Plecarea De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Hai la Timi ca te invatam cum sa pornesti in orice situatie, dupa ce iti intri in mana dai si un timp pe circuitul nostru de casa
    No, apoi blana
    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

    Comment


    • #47
      eu am o dacia logan 1,5 dci ,tot 85 de cai a fot ,dar numa ca eu am tunato si de la 85 am ajuns la 120 ,sfatul meu pentru tine este sa accelerezi mai tare cam sa limitezi pana la 20-30 si sa dai drumu mai repede si ambreajului in acelasi timp ,eu sunt drift-er, cu cat apesi mai mult acceleratia si lasi ambreaju mai repede poti pleca i cu scartait de roti , ... daca nu te descurci nici asa eu zic sa mai faci odata scoala de soferi

      sau vinde loganu si cumpara-ti o masina cu cutie automata ,cu aia igur o sa te descurci )

      yo zik k dak mai scri mirc, iti iei warn
      Last edited by Seba; 6 September 2009, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        :O Vai......am ramas panou, drifter pe tractiune fata :O Iar ca 1,5 DCI de 85 de cai sa ajunga la 120 de cai frumosi trebuiesc schimbate cel putin injectoarele si/sau arborele cotit. Daca imi spui ca ai si BOV ( blow off valve ) chiar ca m-ai dat pe spate.

        Plecare de pe loc la diesel:
        1.Se tureaza la 3000 rpm.
        2.Ambreiaj tinut la punctul magic, iar cand te decizi sa pleci ... il lasi de tot.
        3.Se duce turometrul in limitare, se tine in treapta 1 pana cand impulsul masini da semn ca nu mai inainteaza in acea treapta, adica nu imediat ce a ajuns pe rosu.
        4.Treapta 2, apoi idem punctul 3.

        Sfaturile mele le aplic pe un Lancer 2008 seara de seara la intalnirile Fulger ale LCBucuresti. Seara Buna !
        Last edited by Seba; 6 September 2009, 16:31.
        No Stress !
        http://www.youtube.com/watch?v=ozV_vWXZgZY

        Comment


        • #49
          Ilie Ciolac-"Exercitiile conducerii autoturismului" Ed.MatrixRom Bucuresti Iulie 2007.

          Comment


          • #50
            la mine cu motorul rece pleaca greu tare tre sa accelerez considerabil :|
            pentru carcotasi: stiu sa plec de pe loc. am 15.000 km in 1 an si 3 luni ;)
            vreo idee? sau e normal ?
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #51
              Cel mai simplu si sigur ca sa nu-ti moara motorul(eu din prima zi am avut muzica data drumu ,nu m-a afectat)...cand vezi ca s-a pus verde,bagi in viteza,apesi acceleratia chiar daca ajunge la 4000-5000 de ture n-are nimic,si dai drumu la ambreiaj repede sau usor oricum ai da nu moare (cu cat ii dai drumu mai repede cu atat mai bine).
              PS:ceea ce am spus mai sus am zis doar ca sa zic ceva.Eu nu sunt de parere ca se pot da sfaturi in ceea ce priveste plecarea de pe loc,pentru ca,fiecare va invata singur,cu timpul,va prinde un obicei un a pleca de pe loc,si in orice caz daca citeste aici sigur nu poate aplica...una e teoria alta e practica.Deci una peste alta nu-ti fa griji,asa e mai la inceput,mai moare un motor,mai dai peste o baba ...Peste 3 luni vei veni cu intrebarea:cum intorc corect cu frana de mana )))..joke.Multa bafta .
              sigpic

              Comment


              • #52
                Concluzie: mergi cu masina cateva zile foarte mult in oras si sa faci plecari din rampa apoi nu vei mai avea probleme.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #53
                  Eu zic ca te ajuta mult in rampa daca pui ambreiajul sa tina mai jos,fiind sus trebuie sa te ajuti cu frana de mana sa pleci din panta.

                  Comment


                  • #54
                    eu in locul intiatorului topicului n-as citi pagina asta. in afara de 2 posturi, numai aberatii...
                    sa pleci tot timpul tare ca sa fii sigur ca nu moare motorul, n-as recomanda. mai ales ca fiind vorba de incepator, ce se face daca celui din fata ii moare motorul? knock-knock-who's there? me, with my engine in your trunk...
                    drifterul cu tractiune fata cred ca a postat la misto, desi mai sunt unii care cred ca un 1.4mpi poate fi dus la 120cai din chiptuning.
                    mda, am trait s-o aud si p-asta...
                    apropo, cu un diferential torsen, sau unul electronic (ala de pe spate de la evo) cred ca s-ar putea face drift si cu tractiune fata. dintre astia "raisarii", stie vreunul ce-i ala diff torsen?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #55
                      este un diferntial intermediar de autoblocare mecanica care regleaza forta dintre axa fata si axa spate ... cele 2 roti conduse sunt legate intre ele printr-un fel de transmisie elicoidala,si reactioneaza la fortele de torsiune dintre arborii de intrare si cel de iesire si repartizeaza fortele in mod normal 50:50 intre punti sila derapaj transmite la puntea cu aderenta cea mai mare

                      diferenta e ca blocarea se face in functie de sarcina sensibil la cuplu spre deosebire de cel umed care reactioneaza la turatie

                      am I right?
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #56
                        90%, da, ai dreptate. ca principiu de functionare, ai dat un raspuns mult peste media raisarilor. singura completare e ca nici vasco si nici torsen nu pot transfera by default toata puterea. adica nu se rigidizeaza 100% legatura. oricum, nota 10, deluxe
                        le: ce ma mir e ca taman tu te-ai simtit vizat prin cuvantul "raisar"...sau doar ai raspuns asa ca sa fie?
                        Last edited by Seba; 6 September 2009, 17:29.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          Pe un alt forum, in alt club threadul asta e pus la 'Sa ne descretim fruntile', stau si rad ca bolovanii. Ieri a fost pus.

                          Comment


                          • #58
                            pai daca citesti unele posturi, nu vezi motivul pt care o fac? pe de alta parte, orice masina alta decat logan are posesori atoatestiutoti si capabili care nu au nevoie sa intrebe cum se pleaca de pe loc. ai dracu cocalari cu fite...aia care sunt, evident ca nu toti posesorii de "altceva" sunt cocalari.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Pana la urma a invatat initiatorul thread-ului sa plece de pe loc? Ca s-au cam scris toate metodele...

                              Comment


                              • #60
                                da...bagi a 5 si dai talpa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google