Parbriz Crapat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz Crapat

    fratele meu si-a achizitionat un laureat 1.5dci 85cp acum 3sapt.in drum spre italia(ca acolo foloseste masina)a facut un popas la austrieci peste noapte si dimineata cand a dat drumu la stergatoare a observat ca parbrizul are o crapatura de la cheder pana un pic deasupra stergatorului de pe partea soferului,iar dupa vreo 1000km knd a ajuns acasa in roma crapatura se mai intinsese inca vreo 5cm.ideea e ca nu are nici o urma de lovitura,nu isi adunce aminte sa fi luat vreo piatra in parbriz.se poate schimba pe garantie??ma gandesc sa fie montat aiurea parbrizul si de la gropi,torsiuni,presiunea aerului sa fi cedat??nu isi gasea nici o explicatie.a mai patit cineva asa ceva?sa crape din senin??
    Last edited by bogdaneleuro; 15 May 2009, 16:01. Reason: corectare

  • #2
    NU vrau sa te dezamagesc dar cred ca NICIODATA nu o sa vezi parbriz schimbat pe garantie ( decat daca are defecte vizibile), incearca pe CASCO.

    Comment


    • #3
      Sunt de acord cu ce a zis colegul mai sus. Cineva a luat masina de la dealer si la o saptamana pornise o crapatura in partea de jos a parbrizului, s-a dus la ei, dar nu au vrut sa il schimbe pe garantie, asa ca a fost la Casco, toata chestia (parbriz + manopera ) a fost 5 mil, in 2007.

      Comment


      • #4
        aha.dar stau si ma gandesc cum naiba a aparut acea crapatura???asa din senin??

        Comment


        • #5
          Eu am vazut parbriz schimbat pe Casco si dupa doua saptamani a pornit o crapatura dintr-un colt al parbrizului. Cei care l-au montat au zis ca ei nu garanteaza decat etanseitatea montajului, nu si parbrizul.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            deci sigur ramane pe casco.eu l-am sfatuit sa mearga la un service reno sa le povesteasca ce si cum si poate il schimba pe garantie,daca nu pe casco.

            Comment


            • #7
              Poate in alta tara sa fie altfel, dar ma indoiesc.

              Comment


              • #8
                Acum cativa ani am avut o Nova,am patit aceesi problema,de 2 ori.Era de la caroserie,stalp deci defect de fabrica.Amandoaua le-am schimbat pe garantie,cu spaga aferenta.Cred ca depinde de service,sau au dispozitii de la fabrica.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #9
                  Parerea mea este ca daca se dovedeste ca nu a fost lovit cumva si este un defect de fabricatie , posibil sa-l schimbe .
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    Adevarul este ca am avut ceva greutati pana l-am schimbat,nu s-au lasat usor.M-au trimis la Pitesti si daca cei de acolo au zis OK,l-au schimbat.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #11
                      Aceasi problema a avut si un prieten cu un renault clio , care dupa 600 km de la achizitionare s-a crapat parbrizu . A fost schimbat pe garantie la Cobalcescu.
                      Kiss Fm Gris Platine DC

                      Comment


                      • #12
                        ma gandesc la faptul ca o sa dea explicatiile aferente la un service reno in italia si sper ca acolo sunt altfel de oameni.din moment ce nu apare urma de lovire nu vad de ce sa nu il schimbe pe garantie??e clar ca a crapat de nebun!poate nu a fost prins bine in cheder si de la gropi alea alea a cedat.

                        Comment


                        • #13
                          Cand schimbi parbrizul sa le zici la cei care fac treaba asta sa verifice si caroseria si stalpii ,sa nu se mai intample si a 2-a oara.
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • #14
                            Bogdane daca te trimite service-ul la Mioveni sa verifice aia parbrizul, mai tin si masina in service vre-o 2 zile si iti mai cer si ceva acte, mai bine o faci cu banii jos sau casco. Aschimbat de curand un prieten - 417 RON. Succes!

                            Comment


                            • #15
                              Stai calm ca nu-l trimite nimeni la Mioveni. Este vorba de fratele sau care locuieste in Italia la Roma.

                              La mine, pe o ploaie torentiala de cateva ore bune in care stergatoarele au mers continuu, lamela de cauciuc al unuia din stergatoare s-a tras spre interior vreo 3-4 mm si nu am observat deoarece stergatoarele se uzasera deja si scoteau zgomotul acela specific, rezultatul- o zgariietura frumoasa sub forma unui arc de cerc, asta la 4 luni de la achizitionarea masinii.Am fost la reprezentanta Dacia si mi-au spus ca nu face obiectul schimbarii parbrizului.
                              Probleme de genul acesta nu se rezolva decat pe CASCO dar pentru ca trebuie eliminata cauza, prezentarea in service pentru verificari este obligatorie pentru a nu se mai repeta.
                              Last edited by Cromatic; 16 May 2009, 20:02.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google