Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai eficienta frana cu placutele Ferodo FDB845 decat cu Ferodo 1781 ? Multumesc.

    A folosit vreun coleg placute Ferodo FDB845 sau Ferodo 1781 si Textar ca sa putem face o comparatie de eficienta la franare intre Ferodo si Textar ?
    Last edited by Matei; 13 April 2013, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Schimbat azi placutele. fdb 845. Discurile sunt tot ferodo si au fost schimbate amandoua la 66 000 km (acum am 106 000). Totusi placutele din imagine sunt cele de pe partea stanga care erau ok, dar pe partea dreapta erau mult mai mancate. Discurile masurate cu sublerul a dat ca au 11.3-11.2. 90% din km sunt facuti in Bucuresti. Totusi nu inteleg din ce cauza pe drapta sunt mai tocite placutele decat pe stanga, atat suruburile care culiseaza cat si pistonasul au mers foarte usor si nu erau gripate.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post
        Ferodo si la mine scria, urmat de ceva de genu "142", cred si eu ca erau OEM pt ca frana a fost cea mai eficienta cu placutele alea de fabrica, s-au mancat relativ repede (parca 30000 km le-am tinut) dar frana era brici (in limita a ceea ce inseamna "brici" sistem de franare de fabrica).
        Pana acum din ce am avut doar ATE-urile se apropie mai mult de cum frana de noua.
        Promit ca maine le fac o poza, ale mele in 25.000 km au mancat discurile.
        Acum am discuri pline si placute ate si sunt multumit, fata de echiparea stock trebuie sa apas ceva mai tare frana dar, zic eu ca e mai usor de dozat frana in caz de urgenta fara sa intre abs, cele de fabrica nici nu le simteam, cum apasam mai tare cum intra abs.

        Comment


        • @ dr mke
          n-am inteles nimic. enlight me ? deci care "e" crlr mai bune ? vreau stock. care sunt ?

          Comment


          • @ bad_hrc

            Este vorba de acelasi model de anvelope referitor la dozarea franei in caz de urgenta intre placutele echiparea stock si ATE ?

            Comment


            • Originally posted by dr_mke View Post
              Asta pentru ca nu s-a mai facut reglajul cursei sabotilor pe spate, s-a decalibrat incet incet repartitorul de frana care n-a mai fost reglat si in primul rand pentru ca nu s-au mai pus placute bune.
              ........................................
              N-am repartitor.
              Sa reglez sabotii e o idee, dar e lenea mare. Trebuie macar sa desfac sa curat pt ca scartaie spatele mai rau ca sabotii de tren.

              Originally posted by o8MeLC View Post
              ............................ Totusi nu inteleg din ce cauza pe drapta sunt mai tocite placutele decat pe stanga, atat suruburile care culiseaza cat si pistonasul au mers foarte usor si nu erau gripate.
              Du-te pe stand si fa un test de franare, barem stai linistit ca fata iti franeaza egal.
              Last edited by Octavian; 14 April 2013, 07:38. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • la toate masinile placutele de pe partea dreapta sunt mai tocite datorita prafului care logic este abundent pe partea dreapta a drumului si nu pe ax.

                Comment


                • Si cum am promis, poza.

                  2796 PIG 028 (ar mai fi o cifra sau doua care nu se vad)
                  Ferodo 183
                  Renault 922296
                  si se vede si stantat FERODO

                  PS: pentru cine nu stie, TRW se refera la sistemul de franare nu la producatorul placutei.

                  Originally posted by Matei View Post
                  @ bad_hrc

                  Este vorba de acelasi model de anvelope referitor la dozarea franei in caz de urgenta intre placutele echiparea stock si ATE ?
                  Da, am schimbat discurile si placutele cand inca aveam kormorane, frana tine lafel de bine dar trebuie apasata pedala mai tare.
                  Attached Files
                  Last edited by bad_hrc; 14 April 2013, 11:14.

                  Comment


                  • Originally posted by tavinush View Post
                    la toate masinile placutele de pe partea dreapta sunt mai tocite datorita prafului care logic este abundent pe partea dreapta a drumului si nu pe ax.
                    Nu cred ca e valabil ce spui, la mine nu am vazut sa fie diferente de uzura partea dr fata de st.

                    Comment


                    • Originally posted by bad_hrc View Post
                      Si cum am promis, poza.

                      2796 PIG 028 (ar mai fi o cifra sau doua care nu se vad)
                      Ferodo 183
                      Renault 922296
                      si se vede si stantat FERODO
                      .....................
                      Interesant, am verificat si eu, la mine e Ferodo 182 (am gresit cu 142), care e diferenta ?? ))
                      Attached Files

                      Comment


                      • Deci exista mai multe variante de placute montate de fabrica.

                        Comment


                        • octavian am facut acum o luna itp-ul si baietii de la itp nu mi-au zis nimic de frane si nici pe sosea nu am simtit nimic.

                          Comment


                          • Din sondaj lipsesc minunatele placute Motrio, o alegere isteata! recomandate si montate cu caldura in reprezentanta Dacia. E drept ca franeaza prost, dar scartaie atat de tare, incat te aude de departe gorobetele din drum si se da la o parte.

                            Comment


                            • Si nu se pot incadra nici la "Orice alte placute cu pretul sub 50 lei", ca-s peste 100 de lei.

                              Comment


                              • Pardon, 84 lei cu tot cu tva. Cea mai mare teapa, se implineste acuma anul de cand ma enervez la fiecare frana.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google