Oprit Motor In Mers - Nu Mai Porneste (curea distributie rupta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cristi xp ...sincer da alt motor in cazul DCI....rectificare chiuloasa,supape noi ,mana de lucru, pistoane noi , calculeaza si vezi ca iesi mai ieftin cu alt motor.+ ca nimeni nu mai garanteaza buna functionare a motorului dupa o asemenea interventie,nu spun eu astea ci cei care s-au lovit de problema. daca damage-ul este mai mic poate scapi mai ieftin faci urmatoarele operatiuni si cheltuieli :
    - rectificat si honuit cilindri
    -rectificat vibrochen
    -rectificat plan chiulasa
    -rectificat supape si scaune
    Piese :
    - set garnituri (chiulasa,baie,simeringuri supape)
    -pistoane + segmenti+ bolt
    -set cuzineti
    Toate aceste operatiuni si piesele te vor costa dublu decit un motor SH in stare buna.
    Acum despre masuratori.
    Last edited by slim_daddy40; 3 May 2011, 12:20.

    Comment


    • #17
      Din cate imi aduc aminte la DCI daca se rupe distributia se duc:axa cu came,supape si trebuie rectificata chiulasa.
      Nu am auzit pe nimeni sa sparga pistoanele in astfel de cazuri.
      Se recomanda sa duceti chiulasa la cineva care se princepe pentru a verifica toate supapele, pacat ca majoritatea le schimba la ochi pe cele care par strambe apoi la prima cheie..tacane ceva, nu trage, scoate fum, etc.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • #18
        Originally posted by slim_daddy40 View Post
        cristi xp ...sincer da alt motor in cazul DCI....rectificare chiuloasa,supape noi ,mana de lucru, pistoane noi , calculeaza si vezi ca iesi mai ieftin cu alt motor.+ ca nimeni nu mai garanteaza buna functionare a motorului dupa o asemenea interventie,nu spun eu astea ci cei care s-au lovit de problema. daca damage-ul este mai mic poate scapi mai ieftin faci urmatoarele operatiuni si cheltuieli :
        - rectificat si honuit cilindri
        -rectificat vibrochen
        -rectificat plan chiulasa
        -rectificat supape si scaune
        Piese :
        - set garnituri (chiulasa,baie,simeringuri supape)
        -pistoane + segmenti+ bolt
        -set cuzineti
        Toate aceste operatiuni si piesele te vor costa dublu decit un motor SH in stare buna.
        Acum despre masuratori.
        cine ti-a zis tie ca se schimba pistoanele ,alezat , honuit ...pentru o rupere de distributie... ??? ti-am dat un exemplu de un caz special care ar fi 1 la 10 mii in care se poate intampla asa ceva , dar pana acum am auzit asa ceva decat la un mitsu EVO
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          tie iti cam place sa fii gica contra...dai un search pe google si ai sa vezi se pare ca toata lumea este proasta numai tu destept. oricum nu ma mai contrazic ca nu are rost din cate se vede.

          Comment


          • #20
            Cred ca ,colegul nostru si-a facut o idee de ce s-ar fi putut intampla la el in motor sau pe langa ,dar dupa cum am mai spus si alta data aici doar ne dam cu parerea nu facem minuni,minunile le face nenea mecanicul.

            Comment


            • #21
              Originally posted by slim_daddy40 View Post
              cristi xp ...sincer da alt motor in cazul DCI....rectificare chiuloasa,supape noi ,mana de lucru, pistoane noi , calculeaza si vezi ca iesi mai ieftin cu alt motor.+ ca nimeni nu mai garanteaza buna functionare a motorului dupa o asemenea interventie,nu spun eu astea ci cei care s-au lovit de problema. daca damage-ul este mai mic poate scapi mai ieftin faci urmatoarele operatiuni si cheltuieli :
              - rectificat si honuit cilindri
              -rectificat vibrochen
              -rectificat plan chiulasa
              -rectificat supape si scaune
              Piese :
              - set garnituri (chiulasa,baie,simeringuri supape)
              -pistoane + segmenti+ bolt
              -set cuzineti
              Toate aceste operatiuni si piesele te vor costa dublu decit un motor SH in stare buna.
              Acum despre masuratori.

              - rectificat si honuit cilindri - WTF ? asta o faci cand refaci un motor , care are cilindrii ovalizati
              -rectificat vibrochen cred ca vroiai sa spui vilbrochen- Asta faci cand se uzeaza vilbrochenul din motive de ungere , si aici il schimbi nu stai sa rectifici
              -rectificat plan chiulasa - costa 50 de lei la Caprita
              -rectificat supape si scaune - iei alta chiulasa

              Piese :
              - set garnituri (chiulasa,baie,simeringuri supape) - maxim 100 E , atat costa l o masina premium
              -pistoane + segmenti+ bolt - asta faci cand topesti pistoanele sau strambi bielele .
              -set cuzineti - asta cand dai vilbrochenul si pistonale jos , iar daca nu se schimba vilbrochenul iar cuzinetii n-au uzura se pun inapoi cei originali .


              frate daca nu stiti , nu mai comentati aiurea , ca cine vede va si crede .
              Ca sa refaci un motor dupa o distributie rupta te costa maxim 1500 de lei .
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • #22
                info noi

                cand s-a orpit - nu a fsot nici un zgomot puternic ,ceva lovituri, sau chestii dastea - pur si simplu a intrat in frana de motor ( ca si cum as fi ridicat pedala) si gata - mort in papusoi. cand dau de cheie- se invarte foarte usor ca si cum nu s-ar invartii motorul- desii se invarte ca iese aer pe teava de esapament cand dau sa pornesc- nu se aude nici un zgomot ciudat- nici o bataie nimic. si ultima noutate - ramane aprins martorul de bloc motor ( sau indicatorul de motor), se stinge martorul de rezistenta.

                Am dus-o la service aseara si azi se ocupa de ea- vatin la curent.

                varaintele initiale ar fi:
                - sarit de la punct - si pierde compresia
                - distributia rupta de tot
                - pompa de inalta presiune
                - injector cazut si se duce toata presiunea pe la el.
                - sezor pozitie volanta/ senjor turatie
                - alt senzor


                situatia initial - mers constant 90km/h in viteza 4 zona de dealuri - drumul urca usor. nu s-a aprins nici un martor ianite de eveniment, nu scotea fum, nu vibra, nu erau semne de motor/ injectie/pome defecte, filtrul motorina,era schimbat cam de 10 k km, revizia ulei /filtre la 70k km, acum are 73k-74k km
                Last edited by mae; 6 May 2011, 13:22.
                1.5 dc

                Comment


                • #23
                  Originally posted by slim_daddy40 View Post
                  tie iti cam place sa fii gica contra...dai un search pe google si ai sa vezi se pare ca toata lumea este proasta numai tu destept. oricum nu ma mai contrazic ca nu are rost din cate se vede.
                  pai exagerezi,nu ai idee despre ce e vorba dar continui sa ne explici ca asa se face.Daca aveai dreptate iti dai seama ca nu eram contra, dar sa vii si sa bagi oamenii in sperieti cu niste lucruri care sunt total neadevarate.
                  Mi s-a rupt si mie distributia odata si culmea ca n-am schimbat motoru si nimeni de aici de pe forum,daca vrei iti dai si poze cu urmele de la supapa pe piston ) ,cu ocazia asta vezi si tu cum arata un bloc motor cu pistoane in el .
                  Mai un pic si google o fi vreo carte de mecanica.Eu ti-am explicat ce se intampla cand se rupe cureaua ,tu ai fost in stare sa imi argumentezi doar ce scrie pe google .Is convins ca nici nea dorel de la capu' satului care-i mecanic de dacii n-o sa fie de acord cu ce zici tu acolo.
                  @mae sa ne zici te rog daca trebuie schimbat motorul ...
                  Last edited by Cristi_Xp; 6 May 2011, 14:09.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    din cunostintele mele- ii dau dreptate lui cristi XP - iar ce zici tu slim-daddy - ar fi cazul cel mai extrem - si aproape greu de intamplat.

                    sitautia cea mai usoara- nu se intmpla nimic( doar se rupe curearu de distributie)- pot asta trebuie sa ai un pic de noroc
                    apoi next level - indoirea supape
                    -spargere piston
                    - in cel mai rau caz posibil in mod normal - distrugerea chiulasei.
                    situatia este clara - pericolul este ca pistoabnele sa loveasca in supape si de aici variantele de mai sus.

                    Blocul motor -se paote distruge daca se rupe/spare o biela (am vazut cazul asta dar nu avea nici o treaba cu dsitributia) sau si mai extrem rupere arborele cotit.

                    in cazul distributiei nu are ce sa deterioreze blocul motor- pistoanele si fac drumul lor prin cilindru - si pot lovii supapele - de unde probloemel posibile mai sus
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      ok ma predau!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by mae View Post
                        info noi

                        cand s-a orpit - nu a fsot nici un zgomot puternic ,ceva lovituri, sau chestii dastea - pur si simplu a intrat in frana de motor ( ca si cum as fi ridicat pedala) si gata - mort in papusoi.
                        Nu vreau sa ma fac vreun flame pe aici , dar eu sunt de parere ca daca s-a rupt distributia in timpul ce motorul functiona in sarcina, nu cred ca facea frana de motor. Odata cureaua rupta , sigur stamba si supapele, care raman deschise , deci ... implicit compresia e nula . Nu vad cum mai facea frana de motor .
                        Desi MAE , zice ca se invarte foarte usor cand da sa-l porneasca , o chestie contradictorie ... semn ca distributia e rupta .
                        Sunt confuz .
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #27
                          Eu as zice ca 40% posibilitate sa fie distributia rupta. Vad ca ai cam 74.000 km parcursi. Ai schimbat distributia la 60.000?
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            si mie mi s-a intamplat acelasi lucru...in mers s-a oprit motoru...concluzia : s-a rupt cureaua de distributie.....am dus-o la mecanic, alta distributie..alte supape,manopera...m-a costat 1200 lei.
                            la mine a fost din cauza pompei de apa, s-a blocat si mi-a rupt cureaua.
                            pompa era una cam no name....asa ca de atunci...m-am invatat minte.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by FLORYN View Post
                              Nu vreau sa ma fac vreun flame pe aici , dar eu sunt de parere ca daca s-a rupt distributia in timpul ce motorul functiona in sarcina, nu cred ca facea frana de motor. Odata cureaua rupta , sigur stamba si supapele, care raman deschise , deci ... implicit compresia e nula . Nu vad cum mai facea frana de motor .
                              Desi MAE , zice ca se invarte foarte usor cand da sa-l porneasca , o chestie contradictorie ... semn ca distributia e rupta .
                              Sunt confuz .
                              pai cum sa nu faca bre frana de motor ?
                              daca masina este in viteza , planetarele inca invart arborele ... doar ca nu se mai invarte axa cu came din cauza ca e rupta cureaua .

                              n-ai schimbat motorul ?
                              mai merge bine masina acum dupa ce ai reparat`o ?
                              N-ai schimbat nici pistoanele ? alezat ,honuit ...
                              Last edited by Cristi_Xp; 8 May 2011, 13:53. Reason: Automerged Doublepost
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                rezultatul - curea distributie rupta.

                                Motorul se invartea foarte usor ca si cum nu ar fi fost acolo - deci compresie zero - frana de motor porbabil nu a fost normala - nu mai tin bine minte.

                                distributia era schimbata la 60 k si avea mai putin de un an - si posibil ca reparatia sa fie pe garantie piesa ( piese originale) montaj in service autorizat, dar trebuie sa vina cineva de la furnizorul de piese sa faca poze, sa constate defectiunea. si apoi vor deschide motorul.
                                1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google