Peugeot 107 1.0 Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si cred ca foarte bune ptr o singura persona, dar nu pricep de ce a fost aa de scumpa?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #17
      Originally posted by hasserro View Post
      Am uitat sa mentionez, motorul este de toyota, ei spun ca are 68 de cp insa in certificat scrie 54 de kw, asta inseamna 72 de cai. In orice caz trage foarte foarte bine.
      Ca fapt divers, motorul are 60 de kg )))
      Oricum trage mai bine ca Loganul 1,2.

      Comment


      • #18
        sunt convins.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #19
          Trage muuuult mai bine ca loganul de 1.2.
          Eu cred ca se apropie de 0.9, cel putin pana pe la 110.
          Eu m-am dat cu ea acum 2 zile cu un prieten cu un hyundai accent 1.4 97 de cai din mers de la 20 la ora, am luat avans pe 1 jumatate de masina si abia la 110 incepea sa ma ajunga. Cu loganul cand ne am dat, am avut eu start mult mai bun si la 80 deja se ducea tare pe langa mine.
          Cum a zis si drogas, masina low cost, ai uitat sa mentionezi ca torpedoul nu este chiar torpedou pt ca nu are capac, e ca o fanta mare in bord, are 1 singur telescop la portbagaj, nu am comanda la geamul electric pe partea soferului pt pasager, nu are manere de sustinere in plafon.
          Nici eu nu inteleg de ce a fost asa scumpa, dar sincer sa fiu parca nu a fost o suma atat de mare tinand cont de fiabilitatea de care da dovada. Nu a picat absolut nimic la ea, motorul trage ca in prima zi, suspensia inca este f dura, sta lipita de asfalt, directia e foarte usoara, volanul este gros.
          Am uitay sa fac poze la interior, cand ma duc jos voi face.

          Comment


          • #20
            Masina low cost dar a costat 10,300 EUR- mai scumpa decat un Logan full si aproape cat o Kia Ceed sau Hyundai I30. Hai sa fim seriosi...masina asta merita daca dai pe ea maxim 2,500 EUR SH sa te fatai prin oras pentru ca afara daca ai accident...
            La Logan exista varianta GPL si iesi mai ieftin la costuri combustibil.
            In rest- e buna ca e super manevrabila si o parchezi oriunde- ideala ptr oras. Dar doar atat- oras si pana in 60 la ora.
            La partea cu motorul in brate si materialele din interior care te fac sa fii mandru ca ai Logan subscriu si eu.
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • #21
              Apropo de Logan versus acest Pejo: cand mergeam pe la cate un gratar se imparteau sarcinile si bagajele...eu trebuia sa iau cu Loganu grataru, masa & scaunere pliante, berea, apa, carnea, carbunii, etc...iar prietenului cu 107 ii spuneam mereu razand sa aduca si el...MUSTARUL!
              Alte impresii...in fata motorul se mai aude cumva dar in spate e si mai rau, auzi zgomotul si simti trepidatia tobei fix sub scaun. Si aveam mereu teama de o eventuala lovitura din spate. La o masina cu porbagaj se mai indoaie ala si absoarbe din energia impactului, la 107...e direct in pasageri.

              Comment


              • #22
                La cum descrii ca trage în tr.1,2,3 mă face să regret că am luat caleasca de skoda pe motorina...
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • #23
                  Imediat deasupra turatiei de ralanti are o rezonanta mare in esapament.

                  Daca luai de la Citroen, era mai ieftin sensibil. Aygo este cea mai scumpa din cele 3, chit ca-i fix acelasi lucru.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Pai a luat pejo...nu ygo.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #25
                      Nu a facut nimeni un versus,fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati,gusturi, erau doar simple pareri ale unora dintre noi care am condus-o.Referitor la pret presupun ca a fost full in acesti bani,cred ca era super sa fi avut un motor diesel pe ea hdi ,motorizarea e de Peugeot psa adica insa intre cele 3,107,C1 si aygo de departe 107 este cel mai frumos ca aspect nici nu mai discut de vw up sau skoda citigo,oricum pct forte sunt motorul excelent si designul misto ceea ce si cred ca a facut-o pe mama ta sa opteze pt 107 ,iar pana la urma asta conteaza la o masina
                      Last edited by Allyn_y; 4 September 2014, 13:26.

                      Comment


                      • #26
                        I a placut mult moaca la masina. C1 atunci avea o bara anosta, asemanatoare 107-lui model 2005. Da a fost full, ma rog ce intelege peugeot full la 107. Ca multe asa nu are, dar are tot ce puteai pune atunci pe masina.
                        Ziceti voi de izolare proasta, asa e, dar la 120 aud motorul pe jumatate fata de logan, asta din cauza cutiei de viteze.
                        Facusem un mic test alaltaieri, plecasem cu loganul de pe loc si pana in rondul dinspre centura spre ploiesti prinsesem aproape 150 singur in masina, am facut acest lucru si cu peugeotul si cu ala am prins 165 si a trb sa franez din cauza unui tir dar pana la rond mai aveam vreo 3 400 de m.

                        Originally posted by Allyn_y View Post
                        Nu a facut nimeni un versus,fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati,gusturi, erau doar simple pareri ale unora dintre noi care am condus-o.Referitor la pret presupun ca a fost full in acesti bani,cred ca era super sa fi avut un motor diesel pe ea hdi ,motorizarea e de Peugeot psa adica insa intre cele 3,107,C1 si aygo de departe 107 este cel mai frumos ca aspect nici nu mai discut de vw up sau skoda citigo,oricum pct forte sunt motorul excelent si designul misto ceea ce si cred ca a facut-o pe mama ta sa opteze pt 107 ,iar pana la urma asta conteaza la o masina
                        Motorul diesel nu era rentabil pt o masjna care mergea 90% in oras si care consuma cu 0.5 mai putin in afara. Sa nu mai spun ca avea 54 de cai, era mai grea, deci nu se merita.
                        Last edited by hasserro; 4 September 2014, 14:10. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by micutzu666 View Post
                          La cum descrii ca trage în tr.1,2,3 mă face să regret că am luat caleasca de skoda pe motorina...
                          stai tu linistit ca poate ii ia 1000 de ani sa ajunga la vitezele respective in treptele enumerate. Daca stau sa ascult inseamna ca, cu a 4a ii dai 180 si cu a 5a sari de 200 ) las-o, ca am mers si eu cu masini cu a2a cu 110 da aia nu inseamna ca dupa 80 la ora masina mai tragea sau se auzea bine ))
                          - oricum acum cativa ani avea buburuza asta un pret de te dadea pe spate. Si ea e ca un concept auto facut pentru oras. Nu inteleg de ce sarea de 10000 de euro )) - economiseai la parcare bani probabil ca altfel nu inteleg. Confort .... plm, viteza .... plm, bagaje ... plm. E masina de mers acasa - lucru - si un shopping (da nu de sarbatoare ca atunci nu iti ajunge spatiul)
                          Last edited by pilifida; 4 September 2014, 14:14.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Trage foarte bine pana la 130.

                            Comment


                            • #29
                              zi tu mai bine cate turatii are motorul la 110 km/h in a 2a )
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                6500. Ce are?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google