Peugeot 107 1.0 Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peugeot 107 1.0 Facelift

    Am deja un topic la myride cu loganul, ar fi cazul sa fac unul mic si pentru buburuza.
    E un peugeot 107 luat in 2009, rulat preponderent prin oras, revizii facute doar la Peugeot, 123 de mii de km are in acest moment.
    Merge super bine, totul a fost schimbat la timp, nu bate absolut nimic.
    Ce-mi place cel mai mult la ea e consumul, sub 4 afara, 5 in oras, 6 daca este aglomerat.
    Fiind o masina foarte usoara (800kg), trage si foarte bine pt cei 69 de cai. De asemenea mi place la nebunie cutia etajata lung, 1-a 55, 2-a 110, 3-a 150. Se aseaza super bine pe sosea datorita suspensiei foarte dure, mi-as fi dorit niste cauciucuri macar de 175 ca sa nu mai subvireze devreme.
    Am patit si un incident neplacut cu ea chiar ieri seara mergand la drum intins la 2 noaptea, la 110 am luat un caine si am plesnit bara in 2 locuri, plus radiator putin stramb dar nimic grav. Masina este la tinichigeriu in momentul de fata, mi- a lipit bara in cele 2 locuri mici unde este plesnita cu caldura, putin chit si toata revopsita. Toata distracria este in jur de 2 milioane. Am scapat super ieftin considerand viteza la care l am lovit. Am ramaa impresionat ds clitatea barii.
    Ce nu prea mi place este interiorul cam spartan, desi este echiparea full care se putea cumpara in 2009, boxele care sun doar 2 si proaste si sezutul care duce lipsa de suport lateral. In rest masina se conduce super usor si in oras chiar este o placere.
    Voi mai reveni cu poze dupa ce o iau de la service.
    Attached Files

  • #2
    Pune poze si cu interiorul te rog. Eventual si cu, culoarea bordului, etc.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      Cand o iau maine voi face mai multe poze. Are nevoie si de spalare ca la carte interior exterior. Am carat bara in portbagaj cu portbagajul deschis pe drum pietruit cu nisip si a intrat f mult praf inauntru.

      Comment


      • #4
        Intr-o perioada ma batea gandul serios sa achizitionez si eu o buburuza din asta. Foarte misto masina. Isi face perfect treaba. S-o stapanesti sanatos si fara alte incidente

        Comment


        • #5
          Mutlumesc frumos, este extrem de economica

          Comment


          • #6
            Felicitari Hasserro ! ! ! O masina facuta pentru oras, nu iti trebuie nimic mai mult ! ! ! Se pare ca loganul se asorteaza bine cu leuti francezi, am si eu un peugeot 207 tot de prin 2009 ! ! ! Multi km fara incidente ! ! !
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #7
              Imi place masina dar mai putin cromul acela. Daca il dai jos ai putea sa-l folosesti pe post de sabie .
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                Multumesc mvp, nu e masina pe care o sa o pastrez. Doresc sa o vand, eu imi voi lua masina dupa ce intru la facultate.
                Mie chiar imi place cromul ala si bata supradimensionata )
                A spus tinichigeriul ca bara aia din fata e aproape la fel ca la 407 de mare )

                Ma duc sa o iau de la tinichigeriu, voi pune poze, sper sa fi iesit bine.
                Last edited by hasserro; 4 September 2014, 08:01. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  acum cateva zile am mers si eu intr-un 107 al unei prietene,ce am observat la prima vedere a fost ca in partea de sus e tabla pur si simplu pe interiorul fetelor de usi.maciulia schimbatorului iarasi are o portiune neacoperita si se vedea teava asta chiar mi s-a parut aiurea..presupun ca a costat peste 8000 E nu ? referitor la consum nu trebuie sa te mire, clasa mica e pct forte al francezilor,in rest design f misto pt o fata iar masinuta f fasneata mergea cu 100 110 si nu parea se se forteze
                  Last edited by Allyn_y; 4 September 2014, 08:31.

                  Comment


                  • #10
                    Mai incet cu "tinichiGERIUL"! Tinichigeria o face...tinichigiul!
                    Am condus si au destul de mult o astfel de bazaconie. Are puncte tari dar si lipsuri pe masura. Per total, o masina excelenta de oras, pentru deplasari de colo-colo, dar fara multe bagaje, copii, etc...
                    Principala calitate: consumul extrem de bun. Defect: cam scumpa pentru ceea ce ofera in materie de practicalitate, utilitate si ...confort.

                    Comment


                    • #11
                      A fost 10.053 de euro in 2009.
                      Da, fetele de usi neacoperite pe interior sunt nasoale, am spus ca interiorul e cam spartan. Portbagajul este de asemnea f mic dar compenseaza prin spatiul foarte bun la interior.
                      Ma scuzi cu tinichigiul, am avut 5 ore dormite in 2 zile, oboseala si a spus cuvantul
                      Mai trebuie sa ii cumpar prizele de aer false, pe care, sincer nu as da 90 de lei. Pana la urma sunt 2 bucati nenorocite de plastic. Voi cauta la dezmembrari.
                      A iesit super super bine bara si lateralele barii spate, omul este foarte priceput.
                      Mai am de pus la punct interiorul, dupa ce il spal vreau sa vopsesc si cateva zgarieturi ale usilor pe interior si sa vopsesc in negru lucios cateva elemente care erau gri tot in interior.
                      Cam asa arata bara acum
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Am uitat sa mentionez, motorul este de toyota, ei spun ca are 68 de cp insa in certificat scrie 54 de kw, asta inseamna 72 de cai. In orice caz trage foarte foarte bine.
                        Ca fapt divers, motorul are 60 de kg )))

                        Comment


                        • #13
                          Motorul este dezvoltat de PSA si este montat pe 107, c1 si aygo.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am 4 Aygo din astea la servici si un C1 cu acelasi motor.

                            Insonorizarea e EXTREM de proasta zici ca stai cu motorul in brate sau e cine stie ce motor V6- loganul ii da clasa aici.
                            Interiorul intradevar lasa de dorit, ca sa va dati seama cata economie e :
                            -au pus un singur stergator
                            -scaunele fata sunt indetice pentru ambi pasageri
                            - fetele de usi sunt metalice
                            -in portbagaj intra 2 genti de laptop
                            - unele vin fara turometru, iar daca il au zici ca e urechea lui Mickey Mouse agatata deaspura bordului.

                            Per ansamblu e o "cutie" de oras, in rest noi intre colegi le numim " Carucior de Carrefour cu motor" sau "cotiga". Per ansamblu trebuie tot timpul sa stea peste 3000 rpm ca sa se miste decent.

                            Dar sunt bune pentru firma.
                            Last edited by Drogas; 4 September 2014, 09:49.

                            Comment


                            • #15
                              Am ceva kilometri cu un C1, rodat de nou, masina unei prietene de-a mamei mele. Se tine excelent pe drum, iar ca reprize la depasiri nu ai emotii. Evident, trebuie sa tii cont de limitarile inerente unei motorizari mici. Trage admirabil. La drum in tins eu am sarit si de 8% cu tricilindrul de-un litru :P
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google