Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste!

    Salutari! Am o prblema de vreo 3 zile si nu ii dau de cap. Nu vrea sa porneasca dau la automat de 4-5 ori si nu vrea sa porneasca deloc. Daca o imping porneste dupa 1 metru si pe urma porneste la sfert fara nici o problema, si daca o pornesc de 20 de ori de fiecare data porneste la sfert.
    Dupa ce o las 3-4 ore nu mai vrea sa pornesca deloc, decat daca daca o imping. Bun, am pus testerul de 3 ori (unul delphi si 2 nu stiu ce firma) nu apare nici o eroare. Imobilizatorul se stinge dupa ce pun contactul ceea ce insemna ca citeste cheia. Am facut test la injectoare si la 108k dau pe retur absolut perfect deci injectoare exclus, in rezervor nici urma de pilitura. Am schimbat serzor volanta si senzor axa came sa ma asigur ca nu sunt defecte si nimic. Am pust testerul si cand nu pornea si nu gasea nici o eroare, pornita presiunea de motorina la relantiu alterneaza intr-e 225 si 230 de bari in acceleratie (nu maxim) trece de 940 de bari. Nu mai stiu ce sa ii fac, am fost la 2 service-uri si nimeni nu stie ce are! Toti dau din umeri!

  • #2
    se dezamorseaza instalatia de alimentare... verifica atent traseul de alimentare sa nu traga aer pe la vreun oring, filtru de motorina si returul, eventual montezi si o supapa de sens....
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      Nu trage aer fals, nu are bule pe instalatie si nu se dezamorseaza. Cred ca am gasit problema. Mai mult ca sigur se blocheaza pompa, am luat un ciocan si am batut in ea si a pornit. Acum fix 3 zile am plecat si am uitat sa iau bani de motorina (era pe rezerva) si cand am ajuns acasa in meniul secret imi arata 1 litru de motorina. Acum ma gandesc ca a tras ceva mizerie din rezervor care acum blocheaza pompa (posibil asta sa fie cauza?)!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Claudeel View Post
        Dupa ce o las 3-4 ore nu mai vrea sa pornesca deloc, decat daca daca o imping. Bun, am pus testerul de 3 ori (unul delphi si 2 nu stiu ce firma) nu apare nici o eroare.(
        Specialistii pot citi valoarea presiunii in rampa(atingerea pragului minim necesar),si deschiderea regulatorului de debit,erorile fiind doar pentru incepatori.De ce un motor porneste impins,si nu porneste actionat cu electromotorul,diferenta fiind doar la turatia de rotire a vilbrochenului...? Cind specialistii,vor raspunde la aceasta intrebare,iti vor rezolva pornirea incomoda.Le doresc bafta...!

        Comment


        • #5
          Asta nici eu nu am inteles, la cheie nu porneste nici de nebuna dar impinsa porneste imediat cum s-a invartit . Maine dau capul hidraulic jos sa il curat si sa vada pe urma ce se intampla!

          Comment


          • #6
            Specialistii pot citi valoarea presiunii in rampa(atingerea pragului minim necesar),si deschiderea regulatorului de debit,erorile fiind doar pentru incepatori.De ce un motor porneste impins,si nu porneste actionat cu electromotorul,diferenta fiind doar la turatia de rotire a vilbrochenului...? Cind specialistii,vor raspunde la aceasta intrebare,iti vor rezolva pornirea incomoda.Le doresc bafta...!
            si de ce nu-i raspunzi tu si il lasi in ceata?

            Claudeel ,nu da capul hidraulic jos ca o sa te coste mult dupa!!!
            scoate senzorul de temperatura de pe poma , desfa si o teava oarecare de la un injector si pune-o deoparte , dupa care pe gaura de la senzorul de temperatura suflii cu un pistol cu benzina. o sa-ti refuleze pe unde ai desfacut teava , la rampa. montezi totul la loc si gata.

            pt lenush: o filozofie , ceva , la raspunsul meu? sau poate ii explici tu , ca sigur stii , care e traseul urmat de benzina in varianta expusa de mine? asta ca sa-l ''luminezi'' cu ideile tale. thanks!

            Comment


            • #7
              Ok. Dar ce se poate intampla? E foarte simplu ceea ce se afla in capul hidraulic! Nu sunt incapatanat doar sunt curios ce se poate intampla! Eu ma gandeam sa il desfac ca sa curat bine acolo unde sunt supapele de admisie si evacuare! Ma gandesc sa nu se blocheze bila sau supapa (poza)!
              Attached Files
              Last edited by Claudeel; 4 April 2015, 22:56.

              Comment


              • #8
                Mergi la o reprezentanta Dacia sa puna testerul de origine pe ea si o sa vezi ca oamenii de acolo o sa iti spuna ca pompa de inalta presiune este blocata. Incarca sa nu o mai pornesti impinsa ci cu un spray de pornire.

                Vezi ca in reprezentanta exista o solutie de curatare a sistemului de injectie costa cam 160 Ron si poate scapi fara inlocuirea pompei de inalta presiune ( pompa de injectie ).
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  Dupa "ciocaneala' pompei ce i-am aplicat-o aseara observ ca a disparut problema. Azi am schimbat filtrul de motorina si am fost plecat mai toata ziua, a pornit perfect de fiecare data! Acum sa vedem !

                  Comment


                  • #10
                    Deci problema este clara pompa este vinovata.

                    Incearca solutia aia.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Sa vad ziele astea daca mai face probleme! Daca mai face o sa incerc si solutia de curatat!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by meggeo82 View Post
                        si de ce nu-i raspunzi tu si il lasi in ceata?

                        Claudeel ,nu da capul hidraulic jos ca o sa te coste mult dupa!!!
                        scoate senzorul de temperatura de pe poma , desfa si o teava oarecare de la un injector si pune-o deoparte , dupa care pe gaura de la senzorul de temperatura suflii cu un pistol cu benzina. o sa-ti refuleze pe unde ai desfacut teava , la rampa. montezi totul la loc si gata.

                        pt lenush: o filozofie , ceva , la raspunsul meu? sau poate ii explici tu , ca sigur stii , care e traseul urmat de benzina in varianta expusa de mine? asta ca sa-l ''luminezi'' cu ideile tale. thanks!
                        Pentru linistea constructiva a forumului,refuz dialogul cu dumneata,ocazie cu care te rog sa-mi ignori prezenta,lucru pe care o sa-l fac si eu.Daca se da timpul inapoi,se va constata de ce am luat aceasta hotarire nedorita...Scuze pentru off-post si precizez inca odata ca,sunt adepta respectului reciproc(in conditii de normalitate)...

                        Comment


                        • #13
                          Acea solutie care ar curata sistemul de injectie nu este o rezolvare decat pe moment. Imaginati-va daca pompa inceput sa produca pilitura, atunci acea solutie nu face decat sa "spele" toate subansamblele din pompa si injectoare. E drept dupa cum spuneam pe moment e ok, insa pornirea greoaie va reaparea pentru ca piesel din pompa sunt deja "obosite". In alta ordine de idei pentru Claudeel, daca in momentul in care dai la automat si nu se atinge pragul minim de 180 de bari atunci nu mai ai ce sa ii faci decat sa inlocuiesti pompa.

                          Comment


                          • #14
                            @ady24,eu o sa precizez doar citeva cauze de nerealizare a pragului(180),chiar daca pompa este buna. 1-supape de retur injectoare,blocare pe deschis; 2- regulator de debit,defect; 3- fenomen de dezamorsare,amplificat de factorul,timp,situatie in care timpul de realizare a pragului,depinde de timpul stationarii; 4-retur blocat accidental...

                            Comment


                            • #15
                              daca spui si cum se pot remedia cele 4 cauze expuse de tine ar fi foarte util pentru foarte multa lume. daca nu vrei , poti filozofa in continuare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google