Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    spray cu vaselina face minuni
    Captain of the black pearl

    Comment


    • #17
      Si il folosim pe tija aia de metal de care trage cablul?
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #18
        Cel mai indicat ar fi sa se desfaca cablul de ambreiaj si sa se dea cu ulei intre tija de metal si cablul propriu-zis, cum se face la montare, dar merge si sa dati cu niste spray/vaselina/WD 40 direct pe tija.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Dupa 9000 km a aparut si la mine scartiitul la pedala ambreiaj. M-am dus cu ea la service fiind in garantie, au gresat cablu de ambreiaj si acum este in regula. Poate ca e dci si folosesc ambreiajul mai mult mai ales in aglomeratie, pt ca la serviciu am pe benzina si la 10000km nu a aparut problema asta.

          Comment


          • #20
            Ambreiajul meu prinde foarte foarte sus. Credeti ca tre sa merg pe la service pentru reglaj? Ma enerveaza teribil modul in care prinde. Cand ridic piciorul de pe pedala, scutura putin iar daca ating pedala, deja se tureaza masina in gol.

            Comment


            • #21
              Mergi neaparat in service sa il regleze sa prinda jos. Daca il lasi asa, pe la 20.000-30.000 o sa trebuiasca sa schimbi kit-ul de ambreiaj. Alege si tu un service bun si mergi acolo sa-l regleze.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                @andrei - am fost, mai inainte m-am intors de la service si mi-au spus ca n-au ce sa-mi faca. Ambreajul e hidraulic pt cutia pe cabluri de la dieselul de 85CP si nu exista niciun reglaj la el. Asta este, sper sa ma obisnuiesc cu el asa si sa mearga mult si bine!

                Comment


                • #23
                  Au dreptate, asa e, uitasem ca ai JR5. Din pacate nu exista reglaj pentru ambreiajul hidraulic.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    deci chiar prinde extrem de sus ambreiaju ... si cum nu putem face nimic sa-l reglam, trebuie sa invatam sa conducem aiurea ca sa nu fim nevoiti sa schimbam kit ambreiaj la 30.000

                    Comment


                    • #25
                      - la 1,6 16 V mi-au reglat pedala de ambreiaj la prima revizie, mi-au spus ca tzinea prea sus. Acum e totul bine. Imi pare rau de cei cu DCI, sper sa existe totusi o rezolvare, nu mi se pare normal sa fii nevoit sa-ti schimbi kit-ul de ambreiaj la 30.000 km.

                      Comment


                      • #26
                        Acum depinde si de stilul de condus, la uni se poate strica la 30.000 km, la unii la 60.000 km...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          Salut tuturor! Am si eu un Logan 1.4 benzina si cam pe la 16.000 km a inceput sa-mi faca si mie probleme pedala de ambreiaj. Nu chiar scartaie, dar agata si merge foarte greu. Tot de atunci cand chinui putin ambreiaju (in trafic de exemplu sau cand o bag in garaj) simt miros de disc ars venind de sub capota. Am incercat sa vad cauza, am analizat putin cablul si pedala (deconectate de la furca care intra la placa de presiune) si nu pare sa fie de acolo scartaitul, chiar merg foarte fin. In schimb am incercat sa actionez cu mana furca de la ambreiaj si acolo simt agatatul. Furca intra in "blocul motor" spre placa de presiune printr-un tampon de cauciuc. Trebuie sa fie uns acel mecanism dintre furca si placa de presiune? Daca iau tamponul si introduc putina vaselina sau dau cu un spray lubrifiant as rezolva ceva? Tare mi-e frica sa nu ajunga lubrifiantul pe disc, si atunci va incepe sa patineze discul de ambreiaj? N-ati mai patit nici unul asa ceva?

                          Comment


                          • #28
                            NUUUUUU....fara lubrifianti la amreiaj...fara spray sau ce mai vrei tu.......dute mai bine la un mecanic...dai cat o vrea sa te rezolve...dar NU baga lubrianti daca nu stii ce faci

                            Comment


                            • #29
                              Andrei ... ambreiajul de pe logan nu e monodisc, uscat? De ce nu poate fi reglat? (nu contrazic...intreb de curiozitate) sunt de acord, dar am auzit ca cineva ar fi modificat cutia jr5 si a strambat soarele
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                Nu am spus ca nu poate fii reglat......doar sa nu incerce el acasa....Mai ales sa nu incerce cu lubrifianti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google