Politie Rutiera, Radar, RAR, Informatii Despre Drumuri Proaste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by ROY View Post
    Nu cred ca am fost bine inteles!Lanturi nu voi pune niciodata pe masina din motive personale,deci,sfaturile cu lanturile nu ma privesc.
    din cauza lanturilor, mi-a spart tot carenajul de sub aripi,pe partea stanga s.a rupt lantul in mers...si cel din dreapta nu.dar la viraje atinge carenajul.si mi-a despicat si tabla la aripa unde vin aparatorile de la noroi..

    Comment


    • #77
      Care poate fi durata de viata a unui lant de zapada? Parca nici eu nu mai am incredere in ale mele, dupa 3 ierni. Am sa le verific mai amanuntit. Cauciucul banda de intindere din cauciuc nu pare imbatranita.
      @grutzz; ce vechime aveau lanturile tale, ce viteza aveai cand s-a intamplat "nenorocirea" si cum s-a intamplat?
      Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
      sigpic

      Comment


      • #78
        Pt ,,ROY"-nu a fost nici o jignire,greseala mea a fost ca am vrut sa ajut cu ceva informatii benefice dupa parerea mea pt membri clubului insa acum am inteles ca mai bine nu spui nimic,nu faci nimic,stai in banca ta,atat a fost,e ultima oara cand mai scriu pe acest sait,ca nu cumva sa se interpreteze(mi-am schimbat locul de munca-lucrez la........,asa e mai bine,nu?aici am glumit).Toate cele bune si drumuri line si curate,pt toti care se simt ca nu traiesc in Romania(........)in rest toate cele bune si Sarbatori fericite poate nu ne mai auzim pana atunci.

        Comment


        • #79
          Originally posted by loosh View Post
          Care poate fi durata de viata a unui lant de zapada? Parca nici eu nu mai am incredere in ale mele, dupa 3 ierni. Am sa le verific mai amanuntit. Cauciucul banda de intindere din cauciuc nu pare imbatranita.
          @grutzz; ce vechime aveau lanturile tale, ce viteza aveai cand s-a intamplat "nenorocirea" si cum s-a intamplat?
          eram pe urcare cu 2 maxim 30 km/h si lanturile sunt de anu trecut...bine inteles ca le-am folosit de multe ori anu trecut... dar anu asta m-am invatat minte

          Comment


          • #80
            Eu nu renunt la lanturi, atunci cand situatia o cere. Mi s-a slabit o singura data un lant, dar a fost vina mea ca nu l-am montat corect, dar am oprit la primul zgomot ciudat si masina nu a patit nimic.
            Sunt doar pareri personale.
            Drive safety!
            Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
            sigpic

            Comment


            • #81
              Eu mereu am iarna în portbagaj lanțurile de zăpadă. Anul trecut mai ales mi-au fost foarte folositoare, mâncam zăpada cu ele, dar nu le-am curățat înainte de depozitare și anul ăsta m-am trezit cu rugină în cutie. Urmând sfaturile de pe aici am cumpărat lanțuri în romb (cele vechi erau scăriță) + niște mânuși de 4 lei de la dedeman cu palma cauciucată și sunt pregătit din nou de capriciile iernii.

              Comment


              • #82
                Aici sunt banii dumneavoastra!
                Dar si o veste buna.
                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  weekend

                  Daca porniti la drum in aceast weekend, informati-va mai intai pentru a nu risca sa cadeti in plasa radarelor din judet!

                  In wekend, radarele Politiei Rutiere sunt amplasate pe drumul european, tronsoanele Botosani-Flamanzi si Botosani-Vladeni.

                  De asemenea, radare in aceasta dimineata sunt si pe DN 29B Botosani-Dorohoi, pe DN 29 Saveni-Botosani, pe DN 29A Dorohoi-Varfu Campului

                  Atentie, pietoni!

                  Si pietonii trebuie sa fie atenti, intrucat astazi politistii de la Rutiera organizeaza o actiune, in municipiul Botosani, privind abaterile produse de pietoni, conform informatiilor oferite redactiei Stiri Botosani de catre subinspector Ionut Apostol, de la Politia Rutiera Botosani.
                  Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Ia uite ce zic astia:
                    Soferii vor scapa de calvarul gropilor de pe DE 58, care leaga judetele Botosani si Iasi. Acestia vor putea sa ajunga la Iasi si pe drumul judetean Flamanzi-Prajeni.
                    Da de la Botosani la Flamanzi, ce facem, ... zburam?
                    Eu nu mai cred nimic pana nu e gata drumul! M-am saturat de promisiuni: ba repara Bt-Sv, ba Bt-Is...
                    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Cele 10 radare aduse în judeţ în primăvara anului 2010 îi lasă fără bani pe şoferii botoşăneni. Duminică (n.r. - 13 martie), în timpul unei acţiuni privind respectarea regimului legal de viteză, care s-a desfăşurat pe durata a opt ore, agenţii rutieri au aplicat 112 amenzi, adică una la mai puţin de cinci minute. Cei mai ghinionişti au fost doi şoferi care s-au ales cu permisele suspendate pentru depăşirea cu mai mult de 50 de kilometri/oră a vitezei maxime admise.La final, când au făcut bilanţul, poliţiştii au descoperit că amenzile aplicate totalizau aproape de 30.000 de lei. Asta în condiţiile în care la acţiune au participat 24 de agenţi rutieri, iar radarele au fost postate doar pe principalele drumuri ale judeţului.

                      Astia s-au pus pe capatuiala.
                      Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Amenda in Uniunea Europeana

                        Si sa nu credeti ca daca luati o amenda si n-o achitati, scapati de ea odata intorsi acasa. O comisie creata special la Bruxelles urmareste aceste sanctiuni in toata Uniunea Europeana si-i obliga pe ghinionisti sa le plateasca.
                        Viteza excesiva, conducerea sub influenta alcoolului, nefolosirea centurii de siguranta sau nerespectarea luminilor de semnalizare - acestea sunt cauzele pentru producerea a 75% din accidente in tarile din Europa.
                        Daca luati amenda pentru una dintre aceste incalcari ale codului rutier veti fi urmarit pana cand veti plati amenda. Daca nu o faceti, in cel mult o luna de la revenirea in tara puteti avea surpriza sa primiti interdictie de calatorie in statul in care ati fost amendat.
                        Astfel de masuri sunt menite sa previna pe cat posibil accidentele rutiere. Occidentalii sunt de parere ca o amenda mare il sperie pe sofer si il determina sa fie mult mai prudent.
                        In Bulgaria si Grecia puteti fi invitat chiar la sectia de politie ca sa platiti penalizarile inainte de a parasi aceste tari. Tot acolo, dar si in Turcia, sunt interzise aparatele anti-radar. Nu respectati regula, atunci riscati sa dati 2000 de euro, iar in Grecia puteti fi chiar si retinut.
                        In ideea in care alegeti destinatii mai putin populare, cum ar fi Macedonia sau Ucraina, trebuie sa aveti cartea verde a masinii, iar daca nu sunteti proprietarul autoturismului aveti nevoie de o procura tradusa si legalizata sau de contractul de inchiriere al autoturismului.
                        Ministerul Afacerilor Externe le recomanda tuturor celor care vor sa plece in strainatate in aceasta perioada sa isi faca asigurari medicale si sa nu plece fara un ghid de calatorie pentru tarile pe care le tranziteaza.
                        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Viteza este principala cauza responsabila de producerea accidentelor in Romania, dupa cum arata statisticile. Iar vitezomanii nu pot fi descurajati decat de radare. Stiu ca daca sunt prinsi, ramin fara permis.
                          In 21 de judete ale tarii au functionat 99 de radare fixe. Ele au fost insa oprite dupa ce s-a constat ca multe erau instalate de firme private, la cererea primariilor, fara respectarea unor norme legale. Au ramas montate, dar nu functioneaza.
                          Acum se cauta solutii pentru ca cele 99 de radare fixe sa functioneze din nou in cel mai scurt timp.
                          Toate radarele fixe vor fi semnalizare cu panouri care avertizeaza ca urmeaza o zona monitorizata. Pentru celelalte, soferii se anunta unii pe altii, cu flash-uri. Aici harta radarelor fixe din Romania.
                          Last edited by loosh; 1 June 2011, 07:10. Reason: carpe diem
                          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Rovinietele vor fi verificate automat 14 ore pe zi!

                            Începând cu această lună, o autospecială a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi, dotată cu un sistem electronic care verifică automat dacă maşinile au rovinietă, va acţiona în patru dintre judeţele Moldovei, printre care şi Botoşani.
                            S-a acţionat deja pe DN 29, pe drumul dinspre Suceava spre Botoşani, dar şi pe DN 17 A, în zona Rădăuţi – Marginea.

                            http://img82.imageshack.us/img82/67/4744hy3.gif

                            Comment


                            • #89
                              Atentie! Drumul ce leaga Botosani de Suceava este decapat pe mai multe portiuni, dosebit de alunecoase, nesemnalizate. Radar prezent in HUDUM sau PADUREA Baisa.

                              Odata cu reorganizarea Politiei Comunitare, devenita, din ianuarie 2011, Politie Locala, agentii de politie din aceasta structura au primit noi atributii. O noutate este ca vor avea responsabilitati inclusiv in domeniul circulatiei. Astfel, ei au dreptul sa sanctioneze anumite incalcari ale Codului Rutier, dar si sa asigure fluenta circulatiei in aria teritoriala de competenta.

                              Noile atributii din domeniul circulatiei ale Politiei Locale sunt prevazute in Legea nr. 155/2010 – Legea politiei locale, care a intrat in vigoare la 1 ianuarie 2011.

                              In domeniul circulatiei publice, politistii locali au sarcini precise, stabilite prin articolul 7 din legea mentionata, asemanatoare cu cele ale politistilor rutieri. Mai mult, atunci cand isi exercita atributiile de circulatie, agentii locali de politie trebuie sa fie echipati intr-un mod similar cu agentii de circulatie din politia rutiera. Mai exact, sunt obligati sa poarte o uniforma specifica, iar in functie de anotimp, peste uniforma vor purta vesta sau scurta cu elemente reflectorizante, pe care este imprimata emblema "POLITIA LOCALA", precum si cascheta cu coafa alba.

                              Potrivit Legii nr. 155/2011, politistii locali au dreptul sa constate contraventii si sa aplice sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind privind oprirea, stationarea, parcarea autovehiculelor si accesul interzis.

                              De asemnea, acestia au dreptul sa dispuna masuri de ridicare a autovehiculelor stationate neregulamentar.

                              Politistii locali mai pot da amenzi de circulatie si pentru incalcarea normelor legale privind masa maxima admisa si accesul pe anumite sectoare de drum, avand dreptul de a efectua semnale de oprire a conducatorilor acestor vehicule.

                              In plus, agentii politiei locale pot constata contraventii si aplica sanctiuni pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulatia in zona pietonala, in zona rezidentiala, in parcuri si zone de agrement, precum si pe locurile de parcare adaptate, rezervate si semnalizate prin semnul international pentru persoanele cu handicap.

                              Nici pietonii nu scapa de amenzi, politia locala avand dreptul sa ii sanctioneze si pe acestia pentru incalcarea normelor rutiere. In aceeasi situatie se afla si biciclistii, conducatorii de mopede sau de vehicule cu tractiune animala.

                              In cazul unor accidente rutiere soldate cu victime, politistii locali trebuie sa asigure paza la locul accidentelor si sa ia primele masuri necesare pentru conservarea urmelor, identificarea martorilor si a faptuitorilor. Daca este necesar, politistii locali trebuie sa asigure si transportul victimelor la cel mai apropiat spital.

                              O alta atributie pe care politia locala o mai are in domeniul circulatiei publice este aceea de a verifica integritatea mijloacelor de semnalizare rutiera si de a sesiza neregulile constatate privind functionarea semafoarelor, starea indicatoarelor si a marcajelor rutiere si acorda asistenta in zonele in care se aplica marcaje rutiere.

                              In plus, in cazul vehiculelor fara stapan, abandonate pe spatiul public, politia locala trebuie sa colaboreze cu structurile teritoriale ale Politiei Romane pentru a identifica detinatorul sau utilizatorul respectivului autovehicul.

                              De asemenea, politistii locali mai au ca atributii de circulatie:

                              •sa asigure fluenta circulatiei pe drumurile publice din raza teritoriala de competenta, avand dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducatorilor de autovehicul exclusiv pentru indeplinirea atributiilor conferite de prezenta lege in domeniul circulatiei;
                              •sa participe la actiuni comune cu administratorul drumului pentru inlaturarea efectelor fenomenelor naturale, cum sunt: ninsoare abundenta, viscol, vant puternic, ploaie torentiala, grindina, polei si alte asemenea fenomene, pe drumurile publice;
                              •sa participe, impreuna cu unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane, la asigurarea masurilor de circulatie ocazionate de adunari publice, mitinguri, marsuri, demonstratii, procesiuni, actiuni de pichetare, actiuni comerciale promotionale, manifestari cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, dupa caz, precum si de alte activitati care se desfasoara pe drumul public si implica aglomerari de persoane;
                              •sa sprijine unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane in asigurarea masurilor de circulatie in cazul transporturilor speciale si al celor agabaritice pe raza teritoriala de competenta;
                              •sa acorde sprijin unitatilor/structurilor teritoriale ale Politiei Romane in luarea masurilor pentru asigurarea fluentei si sigurantei traficului
                              (sursa Stiri.Botosani)
                              Last edited by loosh; 25 August 2011, 09:18. Reason: Automerged Doublepost
                              Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Ce prevede legea despre cauciucurile de iarna, gasiti aici.
                                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google