Pierdere Masiva Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere Masiva Ulei

    salutare.am si eu o problema grava si va cer niste sfaturi. am mai cautat topicuri dar nu am gasit ceva ce m-a lamurit. Eu am "obiceiul" de a verifica uleiul cam o data la 2-3 zile. Si ultima data cand l-am verificat era in parametri normali cam 3 sferturi. si astazi dimineata cand am verificat uleiul spre mirarea si disperarea mea nivelul uleiului scazuse sub minim...si cand ma uit sub masina vad numai cateva picaturi care stiu de unde curg..asa imi curge putin ulei pe la turbosuflanta...cate un strop..fff insesizabil...deci mie nu mi se pare normal ca in 2-3 zile sa mi se goleasca baia de ulei...voi ce parere aveti? ce ar putea fi?

    nu are nimeni nici macar un raspuns?
    Last edited by andrey1991; 31 October 2010, 22:15. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    pai in borcanul de apa te-ai uitat,sa nu ti se fi ars garnitura de chiuloasa,poate a scapat in timpul mersului pe la vreun semering,stropita pe nicaieri nu e cu ulei,poate ti-a dat uleiul tot in turbo si de aici pe toba,revino cu detalii
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      pai daca ai vazut ca prin suflanta iti curge nu ti-ai pus problema ce se intampla in mers cand bagi presiune in ppompa.. totusi nu stiu din ce spui daca asta ar fi marea problema vino cu amanunte ,..fum la esapare .. este? uite-te bine pe sub ea vezi pe unde mai da... esti sigur ca ai masurat niv. cu mot rece?

      Comment


      • #4
        verifica filtrul de ulei??
        la mine acum 1 saptamana, era murdar de ulei, in jurul lui, cand dau sa-l strnag mi se infileteaza 1 cm, deci din cauza vremii reci, sau nu stiu de ce el vroia sa se desfileteze, l-akm strans cu mana cat mai bine si nu mai zice nimik.
        il am de 10000km, deci nu se poate spune ca nu a fost pus bine ;la service.
        oricum terbuie schimabt , doar ca atunci cand l-am gasit nu eram in oras

        Comment


        • #5
          pai am vazut ca iese mult fum pe la esapament...doar atat...si e fum albastru, cineva mi-a zis ca scoate fum pt ca, consuma ulei....si daca o duc la service ei ce imi pot face la masina ca sa nu mai consume ulei? si daca aveti vreo idee de un pret orientativ.

          Comment


          • #6
            Daca scoate mult fum albastru, e clar. Consuma ulei.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Uita-te pe la semeringurile si ghidajele de la supape pentru ca motorul mai mult ca sigur consuma ulei...

              De cand e masina si cati km ai parcursi? mai pot fi segmentii ...cauze pot fi multe dar pana nu te duci la cineva care se pricepe...
              Last edited by Cromatic; 8 November 2010, 17:04.

              Comment


              • #8
                masina e din 2006 si are 65k km....Cromatic eu nu prea ma pricep, asta e, nu stiu pe unde sa ma uit...dar am auzit ca s-ar putea ca cei de la service sa imi faca segmentare daca sunt segmentii sau sa inlocuiesc turbosuflanta...acu turbosuflanta cam stiu cat costa..dar la segmentare aveti vreo idee cam cat o sa ma ajunga?

                Comment


                • #9
                  dar este posibila o segmentare la motor la doar 65mii km? mi se pare prea devreme, segmentarea am auzit ca se face la motoare cu kilometri multi. de la turbosuflanta se poate sa iasa fum albastru pe esapament? si inca ceva..cand masina sta la relanti nu scoate fum deloc, doar in mers la accelerari.

                  Comment


                  • #10
                    cum ai reolvat problema?
                    La mine a inceput sa dea fum albastru la prima pornire dupa ce sta mai mult timp?

                    Comment


                    • #11
                      Daca e numai la pornire, nu cred ca e motiv de ingrijorare.
                      Am vazut si la Mercedes 200 cdi (2000 dizal) cu nici 30000 km la bord, la prima cheie da in ralanti ceva fum albastru, dupa care ''ii trece''.

                      Comment


                      • #12
                        MC

                        Mai astept opini.

                        la fel si eu am vazut audi A6, bmw , dar vroiam sa tiu la LOGAN dci 65cp la 150miiKM face la fel sau nu? sa tiu la ce sa ma astept

                        Salut

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google