Pompa Alimentare 1,5DCI 90Hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Alimentare 1,5DCI 90Hp

    Un fenomen destul de ciudat la pornire. La pozitia contact pe cheie, ar trebui sa se auda cum functioneaza pompa de alimentare din rezervor. Se aude dar numai cateva secunde, apoi se intrerupe si daca vreu sa pornesc motorul nu porneste. Iau contactul si pun din nou, merge OK. A facut de cateva ori acest defect, dar aleator. Am fost la reprezentanta, au pus testerul si nu apare nimic. Ce poate fi?

  • #2
    sa nu fie imobilizatorul din cheie daca zici ca e aleator fenomenul. Banuiesc ca pompa ori functioneaza ori nu, nu cred ca are perioade cand functioneaza si cand nu.
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      Vorbesc pt. modelul de 70 de cai din 2007 si nu are pompa electrica la sistemul de alimentare cu motorina ,in rezervor nu are decat sorb si sonda de motorina ,pe motor nu exista pompa electrica de motorina ,acum chiar nu stiu ce au pus pe motorizarea de 90 de cai dar iti spun ca este putin probabil sa aiba asa ceva ,asta este parerea mea si punct.

      Comment


      • #4
        euro 5-ul are pompa in rezervor, nu este ca modelele vechi cu para d aia de apesi pe ea, are fix ca un benzinar pompa.
        Deci? Ai descoperit ceva? De unde era problema?
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #5
          Originally posted by valentin2005 View Post
          Vorbesc pt. modelul de 70 de cai din 2007 si nu are pompa electrica la sistemul de alimentare cu motorina
          Și la ARO era la fel, dar stai suntem pe secțiunea de Logan II deci ce treabă are modelul din 2007 cu modelul fabricat din 11/2012?! absolut niciuna dar ne place să dăm cu părerea

          Ca idee:

          -k9k612 euro 5 are pompă în rezervor și după punerea contactului merge permanent chiar dacă nu pornești motorul

          -k9k626 euro6 are pompă în rezervor și după punerea contactului merge doar 30 secunde dacă nu se pornește motorul -
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Intrebare de habarnist, este mai ok solutia cu pompa in rezervor? Cum se mai face amorsarea daca ramai in pana prostului?

            Comment


            • #7
              Ai pompa de amorsare.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                ce amorsare sa mai faci? Amorsarea o faci tocmai sa tragi motorina din rezervor, dar daca euro 5 are pompa in rezervor la ce sa ti mai trebuiasca amorsare manuala? La benzinar cum procedezi cand ramai fara benzina, amorsezi ceva? Pui contactul si vine benzina si pornesti , fix asa este si la euro 5/6 pe motorina.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  N-am descoperit inca nimic. Saptamana asta, intr-o dimineata a facut la fel dupa ce am pornit-o din telecomanda.
                  Am montat in primavara un sistem de alarma cu pornire motor. Se poate sa faca de la modulul de simulare cheie. Nu stiu inca. O sa verific maine.

                  Comment


                  • #10
                    mai mult ca sigur e de la alarma
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google