Pedala Ambreiaj Scartaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am bagat ieri ca nesitmitu vapu acolo, am pus o picatura de lichid de frana ... pedala e acum ... zici de calci in apa ... sa vedem cat tine
    sigpicMy ride

    Comment


    • #32
      m-a lasat si pe mine ambreiajul dupa 150000 de km. ce sa zic in ultimul timp, patina putin ambreiajul, mergea greu pedala, cand bagam in marcharrier agata. Acuma dupa ce am schimbat placa de presiune, disc si rulment altfel sta treaba. troncanitul de la relantii a disparut, nu mai agata la marcharrier, pedala merge lin totul e ok. In cutia kitului erau 2 pliculete de vaselina pt gresare. Parerea mea e ca vaselina din interior s-a cam dus

      Comment


      • #33
        corect, aceiasi problema am avut-o si eu, am gresat furca de la ambreiaj si acum merge ca uns, cit o merge...

        Comment


        • #34
          si mie a inceput sa-mi scartie ambreajul, nu f suparator, am remarcat ieri cand m-am parcat dupa ~ 100km parcursi, parca pedala merge ceeeva mai greu, dar atat, in viteze, inclusiv marsarier, intra bine. azi dimineata, la rece, nici o problema.
          sa-mi fac probleme / sa merg la service?
          ps - 1.4, 4 ani, 45.000 km

          Comment


          • #35
            Pentru ca-s mai greu de cap, daca am scartait in zona furcii ambrajului, pot sa bag pe langa burduful de cauciuc de acolo furtunul de la spraiul de gresare si sa pun putin fara sa afectez discul?
            Multumesc!
            P.S. mi-ar fi placut un tutorial care sa arate pas cu pas cum se greseaza furca
            Last edited by danutsb; 19 May 2011, 19:01.

            Comment


            • #36
              Originally posted by cristivsb View Post
              m-a lasat si pe mine ambreiajul dupa 150000 de km... Acuma dupa ce am schimbat placa de presiune, disc si rulment altfel sta treaba...
              Salut. Unde ai facut "operatia", in service Dacia sau de cartier? Cat au fost piesele si cat manopera?
              It's nice to be important but it's more important to be nice!

              Comment


              • #37
                salut am citit toate posturile referitoare la scartaitul ambreiajului dar nu am vazut nici o rezolvare la aceasta problema.salut saby.exact ce ai patit tu cu ambreiajul de scartie patesc eu am tot logan 1.4 si tot 45 de mii de kilometrii.scartiitul acesta este f suparator nu stiu cum pe altii nu supara
                si se mai intareste si putin pedala la apasarea ei cand se incalzeste motorul.poate se gaseste cineva sa ne ajute cu problema asta.oricum ma duc maine la service sa vad ce zic cei de acolo

                Comment


                • #38
                  Daca te duci maine la service sa ne spui si noua ce zic cei de acolo despre asta.

                  Comment


                  • #39
                    scartaitu ala enervant este de la furca de ambreiaj,care culiseaza pe o biluta de plastic,cu timpu se depune jeg intre furca si biluta si de aici scart,scart
                    remediu se scoate cablu de ambreiaj de pe furca,se scoate aparatoarea de cauciuc de la furca,se muta cu mana furca spre motor,si se da cu sprey de curatat franele,curata tot jegu,se baga un deget pe langa furca si vei simti biluta,acum poti sa dai cu vaselina pe biluta,e buna o vaselina care sa reziste la temperaturi mari,si se monteaza tot in ordine inversa cum ati demontat(burdufu de cauciuc de la furca,are o pozitie cum intra,si apoi cablu de ambreiaj,asta se poate face si acasa e destu de simplu

                    Comment


                    • #40
                      Astazi am bagat vaselina cu spray-ul in teaca (,) cablului de ambreiaj. I-am dat drumul de pe furca ambreiajului si de pe capatul pedalei si i-am bagat vaselina printr-un capat pana a iesit pe partea cealalta. Am mai gresat si celebra biluta din capacul ambreiajului. Acuma merge uns ... vedem pana cand!

                      Comment


                      • #41
                        Si la mine scartzaie, dar nu ascutzit ci mai degraba a cauciuc care se intinde sau se freaca pe acolo. Pedala e mai tare iar la relanti cam face un fel de troncaneala mica(ca si cum ar fi vreun surub slabit) si intra in rezonanta cu motorul. Daca o ating cu mana sau o trag cu piciorul in sus nu mai vibreaza.

                        Am spray de frane, mai am un spray care se numeste AB80http://www.abro.com/products/consumer/?product=1 pe baza de ulei si teflon care lubrifiaza si curata lacate, suruburi, lanturi, foarfece oxidate, am vaselina de calitate, solida. Ce sa pun din astea 3?
                        Last edited by lord_wader; 27 April 2012, 17:10.

                        Comment


                        • #42
                          sa te pregatesti de un cablu nou poti sa-l gresezi la capete dar tot la schimbare ajungi

                          Comment


                          • #43
                            @ radu cornel din cauza troncanitului sau scartaitului ?

                            Comment


                            • #44
                              de troncanit troncane de mult dar ma obisnuisem cu ideea pt. ca se aude numai cand parchez stau pe loc sau pornesc, de scartzait parca e recent si nu aud in mers din cauza motorului. Se aude doar cand e motorul oprit, daca nu ii dau de capat o sa ma obisnuiesc si cu asta.

                              Comment


                              • #45
                                Dupa nenumarate ungeri la pedala si furca, m-am hotarat sa fac o treaba serioasa. Am mers la service si am schimbat cablul de ambreiaj cu unul nou, nici nu costa mult. Cel vechi scartaia destul de suparator, opunea rezistenta. In plus la debraiere simteam cum se ridica pedala in trepte, foarte neplacut.

                                Explicatia mecanicului este ca acest cablu ar trebui protejat pe bucata de la furca cu un material reflectorizant de caldura. In timp caldura pe care ventilatorul o scoate incalzeste acest cablu care isi pierde proprietatea de a aluneca usor la interior, se deformeaza camasa. Oricat s-ar baga cu seringa la capete, ce este deformat plastic este bun deformat. In plus ungerea in cutia de viteza, la acea nuca, nu este necesara. Ba chiar nerecomandata.

                                Dupa schimbarea cablului, pedala merge unt. Deci nu era din cutia de viteza. A si reglat-o putin mai jos, usor sub cea de frana pentru a proteja ambreialul si a fi efortul mai mic la debraiere. Zilele acestea am sa fac o improvizatie tip tub subtire cu material reflectorizant de caldura (aluminizat) la exterior pe care sa-l montez pe cablul de ambreiaj in zona unde bate ventilatorului de racire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google