Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, e foarte frumos

    Ia uite si la Clio 1.4 mpi la ~150/h cate rpm are (5000 rpm pe tr V)...deci asa ar trebui si la Logan sa fie domle, e benzinar 1.4, ce pinioane de dizal si alte cele??
    E lesinat, il facem si mai lesinat pt ~0,5 litri economie(?) la 100 km parcursi.

    PS: sau Grande Punto 1.4 77 cp , la 170 are 5500 rpm, nu 4600-4700 rpm (daca bate vantu din spate).
    Attached Files
    Last edited by Octavian; 27 February 2009, 11:34.

    Comment


    • #32
      Deci pentru toti cei care vor pinion de-a 5 de la dci ar fi bine sa se gandeasca de doua ori. Tigra aia mi-a consumat 40l Stuttgart-Viena (cam 600km), 40l Viena-Oradea (tot vreo 600km) si inca 40l Oradea-Bucuresti (cam 600km). Dupa calculele mele ar fi cam 6.5 l/100km, mers in mare parte cu 120 km/h, deci nu e un consum asa mare cum multi ar fi tentati sa creada.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #33
        Corect, aici iti intaresc afirmatia, e un consum OK la masina in cauza.
        Eu la Focus 1.6 (asta nou) la ~130 tinuta pe autostrada (Arad-Munchen si retur) am avut o medie de 7,5% - masina mai mare si mai grea.
        Si desigur cu turatiile...no comment, mai ales la Logan 1.4 mpi care are rapoarte ceva mai lungi decat ''normal'', nu mi-as pune asa ceva (pinion de dizal).

        Comment


        • #34
          Octaviane, acum m-am uitat la poza aia cu bordul de Clio si imi permit sa te contrazic. Are 5000rpm la 170km/h dar nu are impornanta, probabil la 120 are 3500-3600rpm.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #35
            Ai dreptate. Sunt totusi vreo 3-400 rpm diferenta, spun eu exact ca i-ar trebui si la Logan sa aibe ceva vlaga (chiar mi se parea un pic turat, dar nu m-am uitat atent ) ).

            Comment


            • #36
              ma repet in Brasov am unde sa montez pinion de columbia?

              Comment


              • #37
                Seiko, DomnulK a zis asa ca sa ma impace pe mine (sa nu mai plang ), dar nu monteaza el pinioane de columbia. Este totusi o idee care merita luata in seama.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #38
                  eu as pune ....ca intr-o zi mergeam cu 140 intra 4-a si in momentul in care am dat a 5-a in loc sa ramana la 140 a scazut la 120.(
                  era si urat afara dar....)

                  Comment


                  • #39
                    Poate ca ai prins un uragan din fata )))

                    Comment


                    • #40
                      Ca orice modificare care promite sa imbunatateasca consumul, recomand sa iti calculezi daca merita investititia!
                      Daca modificarea costa 250 lei, ar trebui sa incerci sa apreciezi in cat timp vei amortiza acest cost din diferenta de consum la drum intins. Asta daca modificarea respectiva si stilul tau de condus se potrivesc si reusesti sa obtii scaderea de consum promisa.
                      Tind sa cred ca nu se merita, pentru ca si daca ai obtine o scadere de 0.5 l/100km (putin probabil oricum), in conditiile unui pret de 3.25 lei/litru benzina, vei economisi 250 de lei in aproape 7700km!
                      Problema cea mai mare este insa garantia! Sigur o pierzi daca schimbi pinionul.
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • #41
                        garantie nu mai am,orice investesti in masina ...nu mai recuperezi...asa ca....e doar tuning

                        Comment


                        • #42
                          Un prieten de-al meu vrea sa-si schimbe pinionul de a V-a cu unul de dci ca sa-i creasca viteza maxima. Are logan 1,6 MPI 90CP. E posibil?
                          "Live fast!"

                          Comment


                          • #43
                            cu alt motor, da. nu are suficient cuplu motorul ala ca sa sustina o viteza maxima mai mare. va merge probabil cu 2-3 km/h mai mult dar la un consum mai mic si cu demaraje "nu" orice accelerare trebuie facuta in treapta inferioara si pe drum scurt cu trafic si depasiri, nu cred ca scoate nici consum mai bun...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              mai baieti sa va schimbati pinionul de Va pt ca sa aveti viteza mai mare e o utopie....
                              singurul avantaj este acela ca scade consumul simtitor (dati cautare pe gogu si vedeti)
                              chia eu am deschis mai demult un topic pe tema asta cand am vazut pe un site similar ce a facut un nene ....
                              consumul a scazut (la 110km/h) de la 5,3 la 4,8 ...ceea ce este rezonabil....
                              iar schimbarea aceasta e normal (as putea spune ).
                              vreau sa o fac si eu dupa ce iese masina din garantie ... si nu mai am probleme la cutie )))

                              Comment


                              • #45
                                Eu nici pe gratis n-as face-o.
                                Cel putin la 1.4 mpi sunt convins ca viteza maxima NU va creste ci din contra, pe drum drept o sa intepeneasca acu undeva pe la 150 si la revedere.
                                Saraca si asa intepeneste pe la 4600-4700 rpm MAX (adica in jur de 170 daca ai noroc).
                                Ca si cum mergi cu bicicleta pe penultimul pinion de fuga si simti ca ai mai putea pedala mai tare (sa-ti invarti picioarele mai tare) dar nu mai ai forta si ca sa fie totul ''ok'' schimbi viteza si bagi si ultimul pinion, cel mai mic. Dai mai mereutz din picioare, dar iti trebuie o forta cel putin la fel de mare ca sa mentii viteza...

                                Si totul pt ce? 0,5-1,0 litri economie la suta de km? Chiar merita...?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google