Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Baieti, am un var care detine un ambiance 1.5 DCI EURO3, si nu ii mai porneste masina de vreo 2,3 zile.
    Acum 2 ani i-a facut la fel si s-a dus la service, si i-au gasit 3 injectoare defecte din 4 , si le-a schimbat, ramanand cu 1 original.(apx 41mil)
    Acum cred ca ultimul, care e cel original face probleme?
    De la ce sa nu porneasca?
    Daca stiti vreun site cu injector nou, dati-mi si mie ca nu gasesc ceva serios.

    Comment


    • #32
      cati km are cu ea? e posibil sa fie si pompa vinovata.... da-ne mai multe detalii
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #33
        prima data pune un tester pe ea si vezi ce erori afiseaza. daca scrie ceva de presiunea de combustibil, atunci verifica injectoarele pe banc, daca zici ca nu mai porneste.in general astea se verifica prima data cind un 1,5dci nu mai porneste. daca iti ies bune,urmeaza pompa. spor la treaba pt ca e ceva de munca, dar se rezolva.

        Comment


        • #34
          a schimbat injectorul, acum cica daca o tureaza , incepe sa moara motoru, in panta nu prea poate urca? Ce sa fie? Sa se duca la un service si sa o testeze pe computer?

          Comment


          • #35
            Da ar trebuii pusa pe un tester, de preferinta clip'ul si vazut daca turbina intra in functiune dupa 2200 rpm. De asemena ar trebuii verificat si regulatorul de presiune de pe pompa.

            Comment


            • #36
              eu sunt varu' . dci euro 3- 95mii km- schimbat 3 injectoare noi acum 2 ani , al patrulea azi l-am pus. porneste usor, la ralanti pare sa mearga frumos, il turez pe loc pana la 4000 rotatii si nu se aude nimic. daca merg cu ea, peste 1500 turatii tacane ca avansul de la dacia care merge cu gazolina, de parca ar fi defecte toate injectoarele . s-a aprins o singura data martorul preincalzire bujii, am repornit-o si s-a stins. chestia asta s-a intamplat dupa ce am bagat 40 litri de motorina . mi-e teama sa merg cu ea, desi nu intrerupe in mers, insa tacanitul ala pparca rupe motorul .

              Comment


              • #37
                Din ce spui mai mult ca sigur este regulatorul de presiune de pe pompa de injectie.Inainte sa il cumperi, incerca sa il schimbi cu unul de pe o masina care stii ca merge , dar mai mult ca sigur asta e defect. Partea proasta este ca nu prea se curata ci se schimba. Iti tacane numai pe acceleratie sau si pe decelerare ?

                Comment


                • #38
                  numai pe accelerare, ca si cum ar merge in sarcina cu o greutate mare. nu am bagat in computerul masinii seria noului injector, o fi de asta ?

                  Comment


                  • #39
                    Pai in mod normal ar trebuii introdus si codul de pe injector in calculatorul de injectie. Dar ce tip de injector ai pus tot euro 3 ?

                    Comment


                    • #40
                      da, original, de la pitesti adus, scrie pe cutie renault original, am dat 1000 lei pe el. e posibil sa fie topit vreun piston?

                      Comment


                      • #41
                        Bun, original,original, dar pentru ce tip de motor euro 3 sau euro 4 ? Ca injectoarele de euro 3 au 5 gauri de evacuare a motorinei pe cand cele de euro 4 are 6 gauri. Daca ia pus injector de euro 4 la motorul tau de euro 3 nici, nu iti accepta codul de pe injector plus ca motorul merge defectuos atat in relantii cat si in sarcina.

                        Comment


                        • #42
                          am pus euro 3.

                          Comment


                          • #43
                            Am inteles, incearca sa scrii codul in calculatorul de injectie si vezi ce rezultate ai, de asemena sterge si erorile aparute.

                            Comment


                            • #44
                              am duso la service sa verifice distributia , poate e sarita de la punct. au verificat-o si era ok. dar dupa ce au montat totul la loc nu mai pornea deloc..... au reusit so porneasca u robotul- bateria murise- si dupa ce au oprit-o iar n-a mai pornit. se pot adapta motoare pe benzina la caroserii diesel ?cam cat costa un motor second?

                              Comment


                              • #45
                                Salutare

                                Se pare ca tot face figuri:
                                Dupa ce am montat supapa aia mi-a pornit la sfert fara probleme pana ieri dimineata.
                                Problema sta in felul urmator:

                                Pe la 95000km a inceput; o zi pe saptamana nu pornea dimineata (asta era prin septembrie) , apoi din ce in ce mai des pana nu a mai vrut deloc; initial sotia a dus-o la service (eu lucram pe un santier la 250km de casa); acolo nu au gasit nimic in afara de o eroare la un injector care nu a mai aparut dupa resetare;au dat masina inapoi ca nu are probleme si ca eventual sa mai amorsam din para; la a doua incapatanare de a porni i-am spus sotiei sa o duca la service si sa o lase acolo pana "prind" ei faza cu "nu porneste la rece".Zis si facut dupa doua zile au schimbat para ,ceva furtune si au zis ca e ok; a mai pornit cam o saptamana dupa care nu a mai reusit sa porneasca; sotia a apelat la un alt service din alt oras: a venit un tip si a dat la automat pana a omorat bateria dupa care a zis ca bateria e prea veche si i-a vandut alta; a venit apoi un coleg de-al lui care a spus ca un injector e defect si trebuiesc schimbate toate; in final a pornit-o cu spray; intrucat nu ma tine cureaua si mi s-a parut destul de aiurea faza cu bateria (bateria aia avea vreo 3 luni si merge perfect pe o dacie 1310 acum) nu m-am aruncat sa schimb injectoarele si am inceput sa o pornesc impinsa (pornea in 2m sau mai putin); am gasit un baiat (prietenul unui prieten ,etc) care lucreaza in reteaua Dacia si care avea tester acasa si fara nici o pretentie mi-a spalat pompa cu o solutie (nu mai stiu ce era) ,mi-a facut testul injectoarelor cu furtunasele si mi-a spus ca sunt ok apoi dupa vreo 2-3 randuri de teste pe laptop mi-a zis ca pompa nu face suficienta presiune (cu toate ca dupa primul test zicea ca totul e ok);mi-a recomandat un plin de motorina amestecat cu metabond (parca 20ml metabond la 40l motorina - oricum scrie pe recipientul cu metabond) dupa care sa schimb filtrul de motorina si daca tot face figuri sa schimb pompa de injectie;
                                Rezultate=0; ultima gaselnita a fost treaba cu supapa unisens pusa pe tur (un alt prieten dupa ce a vazut una pusa in uzina cum am spus in postul anterior) mi-a mers aproape o saptamana.

                                Observatiile mele:

                                1.Inainte sa pun supapa imi ramanea tur-ul gol.
                                2.Acum e plin tot timpul insa daca apuc sa dau prima cheie inainte de a da de 3 ori la para nu mai porneste decat trasa.
                                3.Daca apuca sa porneasca odata merge perfect toata ziua (pana la urmatoarea pauza de 8 ore);am incercat toate stilurile de condus si raspunde perfect la comenzi: sport/supraturat/subturat , cu/fara incarcatura ,panta/rampa etc.

                                Dupa ce am citit forum-ul asta si inca unul la sectiunile "nu porneste la rece" ,am ajuns la concluzia ca ori trage aer pe undeva (cum spuneam daca apuc sa dau prima cheie fara sa dau la para nu mai vrea deloc - presupun ca intra aer in injectoare), ori ramane pompa blocata (solutia cu ciocanul nu ma prea incanta ,iar cea cu spray-ul ... mi-e mila de motor ca trage destul de bine).

                                Scuze ca am scris atat de mult insa am vrut sa dau cat mai multe amanunte deoarece in momentul asta nu ma tine cureaua sa schimb pompa si apoi sa constat ca e de la altceva...

                                Ambition 1.5 dci euro4 2007 99300km ,motorina OMV ,revizii la 10000 cu piese de origine; bujiile bune ,inlocuit si releul de preincalzire;etansat furtune tur/retur (aveau joc pe stut-uri)
                                Daca imi puteti da un verdict sau o idee...ce as mai putea verifica...

                                Cu stima
                                Liviu

                                P.S.
                                Inca 2 observatii:

                                Martorul de preincalzire bujii se stinge foarte repede cca 4-5 secunde ,dar bujiile raman alimentate cel putin 12 secunde (am verificat asta tinand bujiile in mana ); de-asta am si inlocuit releul (fara succes).

                                Imi afiseaza un consum destul de mic cca 3,7 - 4,5 l /100km in conditiile in care merg cu 50-60km/ora cu viteza a treia turatie intre 2000-2500. Comparatia o fac cu primii 2 ani cand iarna afisa consum de pana la 5l /100km viteza la fel ,dar treapta a patra; traseul este acelasi 30km mixt naveta de la tara la oras.

                                Multumesc meggeo82 pentru pm ,azi incerc sa merg la baiatul cu tester-ul sa mai testez odata si sa-mi arate ce si unde sa curat: respectivul nu este mecanic auto si nici nu l-am intrebat cu ce se ocupa la Dacia.
                                Last edited by liviu9; 10 December 2011, 10:50. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google