Nu Recunoaste Cheia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Recunoaste Cheia

    luni 14 martie 2010 la introducerea chei in contact ptr a porni masina becul martor nu sa mai stins <lumina intermitent>
    am incercat de mai multe ori si cu cheia de rezerva si tot nici o schimbare
    am sunat la dacia asistenta si mi_au spus ca pot sa ma duca cu platforma <150 ron urcatul si coboratul de pe platforma si 2,5 ron/km daca sunt mai mult de 30 km.>daca nu mai sunt in perioada de garantie <loganul pe care il am este din 2005 si nu mai are garantie>
    am sunat apoi la asv brasov si le-am povestit problema baietii de acolo mi-au spus ca trebuie schimbate capetele de chei <costa in jur de 200 ron>
    am sunat si la sicaro brasov si au zis ca daca am cu ce sa o duc o rezolva
    in paranteza spus aceeasi problema am mai avut-o si anul trecut dar pana la urma pornea.dupa ce am pornit_o (2009) am duso la asv si meseriasi sau uitat ca broasca la bariera si nu i-au facut nimic au zis ca nu stiu care e probema inchei paranteza.
    asa ca am dus-o la sicaro remorcata unde au shimbat <bucsa antidemaraj >si am platit 590 ron

  • #2
    Salut gigibravo!Acelasi lucru am patit si eu la dci 70 cp,norocul meu a fost ca eram inca in garantie si nu a trebuit sa platesc nimic,in schimb am asteptat 7 ore dupa masina(cu tot cu revizie)caci uitasera oamenii sa puna capatul de cheie in masina care aducea primul transport de piese de schimb,dar ce sa faci asa e la noi am asteptat al 2-lea transport,a mai durat vreo 2 ore cu rescrierea cipului din capatul de cheie si de atunci nu am mai avut probleme.Numai de bine!

    Comment


    • #3
      Aveti cumva modulatoare FM in masina?

      Eu am auzit de un caz cand erau probleme la recunoasterea cheii din cauza interferentelor cu modulatorul FM>
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        La supernova am pățit chestia asta și am văzut pe alți la solenza tot această chestie dar la logan incă nu am auzit pe nimeni cu problema asta, dar citind acest thread văd că se intâmplă și la logan.

        Comment


        • #5
          Vedeti ca era cineva pe forum care putea anula antidemarajul in cazul in care nu aveti bani sa il reparati.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #6
            Salut.
            Nu se recomanda treaba asta.
            Dar fiecare face ce doreste
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              si eu am aceeasi problema si nu ii dau de cap astept sfaturi rog seriozitate ms

              si eu am aceeasi problema dar nu stiu ce are
              Last edited by Nicusor Maniu; 20 November 2011, 20:52. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                pai ce sa aibe ? ai pus-o pe diagnoza ? doar nu suntem vraci sa ne dam seama fara sa ne explici macar ce se intampla .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  interesanta problema,eu inca nu am patit asa ceva,sa nu mai recunoasca cipul de amindoua cheile??!
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    pai daca a crapat uchul sau bucsa decodoare , cum sa il recunoasca ?
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Un prieten are aceisi problema acum....Beculetul din bord clipeste foarte repede si des si nu mai porneste masina ! A sunat la Seda Service si i-au zis ca cipul de la cheie este de vina ....cu tot cu manopera costa 460 lei.....Ma da-l in masa de cip mi se pare ca-i fff scump...asa ca va intreb daca gasesc cipul de chie la magazinele de piese pt logan si daca aveti idee cat costa ...
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • #12
                        Cipul il gasesti, dar va trebui sincronizat cu UCH-ul.
                        Totusi daca cheia care nu mai functioneaza e simpla, adica fara butoane nu prea are ce sa se strice la ea.
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          Pai nu pot sa sincronizez cipul nou cu UCH-ul cu un laptop si un program de diagnoza....operatiunea asta nu cred ca face mai mult de 50 de lei....la baieti care se ocupa cu programele astea ....ma gandesc
                          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Cheie necodata simpla am eu.La fel si cea cu butoane sau....sau doar cipul din cea cu butoane.
                            Pentru pret,da-mi pm.
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #15
                              Salut!
                              Nerecunoatere cheie, problema veche de cca.1an. Dupa fel si fel de consultari - Dacia service: schimbare UCH = 900 lei, inlocuire chei:150-300 lei, verificari pe tester: neconcludente, am ajuns la urmatoarele concluzii, daca nu sunt recunoscute ambele chei:
                              1- verificare conectica UCH-bucsa decodoare;
                              2- verificare prin inlocuire (de proba, de la alt Logan) a bucsei decodoare (sunt compatibile);
                              3- verificare lipituri UCH;
                              4- inlocuire UCH.
                              La mine, dupa parcurgerea primilor doi pasi s-a rezolvat problema, care devenise enervanta: pe timp rece cheia era recunoscuta de cele mai multe ori la prima rotire, pe timp calduros uneori era recunoscuta dupa o rotire, alteori dupa 3-10 rotiri.
                              Mltumiri dlui.Viorel Spiridon ("viorelspiridon@yahoo.com"), ale carui sfaturi dezinteresate au fost utile!
                              Test

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google