Plecarea De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plecarea De Pe Loc

    s-ar putea sa adresez o intrebare deplasata,dar incerc: CUM SE PLEACA CORECT DE PE LOC?

    am facut scoala de soferi pe un matiz pe gaz...n-am mai condus deloc 2 ani si mi-am luat logan pe motorina....cineva mi-a zis sa plec numai din ambreiaj...reusesc,dar pleaca prea incet pt circulatia nebuna din ziua de azi,asa ca nu indraznesc sa ma bag in intersectii....

    Cum sa fac sa plece mai repede?daca am accelerat-o,mi s-a oprit motorul...Cand plec din rampa uneori mi se opreste motorul,alteori nu.....e corect sa perseverez numai din ambreiaj?????????

    zilele astea am mai condus masini pe benzina si nu mi s-a oprit in veci motorul....dar cu loganul ma apuca stresul cand ies....am ajuns de rasul lumii....

  • #2
    Nu pleca doar din ambreiaj...pana prinzi o anumita finete, accelereaza usor si dai drumul la ambreiaj tot usor...e mult pana iti intra in reflex
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      intre ambreiaj si acceleratie efectuezi o operatie de forfecare (cu cat apesi acceleratia, cu atat ridici ambreiajul, insa usor nu brusc).
      Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

      Comment


      • #4
        bai frate asta se invata mergand ma..ia`o usor noaptea..ca e mai liber..si testeaza , nu fi fricos.
        si o sa vezi ca ruland o sa inveti cum e optim.
        nu dupa net cu pareri si pareri.

        Comment


        • #5
          Foarte bun thread'ul !!! @ fox29 sincer ma bucur ca ai avut "curajul" sa deschizi acest thread mai invatam si noi incepatorii.
          Si mie imi e frica de aceasta problema !!!
          OFF: Pe 1 DEC fac 18 ani imediat dupa ce fac 18 ani ma duc si dau de permis !!! in iulie anul viitor ma sponsorizeaza mama,defapt imi da bani de o Dacia Logan Laureate, inainte a zis ca imi da 3000 de EURO dupa ce a mai trecut ceva timp (CAND SPUN CEVA TIMP INSEAMNA 3-5 LUNI) a zis ca imi da 5000 dupaia a zis ca imi da 6000 si acum mi-a promis ca imi da 8400-9000 abia astept sa imi iau si eu Logan
          PS 1: Mama sa tinut de promisiune de fiecare data cand mi-a promis ceva
          Va rog sa ma credeti ca "inebunesc" de ciuda cand vad alti prieteni care au facut 18 ani si au masini ....dar asta e...o sa imi vina si mie randul...
          ON: @ fox29 si mie imi e tare frica de intersesctii
          PS 2: sper ca nu am suparat pe nimeni cu OFF topicul meu...
          Last edited by ion_daniel; 22 July 2009, 23:23.

          Comment


          • #6
            inseamna ca voi aveti de gand sa va faceti mutatii in arges...de tot vreti sa invatati dupa forum cum sa plecati.

            Comment


            • #7
              Felicitări pentru curajul de a recunoaşte public nişte probleme. Asta e partea bună. Partea proastă este că vina aparţine instructorilor care, în majoritate, sunt foarte slab pregătiţi şi foarte slabi ei. NU MĂ ATACAŢI, AM ZIS MAJORITATEA, NU TOŢI.

              Ia de bun ce zic darksid3 şi CataFOF, la care care poţi adăuga: înainte de a pleca de pe loc, din viteza I, accelerează uşor până la 1500 - 2000 rpm (în timp vei simţi această turaţie şi nu va ma trebui să te uiţi pe turometru) şi apoi începi să ridici ambreiajul. Poate vei mai da rateuri, dar la diesel, la turaţia asta ai cuplu bun şi moare mai greu motorul. După ce te înveţi cu maşina, îţi vei crea propriul stil.
              Fiind începător (şi chiar dacă nu ai fi e la fel de valabil), reţine că nu e greu să conduci maşina, ci e greu să (te) fereşti (de) proşti.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #8
                JREwing , in mare parte ai dreptate cu instructorii , dar cat de slabi pot fi incat sa nu te invete macar sa pleci dupa loc.
                Si inca ceva , motorul dizel iti "moare" mult mai greu decat la benzinar , care e mult mai sensibil.

                Comment


                • #9
                  dieselurile din ziua de azi...seamana mai mult cu benzinarele...intradevar ...dieselul de acu 10 ani..il innecai mai greu
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    la 2000 rot/min pleci cu scart. Normal ca din teorie e cam greu. In principiu inainte sa pleci de pe loc ii dai drumul usor din ambreiaj si faci forfecarea. Daca nu te grabesti mai exerseaza plecarea numai din ambreiaj si ai sa vezi ca inclusiv in rampa iti porneste. cand da sa plece din loc incepi sa accelerzi si sa ii dai mai mult drumul la ambreiaj.
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CataFOF View Post
                      inseamna ca voi aveti de gand sa va faceti mutatii in arges...de tot vreti sa invatati dupa forum cum sa plecati.
                      nu mai merge ma in arges....s-a nasolit treaba la noi)
                      low....&.....slow

                      Comment


                      • #12
                        cum merge treaba fox ?
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #13
                          @CataFOF: Chestia cu instructorii e văzută și verificată. E total aiurea să faci școala pe o mașină ce pleacă de pe loc când bate vântul mai tare (vezi Matizul) dacă nu vei avea o asemenea mașină. Ca să-ți dau exemplu, zilele trecute în Timișoara, un instructor deștept foc, pe ditai bulevardul cu două benzi pe sens, și-a ținut cursantul la 25 km/h (VERIFICAT) pe banda a doua, preț de 2 km. Am depășit pe banda 1, am oprit la capătul drumului la un butic, am plecat, iar nea instructorul era lângă mine. La semafor, la plecarea de pe loc, a calat motorul și ciao. Așa de slabi sunt mulți instructori de pe aici. Legat de diesel, exact ca tine am spus și eu, dar ideea cu muritul motorului era că, dacă forțează debreierea un pic mai tare, poate muri și dieselul. E drept că benzinarul e mai sensibil, dar omul are diesel.
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • #14
                            ms ,baieti de sfaturi,desi unii aveti pe benzina si,credeti-ma ,e diferentza! am mai mers un pik,dar tot mi s-a oprit de 2 ori motorul la semafor,cand s-a facut verde....mor de ciuda ca la benzina nu mi se intampla....in weekend-ul asta o iau si numai asta fac....nici n-am mai luat-o la munca,k daca plec doar din ambreiaj abia o tarai in intersectii si mare minune daca n-o sa intre vreunul in mine....
                            m-am saturat sa ma asigur cate 1 min...mai ales cand fac stanga....
                            ideea e ca o debreiez cam repede cateodata,dar o sa ma antrenez....

                            naiba a mai pomenit...ma gandeam c-o sa-mi fie greu sa ma obisnuiesc cu dimensiunile ei, cu skimbatul benzilor,k deh,n-am avut masina de 2 ani de cand am dat de carnet....

                            cat despre instructori,am facut o scaoala in iasi,una infiintata ca ciupercile dupa ploaie...instructorul nu m-a invatat mare lucru,m-am prins repede de unele lucruri,k macar teorie despre mersul cu masina stiam....examenul l-am dat in buzau,asa ca mi-am luat 2 ore la ACR....acolo ,intr-adevar instructor cu caracter,batran,calm,facut pt meseria asta.....
                            sfatul meu e sa faceti scoala la firme cu traditie,k alea au instructori buni ...

                            Comment


                            • #15
                              asa , tie iti trebuie ore parcuse pe sosea...nu pe net...pareri da..sunt de acord cu tine..ca ai cate ceva de invatat.
                              omu e facut sa se adapteze...sa nu crezi ca numai pe a ta poti sa mergi sau doar pe dizel...
                              numai bine si dai pingea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google