Particularitati Motor D4F-732

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da, sint cu doi indici, D4F-732 si D4F-734 montate pe L1, unul din ele e cu GPL din fabrica instalat pe masina.
    Si da, se intilnesc supapele cu pistoanele in cazul ruperii curelei de distributiie.

    Comment


    • #47
      D4F 734 e cu GPL atât pe X90 cât și pe X52.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #48
        Care a vazut cum arata un senzor TDC pentru D4F euro 5 ? va intreb pentru ca am ramas surprins sa constat ca este total diferit fata de un senzor de 1.4 sau 1.6 MPI.
        Prima diferenta notabila este ca nu mai dispune in "capul" senzorului de acel varf metalic practic capul senzorului este acoperit in intregime cu un fel de cauciuc.
        A doua diferenta , senzorul este muult mai mic decat cel "clasic" de 1.4/1.6 posibil si 1.6 16v.

        Oare ce avantaje vin cu aceste modificari ?
        Partea cam nasoala e ca n-am vazut pe nicaieri sa comercializeze cel putin la o cautare rapida pe piata/internet aceasta "noua" generatie de senzor TDC.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #49
          x52 D4F732

          Marcaj A2C53183840
          Captor PMH 8200643171 31,99e+tva

          alte referințe
          7700101969
          8200396919
          8200436025
          Last edited by t0rquemada; 14 February 2015, 00:01.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #50
            Bun , dar care sunt avantajele modificarilor aduse la acest senzor ? bine ca n-am comandat pana acum ca sigur imi luam teapa.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #51
              Probabil pentru a nu strânge pilitură.

              Ai probleme cu el ?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #52
                Posibil sa am probleme cu el , ramane sub observatie pentru moment.
                Ce am observat la acest nou tip de senzor TDC ! se pare ca nu mai acumuleaza tot felul de mizerii pe el , dar in schimb rugineste volanta , iar aceasta rugina se pare ca-l incurca cu citirea corecta , deci pana la urma se pune problema cum poti curata volanta !? sau ma rog acea roata dintata.
                Last edited by prometheus; 14 February 2015, 00:58.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  E volanta, pe ea ai coroana dințată pentru rotirea motorului cu demarorul.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #54
                    Bine ca dispare in curind panarama asta de motor

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by prometheus View Post
                      Posibil sa am probleme cu el , ramane sub observatie pentru moment.
                      Ce am observat la acest nou tip de senzor TDC ! se pare ca nu mai acumuleaza tot felul de mizerii pe el , dar in schimb rugineste volanta , iar aceasta rugina se pare ca-l incurca cu citirea corecta , deci pana la urma se pune problema cum poti curata volanta !? sau ma rog acea roata dintata.
                      Dumneata ai probleme(sa zicem),cu efectul de ruginire a coroanei ce se afla in planul senzorului,coroana ce se afla in planul bendixului(cuplat),sigur este lustruita de pinionul respectiv.Ideea ca rugina ar afecta citirea corecta a senzorului,suna un pic a "efect Placebo",deoarece nu cred ca rugina ar diminua alarmant, dimensiunea dintilor coroanei respective(acceptind ca acesta ar fi singurul efect al ruginei).Ruginirea coroanei in discutie,poate fi incetinita,redusa,prin aplicarea unei pelicule de ulei,prin tamponarea danturii,prin locul ramas liber dupa demontarea senzorului,rotind motorul incet,la rece.

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc lenush64 pentru detalii de curatare volanta , operatiunea s-a efectuat cu o zi in urma exact cum ai scris cu o pensula cu putin ulei si dat la cheie , s-a uns toata dantura cat ai clipii! Repet ramane sub observatie sa vad daca o sa mai am probleme cu pornirea la cald.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #57
                          Senzorul de turatie TDC nu citeste dintii de antrenare a volantei de catre pinionul demarorului, este alt set de dinti care sint cititi de catre TDC, exista un dinte dublu ca latime care indica faptul ca arborele motor este la PMH ( punctul mort superior )
                          Asa ca ungerea dintilor de antrenare a volantei e frectie la un picior de lemn.

                          Se poate vedea in poza pe care o postez, cele 2 rinduri coaxiale de dinti, cel extern este de antrenare a volantei, cel din interior ( se poate vedea si dintele dublu ca latime ) este pentru citirea de catre TDC
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            @bogdan_cr,daca nu s-a inteles din post-ul meu,ca sunt 2 coroane,inseamna ca am probleme mari,in a ma face inteleasa.Referitor la "tratamentul" cu ulei,eu cred ca orice boala,reala sau inchipuita,are nevoie de un tratament.Placebo,facea tratamente cu -apa chioara,sau cu hap-uri false si culmea ironiei,la o serie de pacienti,autosugestia,dadea evolutii pozitive...

                            Comment


                            • #59
                              Nu e foarte clar din postul tau ca sint doua coroane dintate, una pentru antrenare si alta pentru citire turatie de catre TDC.
                              De-asta mi-am permis sa pun o poza, care face cit 1000 cuvinte, nu o lua personal, nu ti-am adus nici un repros, am vrut decit sa fie clar pentru toata lumea, asa cum eu nu am inteles postul tau poate si altcinava n-a inteles ca sint 2 coroane diferite.

                              Comment


                              • #60
                                Daca desfaci senzorul o sa vezi imediat coroana dedicata pentru el , defapt prin acel orificiu unde vine senzorul o sa vezi numai acea coroana.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google