O Solenza Cu Mici Modificari .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai cu anuntul atunci

    Comment


    • #17
      Nu ma pasioneaza deloc puterea , motorul de solenza este destul de bun , mai ales ca eu l-am resoftat si am undeva la 83-85 hp . Ma axez mai mult pe exterior si interior . Momentan vreau ceva simplu si de efect , dar cu timpul o sa fie ceva mai avansat la exterior . Interior am modificat :ceasurile de bord (de logan cu CB si iluminatul albastru cu acele rosii) , o plafoniera cu leduri , o cotiera , un cd player Pioneer , 2 boxe fata tot Pioneer si 2 spate Sony Xplode si niste huse pe scaune . La capitolul evacuare am doar finala de inox Borla la fel ca cea originala (doar ca e din inox) . O sa revin cu cateva poze dupa ce imi aduce un prieten aparatul foto inapoi .

      Comment


      • #18
        Stai ca bag eu niste poze cu ceasurile si cu interiorul albastricai

        Iata niste poze,una din ele este de cand era fata mare )
        si una fara bara
        Last edited by Alex Matei; 26 March 2014, 15:02. Reason: Automerged Doublepost
        Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

        Comment


        • #19
          ........................
          Attached Files
          Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

          Comment


          • #20
            Mai bine lasa-l pe el sa le puna ca tu le-ai pus gresit
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by bolidu` View Post
              Nu ma pasioneaza deloc puterea , motorul de solenza este destul de bun , mai ales ca eu l-am resoftat si am undeva la 83-85 hp .
              Din resoftare 85 hp ? sa fim seriosi
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • #22
                Eu spun ce mi-a spus cel care mi-a facut-o . Nu bag mana in foc ca asa este . Si am revenit cu niste poze , cei drept, mai vechi (pe vremea cand am demontat tot interiorul si am antifonat-o) si cand am colantat capota si toate elementele pe care este carbon .

                PS: Nu-mi sariti in cap la poza cu ceasurile se vad lipsa unele "piese" (buton avarii , cd-player-u , capacul de la boxa (boxele vechi) . Cei de pe alte forumuri , m-au luat la misto prea mult si le-am parasit rapid .
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  cand ii faci bad boy-ul mult asteptat ?
                  Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                  Comment


                  • #24
                    Trebuie sa fac rost de o capota si o grila si ma apuc si de bad-boy , nu vreau sa bag sudura in cea originala , daca nu-mi place cum iese pun capota originala si grila inapoi . Am sa revin cu poze mai recente , mai pe seara .

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bolidu` View Post
                      Trebuie sa fac rost de o capota si o grila si ma apuc si de bad-boy , nu vreau sa bag sudura in cea originala , daca nu-mi place cum iese pun capota originala si grila inapoi . Am sa revin cu poze mai recente , mai pe seara .
                      PS: Am revenit cu cateva poze recente .
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Cam multe pavele la indicatorul de temperatura motor.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #27
                          Din cate stiu eu, solenza nu venea cu ceasuri de logan, avea alte indicatoare. De aici e posibil sa ii arate mai multe liniute la termperatura apei.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Am observat ca de la postarea trecuta ai trecut si la displayul pe negativ. Bravo! Arata bine.
                            Cat despre temperatura, mai stiu pe cineva care are ceasuri de logan pe soleta si nu are nici o porblema cu afisarea temperaturii, adica afiseaza exact 4 pavele cand temperatura motorului e in parametrii. La tine este o probelma. Dar banuiesc ca nu tot timpul ajungi la 6 pavele nu?

                            Comment


                            • #29
                              Temperatura nu afiseaza corect , oscileaza , ba full , ba 4-5 linii . Asa este de cand am pus ceasurile de logan . Nu ma deranjeaza . Cand ea se incalzeste prea mult , porneste electroventilatorul si imi dau seama ca a inceput sa se incinga motorul . O sa ma duc la cineva in domeniu sa vad ce am de facut .

                              Comment


                              • #30
                                A cam inceput sa se puna praful pe acest topic! Am revenit cu cateva poze , sa mai vada si lumea de pe aici in ce stadiu mai este masina mea .

                                Originally posted by bolidu` View Post
                                A cam inceput sa se puna praful pe acest topic! Am revenit cu cateva poze , sa mai vada si lumea de pe aici in ce stadiu mai este masina mea .
                                PS: Nu stiu ce are de nu pot incarca poze ! Rog pe cineva sa ma ajute .
                                Last edited by bolidu`; 14 July 2014, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google