Plecarea De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pt initiatorul thread-ului: Ca sa nu ai probleme, accelereaza pana in jurul valorii de 1800 rpm, dupa care da drumul usor la ambreiaj.
    Daca vrei plecare in forta: accelereaza pana in jurul valorii de 2800-3000 rpm, dai drumul usor ambreiajului, iar in timpul acesta continui sa accelerezi.
    Exersezi de cateva ori si sigur va fi bine.

    Comment


    • #32
      Originally posted by sinx View Post
      Cand am inceput sa conduc aceeasi problema o aveam si eu... imi era frica de plecarea de pe loc... am exersat vreo 2 zile in politehnica si de atunci mi-a intrat la cap
      Ce bafta pe mine ca la a mea ii patina ambreiajul cand am luat-o, ma distram din plin cu "automata" pe Logan)).

      @fox29: la dci plec usor de tot de pe loc din ambreiaj, este foarte usor fata de mpi unde trebuie turat. Incearca sa ridici mai fin de ambreiaj si o sa vezi ca o sa pleci mereu de pe loc numai din ambreiaj.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #33
        pentru cei care spun ca nu poti pleca cu un benzinar de pe loc cu ambreiajul, eu va spun ca merge, odata am incercat sa schimb vitezele fara sa accelerez deloc si am reusit, am schimbat de la treapta 1 pana in a 5 a

        Comment


        • #34
          Daca o tii fin din ambreiaj la benzinare, poti sa ajungi numai din ralanti pana in a 5-a dar fortezi ambreiajul si motorul inutil.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #35
            mda la diesel ma descurc si eu sa plec de pe loc (chiar daca am 14 ani ) ) faza e sa simti unde tine ambreaju ..... oricum si la benzina se poate pleca de pe loc fara sa accelerezi (incercat unchimeo cand avea picioru in ghips (dreptu) a mers asa de la Mioveni pana la Pitesti ) si s`a descurcat f bine ... oricum e de inteles ca are carnetu de profesionisti )

            Comment


            • #36
              off: Nu conteaza ca e diesel, ca e benzina, la inceput ti-e greu... eu cand mi-am luat masina acum 3 saptamani cu toate ca am ceva experienta 3 ani jumate de permis, nu am intrat cu ea in aglomeratie, din simplu motiv, mi-era frica si nici acum nu sunt as si am 1200 km cu ea. in schimb cu loganul nu am treaba, plec de oriunde fara sa am vreo problema. asa ca nu mai sariti cu comentarii ironice, omului ii e frica sa nu loveasca masina probabil ca si-a cumparat-o singur sau poate ca realizeaza cat de greu se castiga un ban
              on: fox, cel mai bine seara iesi cu ea la o plimbare, eventual un drum prin afara localitatilor sau la iarba verde,unde crezi tu ca nu e aglomeratie ca asa se invata. o turezi mai mult, ca n-are nimic, si ca sa inveti exact unde tine ambreiajul faci multe plecari numai la relantii.si dupa ce te inveti intri treptat in aglomeratie si sa mergi atent, nu conteaza ca te claxoneaza altii,tu iti vezi de treaba ta,ii lasi pe "schumacheri" sa alerge ei ca la aceeasi destinatie ajungem toti. spor la treaba
              zoom-zoom

              Comment


              • #37
                Hai sa numai ridicam in slavi atat benzinarul ca nu se compara cu dieselul la plecari de pe loc...intotdeauna cu un diesel pornesti mult mai usor/relaxat.
                In special pentru cei incepatori esti ideal un diesel ca prima masina.

                Comment


                • #38
                  chestia cu plecarea la relanti doar din ambreiaj este pt ambreiaj si pt motor un fel de drog- moarte inceata dar sigura. freci la ambreiajul ala pana se coreleaza viteaza masini cu turatia motorului (in functie de viteza). trebuie sa turezi un pic motorul pentru a avea cuplu cat de cat sa pornesti masina de pe loc.

                  Sfat
                  1 - pt cei care inca nu reusesc sa plece cu masina-- in 1-a pedala ambreiajului se ridica incet astfel incat masina sa se puna in miscare fara a opri motorul. acest lucru se simte si se invata in timp. la inceput trebuie sa pornesti usor si in timp te vei obisnui si vei reusi sa faci si plecari in forta dar si lente fara probleme.
                  2 - In rampa obisnuiestete sa folosesti frana de mana. de ce sa fortezi ambreiajul fara rost si sa vezi ca la 50 000 km trebuie sa il schimbnu mai vb de injectoare. mergi cu motorul subturat si in sarcina mare

                  Deci foloseste frana de mana -nu este o rusine- este pentru confortul tau, al pasagerilor, al soferului care sta in spatele tau. atunci cand nu folosesti frana de mana in rampa cel mai sigur masina in primul moment cand iei piciorul de pe frana o va lua inapoi ceea ce pt ceilalti din spate nu este un motv de relaxare. apoi bruschezi masina deci un disconfort pt tine si pt pasageri plus fortezi ambreiaj si motor degeaba.

                  alt disconfort pt tine ca trebuie sa stai cu piciorul pe frana iar daca esti in aglomeratie intr-un pasaj si te misti cate 2 metrii inseamna ca stai vro 20 minute pana sa iesi la suprafata pe loc drept asta inseama ca stai incordat tot acest timp degeaba.....
                  Last edited by mae; 28 July 2009, 09:30.
                  1.5 dc

                  Comment


                  • #39
                    Pe mine instructorul m-a invatat plecarea din rampa fara frana de mana - asa cum a scris fox29, cu trepidat, mutat picioare si pana in prezent metoda asta o folosesc.
                    Vreau sa incerc si metoda cu frana de mana dar tot uit cand sunt in panta sa o aplic, de asemenea as vrea sa vad si parerea celor mai experimentati care dintre cele 2 metode e mai buna.
                    PS. nu cred ca am scris offtopic, si plecerea din rampa e tot o plecare de pe loc.

                    Comment


                    • #40
                      Amandoua metodele sunt bune. Confortul pasagerilor nu este deranjat cu nimic atat timp cat nu bruschezi masina sau opresti motorul.
                      E bine ca te-a invatat instructorul asa ceva. Inseamna ca ii pasa de elevii lui.
                      Eu trag frana de mana la semafor daca e in panta si daca am de stat mai mult de 20 secunde. Mi se pare incomod sa stai cu piciorul pe frana atata timp.
                      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                      Comment


                      • #41
                        stai linistit ca nu e rusine eu dupa 18 ani de soferie profesionista si mai dau cu mucu in fasole prin intersectii,asa ca sa ne lase inclusiv instructorii sau cei care se dau balene in cutia de conserva
                        la diesel daca dai drumul la ambreiaj foarte usor masina pleaca fara sa o accelerezi,cel mai important lucru ca incepator,sa fii indiferent la ceilalti participanti la trafic cand nu se mai opresc din claxonat,ei mor primii de inima de comotie cerebrala si altele care sunt in stransa legatura cu starea nervoasa,tupeul e arma cea mai depret in trafic
                        daca nu te descurci incearca noaptea cand a mai liber si usor usor ai sa simti si masina,acum sa nu te dai mare ca ai carnet si sa asculti muzica la maxim dar tu nu stii sa pleci de pe loc,o perioada e bine sa lasi muzica inchisa sa incepi sa asculti masina sa o simti dupa poti da muzica la maxim
                        scoala de sa face acum e ceva in genul benzii rulante,cu cat mai multi cu atit mai bine eu sa fiu bogat ce daca nu stie el sa porneasca si sa parcheze

                        Originally posted by mikebike72 View Post
                        Pe mine instructorul m-a invatat plecarea din rampa fara frana de mana - asa cum a scris fox29, cu trepidat, mutat picioare si pana in prezent metoda asta o folosesc.
                        Vreau sa incerc si metoda cu frana de mana dar tot uit cand sunt in panta sa o aplic, de asemenea as vrea sa vad si parerea celor mai experimentati care dintre cele 2 metode e mai buna.
                        PS. nu cred ca am scris offtopic, si plecerea din rampa e tot o plecare de pe loc.
                        metoda franei de mina e mai buna,ca la metoda invatata de instructorul tau distrugi ambreiajul la 20.000 km,pe cand cu frana de mina nu ai ce strica

                        Originally posted by Daniel 67 View Post
                        E adevărat ce spune mikebike72!! Un diesel pleacă din loc fără acceleraţie retrăgând uşor piciorul de pe ambreiaj. La benzinare nu e valabilă această chestie, trebuie să calci un pic acceleraţia!! Deasemenea un diesel merge fără a călca acceleraţia în treapta I, II şi III fără probleme!! Am testat acest lucru dar eu personal nu - l folosesc decât pentru treapta I!!
                        sa nu imi spui ca numai caraie din cand in cand ca nu te cred,iar daca chiar o faci ai mare grija ca in timp ai sa ramai fara sincroane la cutia de viteza,asa ceva se facea la savien si raba ca nu intrau neam in viteza cu ambreiajul calcat si cand al calcai caraia de mama focului,asa fara ambreiaj caraiau dar mai putin si la fiecare 50.000km schimbau sincroanele sau ala mai ghinionist mai spargea si cutia,acum tu stii cu mmergi si in definitiv e masina ta

                        Originally posted by FLR View Post
                        si eu am 1,5 dci 85cp si prinde destul de sus am vb c nenea de la DACIA s a zis ca se mai lasa.la dieselache pornesti din ambreaj si in panta dar dupa c te obisnuiesti un pic c masina..bafta p sosele
                        la tine e pompa hidraulica la ambreiaj si de acea iti tine mai sus incearca sa o lasi mai jos pedala prin reglajul cu filet de la tija legata pe pedala,mai strangel 2-3 ture si ai sa vezi ca se lasa mai jos,dar sfatul meu lasa-l asa si zii la mecanic ca te-a mintit cu lasatul pedalei mai jos in timp,daca s-a lasat pedala s-a dus si soarele placii ambreiaj
                        Last edited by AGENTUL NYT; 22 August 2009, 11:31. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #42
                          si la benzina si la motorina merge din ambreaj

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by B 74 NYT View Post
                            metoda franei de mina e mai buna,ca la metoda invatata de instructorul tau distrugi ambreiajul la 20.000 km,pe cand cu frana de mina nu ai ce strica
                            nu se strica nimic, daca pleci din rampa cu frana de picior, pentru ca pleci ca si la o plecare normala, doar ca faci trecerea piciorului drept de pe frana pe acceleratie mai rapid
                            Originally posted by B 74 NYT View Post
                            sa nu imi spui ca numai caraie din cand in cand ca nu te cred,iar daca chiar o faci ai mare grija ca in timp ai sa ramai fara sincroane la cutia de viteza,asa ceva se facea la savien si raba ca nu intrau neam in viteza cu ambreiajul calcat si cand al calcai caraia de mama focului,asa fara ambreiaj caraiau dar mai putin si la fiecare 50.000km schimbau sincroanele sau ala mai ghinionist mai spargea si cutia,acum tu stii cu mmergi si in definitiv e masina ta
                            eu cred ca s-a referit ca tine numai din ambreiaj, ca il tine mai mult, si aici il termini foarte repede ambreiajul. ca daca a zis ca schimba fara ambreiaj, e de rau, eu asa am facut cand mi s-a spart placa, si ca sa o duc pana la service schimbam cu sprituri pe la 4000 rpm si acum imi agata cutia, mai ales cand e rece.
                            Last edited by laur_cos; 22 August 2009, 13:11.
                            zoom-zoom

                            Comment


                            • #44
                              Va salut Domnilor !
                              Dati-mi voie sa va zic ca am citit multe dintre postarile dvs si vad ca sunt multi care nu stiu sa faca o plecare din rampa,sau sa plece de pe loc dar in acelasi timp dau sfaturi!
                              In ceia ce priveste persoana in cauza,sa se inteleaga faptul ca a facut scoala pe un matiz si acum are un Diesel unde mai pui si faptul ca a facut o pauza de 2 ani,asa ca daca nu are cine-i explica ca exista o mica mare diferenta in ceia ce privezte momentul cuplari abreiajului,cuplu motor,greutatea masini,etc nu o sa inteleaga niciodata ce i-ati explicat voi (noi) aici.
                              In legatura cum se ia permisele la Iasi nu cred ca e cineva in masura sa vina sa ne povesteasca,asa se ia peste tot , nu bagati in aceasi oala pe toata lumea si cautati va rog sa ajutati nu sa jigniti.
                              Plecarea din rampa (nu din panta) se face din ambreiaj nu din frana de mana,asa ceva nu se face (frana de mana are alt rol ) cu timpul plecarea se face fara a mai ridica amb pana tremura (cand are soferul experienta), miscarea e atat de rapida incat nu are timp sa se duca masina cu spatele la vale (se ridica rapid amb pana la momentul cuplari-in acelasi moment se accelereaza-se da drumul in continuare la amb finut ca si cum ai pleca de pe loc in palier (plan drept) si nu se mai distruge nimic.
                              Nu mai bagati omul in boala cu distrugerea amb ca nu e chiar asa ,totusi e amb nu o roata din cascaval,pai daca ar fi asa la 30.000 -50.000 sa se duca inchipuiti-va la masinile de scoala ar insemna ca la 10.000 sa faca schimbul chitului ?! nu e chiar asa.
                              Draga Fox29 daca mai ai nelamuriri intra pe PM si mai vorbim ,te pot ajuta cu orice legat de masina (stil condus-mecanica,etc)
                              Cu multa stima si sper sa nu se supere nimeni pe mine .

                              Comment


                              • #45
                                Fox, in timp te obisnuiesti. Imi place ce a zis NYT ca la inceput e bine sa tii muzica inchisa. Eu dupa ce am luat masina vreo 2 saptamani nici nu mai luam fata de casetofon cu mine, asa auzi si simti cel mai bine motorul. Practica e cea mai buna, degeaba citesti pe un forum, ca teoria se stie dar la practica apar probleme. La plecarea din rampa (masina urca) depinde de gradul de inclinare. Sunt situatii cand n-ai nevoie de frana de mana, dupa ce te deprinzi cu "forfecarea" rapida a pedalelor si situatii in care oricat de bine te pricepi, tot ai nevoie de frana de mana. Aici ma gandesc la unele strazi din zone montane unde daca nu folosesti frana de mana pleci cu scartz fara sa vrei. Deci exerseaza in continuare si va fi bine
                                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google