Plecarea De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    questiile astea se invata cand faci scoala...no coment

    Comment


    • #17
      Originally posted by ion_daniel
      Va rog sa ma credeti ca "inebunesc" de ciuda cand vad alti prieteni care au facut 18 ani si au masini
      mda, si eu care credeam ca "innebunesti"(by the way cu 2 de N) cand iti vezi prietenii cum pun mana pe CARTE, si nu au in cap doar bemve-uri, audi-uri...etc.


      ps. scuze, dar nu ma pot abtine cand citesc asa ceva

      Comment


      • #18
        Problema cred ca vine si de la diferenta de ambreiaj. La diesel e hidraulic si cred ca prinde mai de jos, iar la cele pe benzina tine ceva mai sus (pe cablu). Asa ca exerseaza pe masina ta, ridica incet ambreiamnul si cand vezi ca incepe sa se puna in miscare atinge usor si acceleratia (continuind sa iei piciorul de pe ambreiaj).
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          Eu am 1,4 si din cate stiu am si eu ambraiaj hidraulic... daca ridic de el se duce pana atinge partea de jos a bordului... sa nu fie oare asa?

          Ca sa inveti plecare de pe loc trebuie doar sa exersezi... trebuie sa te adaptezi in functie de masina... chiar si un sofer experimentat are nevoie de 2-3 plecari pana sa cunoasca masina... si mai exact cum tine ambreiajul...
          sigpic

          Comment


          • #20
            @sinx - nu ai hidraulic... asta e sigur. E pe cablu si la tine
            GL-22-TOF

            Comment


            • #21
              ahh... si ce ma mai bucuram oricum nu dau mare importanta acestui aspect pana nu se rupe cablul...

              Cand am inceput sa conduc aceeasi problema o aveam si eu... imi era frica de plecarea de pe loc... am exersat vreo 2 zile in politehnica si de atunci mi-a intrat la cap
              Cand esti cu instructorul este altceva... ca el te ajuta fara sa stii si dupa aia ai impresia ca ai plecat cat de cat bine de pe loc... Cand esti singur in masina si iti moare motorul de fiecare data atunci te ambitionezi si pana la urma perseverenta o sa dea roade.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Asta e culmea...sa ai diesel si sa nu stii sa pleci de pe loc )) si un copil de 10 ani reuseste.
                Pe bune acum la diesel e de ajuns sa dai drumul usor la amreiaj si porneste singur,nici nu ai nevoie de acceleratie.
                Se spune ca masinile diesel sunt pentru femei din simplul fapt ca sunt cel mai usor de condus.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by fox29 View Post
                  s-ar putea sa adresez o intrebare deplasata,dar incerc: CUM SE PLEACA CORECT DE PE LOC?

                  am facut scoala de soferi pe un matiz pe gaz...n-am mai condus deloc 2 ani si mi-am luat logan pe motorina....cineva mi-a zis sa plec numai din ambreiaj...reusesc,dar pleaca prea incet pt circulatia nebuna din ziua de azi,asa ca nu indraznesc sa ma bag in intersectii....

                  Cum sa fac sa plece mai repede?daca am accelerat-o,mi s-a oprit motorul...Cand plec din rampa uneori mi se opreste motorul,alteori nu.....e corect sa perseverez numai din ambreiaj?????????

                  zilele astea am mai condus masini pe benzina si nu mi s-a oprit in veci motorul....dar cu loganul ma apuca stresul cand ies....am ajuns de rasul lumii....
                  Argesul si Iasiul erau pe lista celor care acordau cu foarte mica usurinta(dar cu spaga mare)carnetele de conducere.
                  Plecarea de pe loc trebuie efectuata in acelasi mod in care a fost facuta la dobandirea carnetului de conducere(amatori),adica cu politaiul in dreapta,in etapa "traseu". Daca ai sarit de aceasta etapa e naspa,acum sa inteleg ca nici prea multe ore de conducere nu ai facut ,ori ai avut omul (instructorul) potrivit la locul potrivit.Apropo;ti-a aratat,spus care e ordinea pedalelor si ce rol are fiecare in parte? Parca vad ca mai tarziu ai sa deschizi alt thread sa intrebi de pedale. Asta asa ca sa fiu si un pic mai rautacios ca altii. Tata , punete serios pe invatat in ale soferiei ca ai sa faci numai prostii in trafic. Plecare de pe loc se efectueaza in acelasi fel ,indiferent de ce maca e masina ,de ce motorizare are si cu ce se alimenteaza :calci ambreiajul ( prima pedala din partea stanga,cu piciorul stang ),bagi in viteza 1,accelerezi usor din pedala acceleratoare (a treia pedala cu numaratoarea de la stg la dr ,cu piciorul drept) ,eliberezi in acelasi timp pedala ambreiaj (cu piciorul stg) si autoturismul se va pune in miscare .La plecarea din rampa se va efectua aceleasi miscari ,dar aici intervine o operatie in plus "frana de mana" ,i-ti pregatesti masina pt demarare (treaba cu pedalele)mana stg pe volan ,dreapta pe frana de mana (levierul franei de mana sa fie actionat in sus) cu degetul mare apesi pe butonul de eliberare a levierului,apoi apesi in jos levierul franei de mana si masina s-a pus in miscare .Succes.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Nikolas_bnm View Post
                    Argesul si Iasiul erau pe lista celor care acordau cu foarte mica usurinta(dar cu spaga mare)carnetele de conducere.
                    Plecarea de pe loc trebuie efectuata in acelasi mod in care a fost facuta la dobandirea carnetului de conducere(amatori),adica cu politaiul in dreapta,in etapa "traseu". Daca ai sarit de aceasta etapa e naspa,acum sa inteleg ca nici prea multe ore de conducere nu ai facut ,ori ai avut omul (instructorul) potrivit la locul potrivit.Apropo;ti-a aratat,spus care e ordinea pedalelor si ce rol are fiecare in parte? Parca vad ca mai tarziu ai sa deschizi alt thread sa intrebi de pedale. Asta asa ca sa fiu si un pic mai rautacios ca altii. Tata , punete serios pe invatat in ale soferiei ca ai sa faci numai prostii in trafic. Plecare de pe loc se efectueaza in acelasi fel ,indiferent de ce maca e masina ,de ce motorizare are si cu ce se alimenteaza :calci ambreiajul ( prima pedala din partea stanga,cu piciorul stang ),bagi in viteza 1,accelerezi usor din pedala acceleratoare (a treia pedala cu numaratoarea de la stg la dr ,cu piciorul drept) ,eliberezi in acelasi timp pedala ambreiaj (cu piciorul stg) si autoturismul se va pune in miscare .La plecarea din rampa se va efectua aceleasi miscari ,dar aici intervine o operatie in plus "frana de mana" ,i-ti pregatesti masina pt demarare (treaba cu pedalele)mana stg pe volan ,dreapta pe frana de mana (levierul franei de mana sa fie actionat in sus) cu degetul mare apesi pe butonul de eliberare a levierului,apoi apesi in jos levierul franei de mana si masina s-a pus in miscare .Succes.
                    ma asteptam la alt raspuns...astfel de mesaje n-ar avea ce cauta pe acest forum....deskide sectiunea circ-teatru sau ironie pt asa ceva....la galati stiu si eu cum se iau permisele...din prima.....Si,nu compara tu modul in care se conduce in iasi cu ala gin galati,k aici e alta nebunie

                    cat despre plecarea din rampa,cu benzina ,plecam si fara frana de mana,asta asa...k sa-ti mai vand un pont,k precis habar n-ai... TII apasata "prima pedala" si "a doua",cu frana de mana nu ai treaba....apoi ridici usor de pe "prima" si cand simti ca trepideatza masinutza,ridici de pe "a doua" ...masina va sta pe loc,fara a fi necesar sa tragi frana de mana...apoi accelerezi usor,in timp ce ridici de pe ambreiaj...si uite asa se pleaca!!!
                    multi n-ati inteles subiectul acestui topic...faptul ca mi s-a oprit de 2 ori motorul cand eram la al3lea drum pe masina asta,nu inseamna ca habar n-am sa merg cu ea...sa va vad cat de cocosi sunteti cand va veti lua masina....mira-m-as sa nu vi se opreasca niciodata motorul in prima sapt in care o veti avea....asta daca nu vreti s-o reparati curand....
                    pe mine ma intereseaza in primul rand cum sa nu-mi stric masina,de aia am intrebat...k poate nu fac corect...si n-am kef de reparatii in viitorul apropiat
                    reusesc sa plec inclusiv in rampa doar din ambreiaj...dar nu-mi convine k plec prea incet si-n trafic n-am timp de asa ceva....iar adca o acceleram ,se intampla sa se opreasca motorul....de aici s-a iscat acest topic...
                    dar, au trecut 10 zile de cand o am,si plecarea de pe loc incepe sa devina istorie....scuze daca am deranjat "soferii innascuti" care stiu sa plece doar cu scartait de roti

                    respect celorlalti

                    Comment


                    • #25
                      nu te oftica.... peste tot mai apare cate unul cu texte....e normal ca in cateva zile te prinzi...
                      eu am permis de aproape 11 ani..conduc zilnic...si o data la 2-3 saptamani mai ' innec ' si eu masina'
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #26
                        fox29 @ In primul rand nu mai scrie cu prescurtarile de genul "Mirc" si in al doilea rand Scuzele de rigoare, nu stiam ca te pricepi mai bine la plecarea din rampa ,(decat la cea de pe loc drept) numai din pedale (prima pedala e ambreiajul,a 2-a pedala e frana si a 3 -a e acceleratia),fara frana de mana . Mai exerseaza .Ps .Am carnet abia de 18 luni si nu sunt un sofer innascut asa cum insinuezi tu . Ai grija-n trafic .Bafta

                        Comment


                        • #27
                          "indiferent de ce maca e masina ,de ce motorizare are si cu ce se alimenteaza " - Nikolas da-mi voie sa te contrazic, manevrele sunt intr-adevar aceleasi dar un diesel te ajuta si el la plecare sau la plecarea din rampa. Un benzinar trebuie calcat mai mult ca sa obtii acelasi cuplu ca la un diesel si de aia ma mir cum de la autorul threadului i se opreste motorul diesel la plecari si cu masina pe benzina n-are treaba ? Eu am facut scoala pe un diesel si cand am luat masina mea pe benzina am vazut ca e diferenta mare, era mai misto pe cea de scoala. Cu timpul te obisnuiesti cu orice masina.

                          Comment


                          • #28
                            E adevărat ce spune mikebike72!! Un diesel pleacă din loc fără acceleraţie retrăgând uşor piciorul de pe ambreiaj. La benzinare nu e valabilă această chestie, trebuie să calci un pic acceleraţia!! Deasemenea un diesel merge fără a călca acceleraţia în treapta I, II şi III fără probleme!! Am testat acest lucru dar eu personal nu - l folosesc decât pentru treapta I!!

                            Comment


                            • #29
                              si eu am 1,5 dci 85cp si prinde destul de sus am vb c nenea de la DACIA s a zis ca se mai lasa.la dieselache pornesti din ambreaj si in panta dar dupa c te obisnuiesti un pic c masina..bafta p sosele
                              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                              Comment


                              • #30
                                Si la benzinar merge sa pleci de pe loc fara sa apesi acceleratia doar ca trebuie sa fie mai fin cu ambreiajul....bineinteles sa fi pe plan drept.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google