Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amenintarile astea cu OPC si cu cereri inregistrate in registre nu stiu de care sunt balete , nu stiu cat de mult mai functioneaza in cazul asta ! O functionare incorecta a motorului la ralanti "din cand in cand" pot sa fie si de la motorina proasta , caz in care e greu sa demonstrezi ca e vina masinii sau a vanzatorului. Daca motorina e proasta in rezervor e doar vina proprietarului si a statiei de alimentare ( bidon dupa caz) nicidecum a producatorului. Si daca ai circulat alimentand 2 ani de zile de la o benzinarie "no name" si motorul incepe sa mearga prost a cui e vina? Nu zic ca tavinush a gresit el cu ceva , nu il acuz direct pe el dar vina poate fi impartita , valenii de munte poate nu sunt aprovizionati cu cea mai limpede motorina. Incearca la Ploiesti sau la Campina .
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • problema nu este grava dar nu stie toata lumea care este cauza

      se poate rezolva foarte usoor
      Last edited by db-75-mai; 5 May 2011, 17:12. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Poate daca ne "luminezi" rezolvam si noi problema.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • sunt lucruri care se afla greu si cum suntem romani si m-am convins pe deplin de acest lucru la timpul meu nu pot sa te luminez

          Comment


          • Ehee ... frate , frate , dar branza e pe bani !
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • cam asa ceva nici eu nu am gasit tot ce am cautat si cind am gasit am gasit ............

              Comment


              • Daca tu ai gasit raspunsul de ce nu poti impartasii? Trebuie sa fii ca altii? Pastreaza-l pentru tine. in loc sa ne ajutam ....... Dar nu-i nici o problema, nu ma supar.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • cauta generatorul de cod APV si vezi daca il gasesti moka si iti dai seama de ceea ce zic am tot dreptul

                  asa suntem repet noi romanii daca ne ajutam, sa ne ajutam, nu sa ne jecmanim.

                  atata timp cit si eu am muncit sa dau de cap, de ce nu ne spunem toti ce stim??????
                  Last edited by 77sky; 9 May 2011, 08:50. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Gandirea noastra demn de invidiat) Las-o balta. Circul mai departe tot cu fluctuatii ca si pana acum.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • re:

                      Originally posted by EUGEN2008 View Post
                      Amenintarile astea cu OPC si cu cereri inregistrate in registre nu stiu de care sunt balete , nu stiu cat de mult mai functioneaza in cazul asta ! O functionare incorecta a motorului la ralanti "din cand in cand" pot sa fie si de la motorina proasta , caz in care e greu sa demonstrezi ca e vina masinii sau a vanzatorului. Daca motorina e proasta in rezervor e doar vina proprietarului si a statiei de alimentare ( bidon dupa caz) nicidecum a producatorului. Si daca ai circulat alimentand 2 ani de zile de la o benzinarie "no name" si motorul incepe sa mearga prost a cui e vina? Nu zic ca tavinush a gresit el cu ceva , nu il acuz direct pe el dar vina poate fi impartita , valenii de munte poate nu sunt aprovizionati cu cea mai limpede motorina. Incearca la Ploiesti sau la Campina .
                      daca alimentand (in proportii aproximative) omv (80%) , rompetrol (15%) si mol (5%) ti se par statii "no name" recomanda-mi te rog altele. filtrul de motorina a fost curat. am toate bonurile de motorina de anul acesta. motorul face la fel indiferent de statia de unde alimentez.

                      Comment


                      • daca tu esti impacat ca ai alimentat corect si ca instalatia ta de alimentare e curata astfel incat cei de la service sa nu te poata acuza de nimic, atunci ori te duci din nou la serviceul din valenii -dar mai "hotarat " de data asta- ori incerci la un service mai mare unde sansele de a-ti fi rezolvata problema cresc considerabil.
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • le-am scris ieri la vocea.clientului@daciagroup.com iar astazi m-au sunat. m-am plans si acolo de problema mea si au vorbit in ploiesti la una dintre reprezentante. le-am cerut in mod explicit sa nu fiu programat in valeni. mi-au lasat numar de telefon al persoanei de contact pentru a ma programa. sper sa o rezolv de data asta . o sa va tin la curent daca am rezolvat si eventual care este problema. bafta

                          Comment


                          • gata........ s-a rezolvat. regulatorul de presiune era de vina. pana la urma a iesit pe tester. am vazut o diagrama a regulatorului pe laptopul lor unde fluctuatiile erau reprezentate printr-o (anomalie) maxima fata de valoarea normala (asemenea electrocardiogramei in cazul inimii ca o analogie). totul a fost inlocuit pe garantie si a durat 15-30 de min. operatiunea s-a desfasurat la serus in ploiesti(-strada poligonului nr1 pt cei interesati). s-a cunoscut ca am apelat la 'vocea clientului' :P

                            Comment


                            • Bine ca ai rezolvat! Nu stiu daca s-a cunoscut sau nu ca ai apelat la Vocea , poate ca la Ploiesti s-ar fi rezolvat oricum din prima. Ori n-au stiut cei de la Valenii sa diagnosticheze , ori n-au vrut!
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • flucuatiile(anomalia) cui ? Poate a presiunii din rampa, ca regulatorul,ca si componenta electronica, nu e decit o bobina chioara care primeste o tensiune variabila de la calculator, pentru a mentine o presiune constanta in rampa comuna, implicit injectoare.(plimba o bila cilindrica de colo-colo)
                                cred ca ei ti-au spus o valoare mult peste a presiunii de motorina, valoare cauzata bineinteles de regulator, fiind ancrasat. Dar sa fluctueze el singur, asa, de capul lui... ar insemna sa-i dea calculatorul tensiune aiurea in tramvai, adica sa fie stricat calculatorul. Dar nu e cazul pt ca iti merge mesina ok.
                                Explicatia e mult mai ampla, iar in urma explicatiei,apar o gremada de discutii dar sa nu facem povesti si sa rezumam:
                                daca nu au facut nimic altceva decit sa-ti schimbe regulatorul, ar fi trebuit sa-i intrebi ce are cel vechi sa nu se intimple si cu asta la fel
                                Raspunsul, dupa parerea mea, e MIZERIA!
                                Si acum prima intrebare fireasca: cum a ajuns acolo?... mai precis PINA acolo?...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google