rezervor.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            aceiasi problema o am si eu cu masina parintilor 14mpi 2007...porneste bine se tureaza pana la 4-5000ture dar cand vreau sa plec de pe loc moare motorul...tin motorul la 4000 de ture reusesc sa plec si dupa 50 de metri moare ...ca si cum se taie benzina ....
                            am pus testerul sonda landa si intreruperi curent la bujii ....am pus bobina noua si sonda noua ..la fel ..am schimbat pompa de benzina senzor turatie [volanta] senzor temperatura apa senzorii de la corpul clapeta...nimik aceiasi simtome
                            daca opresc motorul si pornesc iar merge rotund nu se opreste dau turatie nu se opreste
                            daca vreau sa plec moare....nu mai stiu ce sai fac nu gasesc un meserias competent,,,

                            a am uitat sa specific bujii noi fise noi maine pun din nou testerul....
                            Last edited by yanys78; 13 August 2012, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat problema gunoaie in sita de la pompa de benzina.Sper sa fie singura .Drumuri bune tuturor.

                              ps colegu YANYS78 vezi gunoaie in rezervor sau in injectoare
                              Last edited by byby 81; 15 August 2012, 00:30. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic::PH 26 BYE

                              Comment


                              • #30
                                am umblat la pompa si am strans furtunul din pompa cel scurt colieru statea pe buza furtunului sita era curata..a mers vro 50 de km si acum iar face nasoale...

                                am uitat sa specific are si gpl si la fel face...ce sunt gunoaie si in gaz...
                                Last edited by yanys78; 15 August 2012, 22:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google