Nu Se Mai Aprinde Martorul De Ulei !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    baga cheia pe senzor,dal afara si asa vezi si cum ai putea sa scoti mufa,totul numai cu poze sa vada si ochiul nostru ce si cum,ciudat este faptul ca o data firul rupt ramine stins martorul si nu iti indica nimic,normal trebuia sa ramina aprins
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      Caz rezolvat.
      Am rezolvat fara sa mai trag de mufa sau sa scot senzorul.
      Am cositorit un bold de un fir litat si l-am izolat. Am intepenit bine acel bold in locul unde intra firul, apoi am inadit firele. La urma, le-am izolat bine si gata treaba. Pozele cerute de domnu' NYT.:
      Attached Files
      Last edited by florin.fanatik; 14 February 2011, 19:18.
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #18
        caz frecvent la diesel
        mufa se scoate foarte simplu .are pe o laterala o clema de care se tine apasat si apoi se trage de mufa
        apoi se cositoreste un fir de ceea ce a mai ramas din mufa si se inadeste cu firul din instalatia masini si gata

        Comment


        • #19
          Caz frecvent, datorita firului foarte fragil si scurt, care in timp de la vibratii se rupe. Eu nu am observat nici o clema la mufa. Oircum, sunt multumit de rezultat, boldul cositorit sa intepenit foarte bine acolo si face contact foarte bine, poate sa vibreze de acuma cat o vrea, ca de iesit...nu mai iese. Numai bine!
          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

          Comment


          • #20
            @florin.fanatik - respectele mele maestre
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              o problema de acest gen am si eu, daca masina sta o zi si cand pun contactul nu se mai aprinde martorul de ulei in bord, interesant este ca dupa ce pornesc masina si merg cu ea un timp, opresc masina si pun iar contactul acel martor se aprinde normal,stie cineva care poate fi cauza ca dupa mai mult timp daca nu pornesc masina la incept nu se mai aprinde acel martor de ulei? Almeu eun dci de 70 cp si nu stiu exact unde se afla acea sonda ca sa pot verifica un eventual contact imperfect.

              Comment


              • #22
                Sunt mai in spate poze cu amlasarea senzorului, tot acolo e si la motorul de 70.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #23
                  Problema este ca nu reusesc sa scot acea mufa, mi-e frica sa nu o rup, oricm ciudat e faptul ca dupa prima pornire la a doua se aprinde normal, ce parere aveti? Contact imperfect sau sonda e posibil sa se duca?

                  Comment


                  • #24
                    si sau.. sonda e manocontact daca a ,,imbatranit membrana elastica nu mai inchide mereu contactul totusi da cu niste w pe sonda .

                    Comment


                    • #25
                      Problema este ca nu stiu cum sa scot mufa, iasa greu si imi este frica sa nu o rup.

                      Comment


                      • #26
                        Azi am schimbat si eu uleiul la masina si dupa ce m-am chinuit ceva timp sa scot filtrul de ulei, pt ca era intepenit, mi-am dat seama ca am si eu acel fir rupt de la senzorul de presiune. e posibil sa il fii rup chiar eu azi, nu sunt sigur. Mufa de la senzor are o clema. Am tinut apasat pe ea si am tras de senzor si nimic. Am ridicat de clema, a trosnit ceva pe acolo si nimic. Stie cineva cum se poate scoate? M-am uitat pe net si senzorul costa in jur de 30 lei in caz de il sparg. Daca ar fi sa il sparg la mine nu merita acum ca de abia am schimbat uleiul si nu vreau sa il schimb la doua zile. Daca descopera cineva cum se scoate doar mufa pls postati.

                        Comment


                        • #27
                          Rezolvat

                          Am reusit azi dimineata sa scot mufa de la senzorul de presiune. Trebuie apasat puternic pe clema si apoi tras cu putere. Acum nu ramane decat sa vad cum o sa cositoresc la loc cablul maro ca este destul de dificil. In mufa neagra mai este o alta mufa mai mica alba. va atasez niste poze .
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua, am o rugaminte la colegii de forum, imi puteti spune daca in imaginea de mai jos piesa cu mufa maro este sonda de presiune ulei? Masina fiind un logan dci de 70 cp.
                            Attached Files
                            Last edited by valli; 28 March 2015, 22:21. Reason: greseala atasare poza

                            Comment


                            • #29
                              da...aia e sonda

                              Comment


                              • #30
                                Am incercat sa fac un mic test cu mufa de la sonda si anume:
                                -Cu mufa pusa am pus contactul iar martorul din bord s-a aprins normal.
                                -Fara mufa pe sonda am pus contactul si spre surprinderea mea martorul din bord s-a aprins normal, vazand acest lucru am pornit motorul si martorul s-a stins asa cu trebuia.
                                Oare nu ar fi trebuit ca atata timp cat mufa era scoasa acel martor din bord sa nu se mai aprinda? Apropo... am fost pe la 6-7 magazine de profil ca sa umpar o sonda noua si nu am gasit cu 2 pini si cu mufa patrata la nici unul, nici dupa talon nu au reusit sa gaseasca asa ceva, sa fie vreun lot mai deosebit?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google