Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina mea are un SCURT undeva...

    salutare baieti!

    Am o mare hiba... Loganul meu nu porneste! am curatat injectoare, am curatat EGR, dar pe tester Clip (personal cumparat) imi spune "scurt circuit la masa" in UHC... Masina nu porneste deloc... am verificat tensiunea mufelor pe injectoare si nu ii vine curent absolut deloc... Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat????????

    Comment


    • #17
      Mergi la un electrician sa vad ce scurt ai in cablajul de UCH.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Chirurgul View Post
        salutare baieti!
        ... am verificat tensiunea mufelor pe injectoare si nu ii vine curent absolut deloc...
        numai cu osciloscopul poti vedea asta. asa ai verificat?
        rezuma-te la remedierea erorii care ti-o da clip-ul si vezi dupa daca iti porneste.

        Comment


        • #19
          inlocuieste para de amorsare si o sa scapi de toate problemele care privesc dezamorsarea.Te costa 30 ron+6 ron 2 coliere.Intamplator am avut aceiasi problema-dadeam la automat pana ma lasa bateria si abia pornea.Para aia are o supapa unisens care se mai buleste si ea si lasa motorina sa revina in rezervor in loc sa tina instalatia cu motorina in ea.Cand dai la automat tu practic amorsezi instalatia si de aceea porneste greu.Eu asta am intampinat,sper sa ai aceiasi problema-sacapi ieftin.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Chirurgul View Post
            salutare baieti!

            Am o mare hiba... Loganul meu nu porneste! am curatat injectoare, am curatat EGR, dar pe tester Clip (personal cumparat) imi spune "scurt circuit la masa" in UHC... Masina nu porneste deloc... am verificat tensiunea mufelor pe injectoare si nu ii vine curent absolut deloc... Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat????????
            Posibil sa ai probleme cu imobilizarea calculatorului motor,care se face de catre UCH.Pentru cei ce nu au o dotare minima,tensiunea de comanda a injectoarelor se poate verifica cu un led si o rezistenta inseriata(la injectorul pe benzina,12v,rezistenta folosita este de 350 ohmi,la injectorul de diesel nu am avut ocazia sa incerc,dar se poate tatona rezistenta de la mare la mic,stiind ca injectorul diesel se alimenteaza pe 5v). Ledul pune in evidenta semnalul injectorului,solutia fiind practica,ieftina si la indemina oricui(cunostinte minime de electronica)...

            Comment


            • #21
              intii vezi daca e viabila solutia oferita de tine si apoi posteaza. altfel dai sfaturi gresite, nu ca ar fi prima oara...
              cind un impuls de 160 ms iti va aprinde un led inseriat cu un rezistor sa ne anunti si pe noi

              Comment


              • #22
                DA dar cel putin se aprinde ledul chiar daca nu poti sesiza ,,impulsurile,,...................._______________ ______________________________________

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • #23
                  @Kti,ma adresez tie si celorlalti colegi de forum,mai putin lui @meggeo82,care nu vrea sa inteleaga faptul ca pentru mine nu exista si nu-mi respecta dorinta de a ma ignora in totalitate.Referitor la subiect,ai dreptate,ca semnalul poate fi observat prin aprinderea ledului inclusiv impulsirile,deoarece la pornire si chiar in relanti,timpul intre doua flechuri,este suficient de "mare",pentru ca ochiul uman sa perceapa impulsurile.Din comoditate,de multe ori folosesec leduri si la verificarea semnalelor,pe diferite tipuri de aprindere(bobine de inductie),unde frecventa semnalelor este relativ aceeasi...In acest caz,obligatoriu,se va decupla bobina de inductie de instalatia de alimentare,in timpul probelor,altfel tensiunea autoindusa,va arde ledurile... Scuze pentru lungimea postului,dar ma mai ia valul...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google