Opel Rekord C 1900 L

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Totul este fabulos. Nava amiral a primit tot cea avea mai bun AUDI la vremea respectiva.
    Credeam ca ai dat mult mai mult pe acest Opel.

    Comment


    • #32
      Daca e asa de fabulos, de ce are preturi mici de vanzare?
      Nu stiu oamenii? Sau care-i treaba?

      Da, pretul a fost mic pt ca am prins o oferta. Altfel, preturile sunt mult mai mari. Insa mai mult, pe un moft, n-as fi dat.

      Comment


      • #33
        Sper ca te-ai uitat sa vezi ce motorizari si ce consum are nu sau la costurile de intretinere ? Si de acolo rezulta preturile asa mici. (AUDI V8)

        Comment


        • #34
          Consumul nu este un impediment pt un pasionat. Al meu Opel suge cam 14-15%. Un v8 suge 20. Nu-i asa mare diferenta la consum.
          Probleme ei sunt ca nu-i suficient de veche cat sa aiba ceva atractiv, interior nu este ceva special si nici calitatea nu-i impresionanta.
          Deci, de ce ai vrea sa cumperi asa ceva?

          Uite una intreaga cu 1200 euro: http://cautare.mobile.ro/automobile-...RT&tabNumber=2
          Last edited by Cezar; 8 August 2012, 10:48. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            14-15 ? Benzina ajunge la 7 lei !!!
            E drept ca si vechile dacii consumau 10% si nu eram pasionati )

            Comment


            • #36
              Si daca ajunge, eu ce sa-i fac?
              La cat merg cu ea, ca imi consuma 7, ca-mi consuma 20, tot un drac.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Cezar View Post
                Si daca ajunge, eu ce sa-i fac?

                Pune-i gaz

                Jokin`

                Comment


                • #38
                  I-as pune gaz, insa nu am voie. Teoretic trebuie sa o mentin in stare originala, fara niciun fel de modificari. Ea mici modificari are, insa suficient de mici cat sa nu se vada.
                  De ex, are si o mica statie cu difuzoare ascunse in scaune si bord. Nu scot ele mare branza, dar pot lega ceva sa se auda putina muzica, caci radioul nu prinde decat AM.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Cezar View Post
                    Spune-mi un clasic de la BMW sau Audi ce merita reconditionat.
                    BMW E9.

                    E cam de-o varsta cu Rekord-ul, dar ma tineam dupa el cu 180 km/h, dăcât.
                    Attached Files
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #40
                      Foarte foarte frumos exemplarul.

                      Comment


                      • #41
                        Intradevar frumos BMW-ul, la fel ca Opel-ul prezentat in acest thread. La mai multe la fel de frumoase si ingrijite.
                        My ride

                        Comment


                        • #42
                          Am vazut un BMW ca ala in Grecia, era alb. Superba masinuta!

                          Comment


                          • #43
                            Original a fost postat de Cezar
                            Spune-mi un clasic de la BMW sau Audi ce merita reconditionat.
                            BMW 1500. S-ar potrivi alaturi de Rekord.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by vitriol View Post
                              BMW E9.

                              E cam de-o varsta cu Rekord-ul, dar ma tineam dupa el cu 180 km/h, dăcât.
                              Frumusel tare, doar ca-i cam scump, si nu-si prea face banii.

                              @mr.k: ai dreptate, ar merge

                              Comment


                              • #45
                                Uite o licitatie.



                                Asta e super.

                                De asemenea, printre masinutele interesante se mai numara un Triumph Spitfire, din 1967, care a fost parțial restaurat. Roadster-ul are motor cu 4 cilindri in linie, de 1167 cmc, cu doua carburatoare Skinner Union HS-2, ce dezvolta putere 67 CP, si suspensii independente, cu garda la sol si convergenta ajustabile. Pretul de pornire: 5.000 €.
                                Ar mai fi asta, dar pretul....
                                Iar un Mercedes 190SL roadster, din 1959, se afla si el printre "vedetele" licitatiei. Restaurata complet, bijuteria pe patru roti atinge o viteza maxima constructiva de 177km/h, are un motor in 4 cilindri, de 1897cmc / 105CP, care accelereaza 0-100km/h in 13,3s. Pretul de pornire este de 38.000 €.

                                Eu as licita pentru monopostul Ferrari F1, dar cum nu sunt circuite in Romania, iar pretul de pornire e cat al unei case, ma abtin.
                                Last edited by mr.K; 10 August 2012, 13:15.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google