Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    vezi ca poate este filtrul de motorina la mine am cumparat 2 si sunt amandoua defecte.
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #62
      Ce fel de defectiune are?

      Comment


      • #63
        Prinde aer in el este o supapa de sens si aduce aer de pe retur din rezervor .
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #64
          din febroarie pana acum nu am mai avut probleme cu acest regulator........sper sa nu mai am nici de acum incolo
          sigpic

          Comment


          • #65
            A reaparut trepidatia aia la relanti.
            Dupa revizie disparuse,apoi a aparut iar.
            Am fost la service azi si am mers in teste cu omu de la garantii.
            Dupa vreo 10 km,in care a mers si tare si incet,si turat si mai subturat,a zis ca trebuie schimbat regulatorul de presiune de la pompa.
            Zis si facut:in 30 min,am avut regulator nou pe masina.
            Am fost in teste cu cel de la electrice,de data asta,masina merge mai bine, dar tot mai trepideaza un pic mai ales atunci cand isi revine din turatie spre relanti.
            E bine ca mai am garantie la masina si se mai schimba cate ceva,dar e tare naspa ca motorul meu nu vrea sa mearga rotund si frumos.
            O sa vad in viitor daca o sa isi revina sau nu.
            Iara m-am culcat tarziu...

            Comment


            • #66
              am avut si eu o trepidatie la relanti si am reconditionat injectoarele de atunci am mers cca 20.000km si nu am avut probleme acum parca iar a inceput cand si cand. iar dupa ce reduc putin acceleratia se aude o rontaiala, cred ca iar o sa ma lase injectoarele. logan 1.5 dci euro 3 2006

              Comment


              • #67
                Pe la 20 000 km motorul a inceput sa merga defectuos la relanti, functioneaza rotund dar la anumite intervale de timp (intervale total aleatorii) intrerupe.Mi sa spus sa schimb motorina.
                Pe la 30 000 km am pus iar in discutie problema la service.Mi sa facut o scanare si mi spus sa schimb motorina.

                Datorita acestui fapt la 40 000 nu am mai mers la acel service deoarece nu au fost in stare sa imi remedieze problema, automat nu am mai avut incredere.
                Acum doua zile i-am facut revizia de 50 000 km si cu alte treburi marunte am trecut pe la acest dealer Dacia si din vorba in vorba le-am batut obrazul ca nu mi-au remediat defectul si ca masina se comporta lafel de rau si eu continui sa merg asa cu ea.

                Un inginer de-acolo a spus ca acest defect poate fi remediat prin schimbarea IMV-ului ..... pretul IMV-ului este de 507,32 RON (mi sa comunicat foarte repede) ... problema este ca masina nu mai este in garantie .... dar cand am comunicat eu neregularitatile in functionare, masina era in garantie.

                Am comanda de intrare a masini in service la rev de 20 000 (aici este trecuta constatarea mea cum ca motorul are intreruperi la relanti), factura, certificat de control si mai am de gand sa fac scandal mare daca nu imi vor da acest senzor moca.
                Ieri am sunat la vocea clientului si astazi astept un raspuns (~48 de ore mi sa comunicat).

                Vreau sa va intreb ce repercursiuni poate avea utilizarea indelungata a masinii in conditiile in care acest IMV este defect ?

                Comment


                • #68
                  Defect complet nu e ca atunci probabil n-ar mai fii pornit motorul , ori e decalibrat putin ori murdar de la motorina folosita, daca era ars nu mai pornea deloc ca nu ar fii controlat corect presiunea motorinei. Efecte secundare nu cred sa fie din moment ce e o defectiune minora sesizabila doar la ralanti , mul mai mare rau faci daca mergi cu un injector blocat sau cu bujii arse sau un filtru neschimbat la timp . Linisteste-te ca nu ti-a scurtat cu nimic viata motorului . Am si eu o intrebare: la 20 ,30k ai fost la ei , la 40k unde ai fost? In alt service dacia? si la 40k mai era in garantie? Ca vinovat te faci si tu intr-o oarecare masura de indiferenta cu care ai tratat problema , ceva de genul "las-o ma ca merge asa! " cand puteai foarte bine sa pleci din service la 30 k sa te duci in prima benzinarie "acceptata" sa faci plinul cu cel mai bun carburant disponibil si sa te intorci la service cu bonul de casa in mana dupa cateva sute de KM parcursi. Ori tu ai lasa-o asa 20k km si acum ca ai auzit ca se poate rezolva esti frustrat! Trebuia batut "fierul" la timp! Sa ne tii la curent cu evolutia problemei!
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #69
                    Nu sa intamplat nici macar odata in 50k km sa nu imi porneasca motorul la prima cheie si nici sa se invarta de mai mult de 3-4 rotatii pentru a porni.
                    Motorul nu scoate fum decat dupa 3500 rot/min (rar ajunge la turatia asta, nu a depasit niciodata 4 000 de rot/min); in depasiri, chiar si in panta, trage foarte bine ptr puterea care o are; toate chestiile astea ma fac cred ca inca nu are probleme cu injectoarele.
                    Ii fac reviziile din 10k in 10k; de regula am facut reviziile cu 3-400 km inainte de a atinge inca 10k.
                    Cat a fost in garantie am folosit ulei Dacia; apoi Castrol Magnatec Diesel 5W40; orice s-ar zice , eu spun ca am o masina ingrijita din toate punctele de vedere (toate astea pot fi verificate oricand de catre ei daca vor); oricum ideea este ca uleiul nu are nici o legatura cu problema ce o intampin.

                    Eugen, la revizia de 40 000 masina iesise din garantie, am fost la o reprezentanta Hyundai (unde dealtfel lucrez); service-ul este agreat RAR fara discutii (la toate reviziile am folosit filtre originale, pana si filtru de aer l-am cautat sa fie ala cu burete gros si negru, cu d-asta mi-a venit masina din fabrica); si asta poate fi oricand verificat.

                    Crede-ma ca un an de zile am cautat solutii ptr functionarea defectuoasa a relantiului, dar nimeni nu a stiut sa imi spuna ce are, pana acum cand am aflat de la ei ca-i de la senzor; acum un an era de la motorina .... de ce?
                    Ideea este ca face cand vrea el, sunt perioade cand merge perfect fara sa intrerupa.
                    Crezi ca v-as fi intrebat ce repercursiuni negative are o utilizare indelungata daca nu mi-ar fi pasat si ziceam "las-o ca merge si-asa"?

                    Cu motorina este o problema pe care nu o inteleg; mi-au spus ca senzorul asta sa bulit din cauza motorinei pre subtiri (TopNordic; VPower; Efix euro5); uneori, rar, am pus de la lukoil, dar si de a colo am pus cea mai scumpa .......... ei spun ca motorinele astea nu sunt potrivite ptr motorul meu euro4; ce sa bag in ea mai fratilor daca nici cea mai buna motorina nu este buna? Am bonuri, nu unu, doua, zeci, le pastram fiindu-mi frica sa nu pice injectoarele sau pompa, ptr ca stiu ca este o problema reala.
                    Daca puneam de pe marginea drumului motorina pun pariu ca imi spuneau ca aia-i prea groasa sau cine stie ce mai inventau; nu sunt as in masini si motoare, dar stiu suficient incat sa imi dau seama cand sunt luat de fraier de catre service; si d-asta fac si galagie ca pana la urma nu este o avere acest senzor dar modalitatea cum trateaza ei problemele, ma face sa cred ca sunt obisnuiti sa fraiereasca multi utilizatori mai mult sau mai putin cunoscatori.

                    Inca nu am primit un rapuns de la Vocea Clientului ..... probabil luni; deabia astept!
                    Last edited by georgian; 29 May 2010, 12:36.

                    Comment


                    • #70
                      cu calitatea motorinei nu prea are legatura , ai fii avut alte belele inaintea regulatorului , gen pompa compromisa , pornire dificila iarna din cauza filtrului incarcat de apa si parafina, etc , ciudat e ca are perioade alternative de buna functionare , de ce nu face mereu? sa aiba oare dreptate cei din service si functionarea lui sa fie sensibil influlentata de calitatea motorinei? Adica la motorina proasta sa intrerupa si la motorina buna nu?! Prin motorina proasta nu inteleg neaparat apa, gunoaie , tulbure etc , spun ca nu are cifra octanica conforma sau densitatea necesara.
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #71
                        Imi cer scuze ca am mai pus o intrebare similara, dar nu stiu daca voi primi raspuns pe celalalt topic, fiind mai "prafuit". Ce se poate intampla rau daca scoti furtunul tur in timp ce merge motorul si apoi se opreste brusc? Se poate "intzepeni" pompa de injectie? sau are ea vreun sistem de protectie ori vreo cavitate in care mai ramane motorina?

                        Comment


                        • #72
                          banuiesc ca nu se intepeneste asa din prima ca situatia e similara cu a ramane in "pana prostului" . Ideea e sa nu repeti prea des figura cu rulatul pe sec ca atunci sigur se gripeaza rulmentul de presiune din pompa- acel "cap hidraulic"
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #73
                            Am inteles, dar cand se schimba filtrul de motorina si nu functioneaza bine para aia de cauciuc? cam tot in aceeasi situatie se ajunge. Si chiar si daca functioneaza tot mai ramane pe "gol" cat timp dai la cheie sa porneasca dupa schimbare, ca am observat ca nu porneste de la prima cheie, probabil pana ajunge motorina.

                            Comment


                            • #74
                              para de amorsare exact ptr asta e pusa acolo , sa amorsezi manual circuitul dupa schimbarea filtrului. Defecta nu prea are cum sa fie ca daca ar fii defecta s-ar dezamorsa circuitul la fiecare stationare mai indelungata.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #75
                                Salutare! Am o mare problema: am facut un drum de vreo 3 ore , am oprit masina inca vreo 2 ore si in momentul in care i-am dat la cheie, a pornit mai greu, la relanti trepida motorul( se vedea clar ca nu se alimenteaza), iar cand am turat-o putin, pana pe la vreo 2500 de ture, a inceput sa se auda un troznit metalic foarte fioros dinspre motor! Ce e drept, ca eu am tot auzit un huruit ca de rulmenti, dar nu l-am luat in seama! Ce parere aveti: o fi ceva spart in pompa de injectie? Apropo: cand a inceput sa scada in turatie scadea si nivelul zgomotului metalic dar s-a si oprit motorul! Vreau si eu niste idei!

                                Multumesc mult de tot!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google