Pierdut Servodirectie Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut baieti,
    Am si eu o problema cu servo: am observat de ceva timp ca mi-a scazut foarte mult nivelul uleiului servo-directe in borcan. M-am dus a Service si acolo mecanicii mi-au aratat o scurgere de ulei pe la pompa mecanica de servo. Mi-au spus ca trebuie schimbata pompa, iar una noua costa in jur de 1000 lei+manopera. Deocamdata directia merge bine si deocamdata pata de ulei sub masina nu apare. Chiar e stricata toata pompa sau e vorba doar de furtune sau semeringuri, cu alte cuvinte trebuie sa schimb toata pompa?

    Comment


    • #17
      Pai daca scurgerea e din pompa si nu de la furtunuri, cu ce te ajuta ca schimbi respectivele tevi/cuple?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        O problema la servodirectie am avut si eu , si dupa rezolvarea ei in service , nu sa consemnat si in carnetul de reparatii . Am avut un scurt la cablurile de alimentare ale motorului electric al pompei , din cauza ca au fost pozate prost , si de la vibratii , hop si problemele . Oricum comportamentul masini nu este placut , si chiar ma gandeam ce se putea intampla daca ma prindea la viteza mai mare si drum cu curbe . Trageam de volam ca un nebun si deabia vira , nasol moment .
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #19
          Nu vreau sa ajung o astfel de situatii.Inca a meu merge brici.

          Comment


          • #20
            Sa nu uitati sa cereti verificare uleiului servo la revizii mai ales cand masina este in garantie

            Comment


            • #21
              Nivelul se poate verifica si de proprietar. Nu e greu ;)
              sigpic

              Comment


              • #22
                Cum verifici tu lichidul de servo la 1.5dci Laureate, care are pompa servo electrica si este sub farul din stanga?

                Comment


                • #23
                  Dmsyk, la fel am si eu la Ambition, si nu am reusit sa-mi verific niciodata nivelul lichidului de la servo. Am incercat si cu o lanterna, fara sa demontez pe acolo, dar degeaba.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    La dCi e aproape imposibil de verificat nivelul.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Normal la cati km se adauga licid la servo? Am 36 mii km si simt cateodata ca se intareste directia,mai ales cand rotesc la max volanul directia si e imposibilde verificat nivelul.

                      Comment


                      • #26
                        Lichid pentru servo-directie nu trebuie adaugat la un anumit numar de km, ci cand scade nivelul. De verificat, poti verifica in service nivelul.
                        Si normal ca se intareste directia cand rotesti la maxim.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          As avea o intrebare dar sa nu sariti pe mine ca poate ii stupid intrebarea, dar la solenza de ce se roteste mai usor volanul ca la logan??
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #28
                            Probabil e mai usoara de fata.Desi ma indoiesc.La un cobra din '79 (2 tone) care are servo merge la fel de usor ca la Logan din 2006.

                            Poate ti se pare...
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • #29
                              Daca totusi esti pornit si chiar vrei sa-ti verifici nivelul de la lichidul servo, poti sa sa o faci astfel: desfaci bara(flapsul) din suruburile care sunt pe la roata pe acolo, si cateva de pe sus unde se prinde in traversa dintre faruri, si cracanezi usor toata bara, fara sa tragi prea tare de ea ca o pleznesti. Astfel se vede toata pompa +furtune ,si vezi nivelul in recipientul ala . Cred ca asa poti proceda si cand vrei sa-ti schimbi becul de la proiector , nu-i asa?
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by X@by View Post
                                As avea o intrebare dar sa nu sariti pe mine ca poate ii stupid intrebarea, dar la solenza de ce se roteste mai usor volanul ca la logan??
                                Solenza e mai usoara si asta e cauza,banuiesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google