Patanie Din Trafic - Pareri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Patanie Din Trafic - Pareri

    Salutari confrati Loganisti

    Scurt si la Obiect, eram intr-un sir de masini bara la bara, masina a luat-o la "vale" extrem de incet, eu umblam pe Waze, s-a oprit intr-o masina a unei doamne "dulci" de tot care a inceput sa spumege, sa faca poza masinii, etc.
    Eu i-am facut semn ca e razna, ca n-a patit nimic, de la un impact cu max 3km/h si mi-am vazut de drum.

    Acum intrebarile sunt :
    -Cine e de vina? doar eu sau si dansa ca n-a pastrat o distanta apreciabila?
    -Ce poate face ea? eu n-am numarul ei, nu stiu nimic despre ea, ea insa are nr meu. am inteles ca un accident nedeclarat se pedepeste cu suspendarea permisului?
    Insa cum definim un accident in contextul asta?

    Sunt curios, ca incepator - numai asa inveti, banuiesc si din bune si din rele si mai ales din propria experienta, pe propria piele, nu doar din auzite.

    Cu multumiri

  • #2
    daca declara accidentul esti chemat(teoretic) la politie.
    in 24 ore trebuie declarat un accident daca nu se va suspenda permisul.
    accident se defineste prin impactul tau asupra ei si esti si vinovat .

    Comment


    • #3
      Pai bine bine - si cum dovedeste ca eu am lovit-o si nu invers?
      In felul asta, pot spune ca m-a lovit x-ulescu si fac plangere pt orice zgarietura pt bara fata / spate. Cred ca procesul sigur are o modalitate de verificare.

      De ex - eu nu am niciun semn pe masina in urma impactului descris.

      Later Edit :
      Eu as merge sa-l declar, cu drag! Insa ce declar, ca nu am retinut numarul de inmatriculare sau ce?
      Recomandari?
      Last edited by AlexCuLogan; 20 May 2015, 23:52.

      Comment


      • #4
        Daca nu exista daune, declara degeaba accidentul. Cat timp lovesti pe cineva in spate, vina iti revine tie, in totalitate
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul